عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

بیوگرافی بیرجه آکالای

بیرجه آکالای بازیگر ترکیه ای و یکی از بهترین استادان تدریس رشته تئاتر در استانبول است که طرفداران بسیاری در جهان دارد و سریال های ترکی که این بازیگر در آنها ایفای نقش داشته است در همه دنیا نمایش داده می شود.

بیوگرافی بیرجه آکالای و همسر واقعیش به همراه جدیدترین تصاویر اینستاگرام این بازیگر زن ترک را در سایت سماتک می خوانید. بیوگرافی بیرجه آکالای و همسرش که یکی از بهترین بازیگران زن ترکیه ای است در سال 2019 به عنوان دختر شایسته ترکیه انتخاب شده است و اکنون در سن 35 سالگی به سر می برد.

تاریخ تولد بیرجه آکالای 19 ژوئن 1984 و زاده شهر استانبول ترکیه است که وی تاکنون دوبار ازدواج کرده است و اکنون مجرد است. بیرجه آکالای پاهای بسیار زیبا و ظریف و همچنین اندام منحصر به فردی دارد و پس از چندی که در عرصه مدلینگ فعالیت کرد توانست یک بازیگر معروف در کشور ترکیه شود. وی پس از مسابقات دختر شایسته ترکیه در کشورش بسیار معروف شد و در سال 2004 وارد عرصه بازیگری و تئاتر هم شد و با بازی در سریال سرنوشت، معروفیت او خیلی زیاد شد.

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

زندگینامه بیرجه آکالای

بیرجه آکالای تاکنون در بسیاری از سریال های ترکی که درشبکه جم سریز و جم تی وی با دوبله فارسی پخش می شود بازی کرده است و او حدود 10 سال پیش موفق به اخذ مدرک دکترای بازیگری از دانشگاه مرکزی استانبول شد. زندگینامه بیرجه آکالای و همسر واقعیش که در سال 2017 از یکدیگر جدا شده اند را در سایت می خوانید.

قد این بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون ترکیه 176 سانتیمتر و وزن او 63 کیلوگرم است. پدر بیرجه آکالای سرکان آکالای و مادرش یاسمین ارگون هستند که به گفته خودش آنها را بسیار دوست دارد. بیرجه آکالای در سال 2004 میلادی در مسابقات دختر شاسته ترکیه شرکت کرد و به عنوان زیباترین دختر کشور ترکیه در سال 2004 میلادی انتخاب شد و به مسابقات دختر شاسته اروپا راه یافت و توانست در آنجا هم به مقام سوم برسد.

همچنین بیوگرافی بیرجه آکالای بازیگر ترک امسال در مسابقه زیباترین زنان جهان در سال 2019 شرکت کرده است و به دلیل چهره زیبایی که دارد توانست بین صد زن زیبا و خوشگل دنیا قرار بگیرد.

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

.

تحصیلات

بیرجه آکالای یکی از زرنگ ترین دانشجویان رشته بازیگری در دوران تحصیل بود و او تحصیلات دبیرستانی خود را در دبیرستان هنرهای تجسمی به پایان رساند و در رشته ی تئاتر و فیلمنامه نویسی از دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شد. به گفته خودش او عاشق درس خواندن و تحصیل است و هم اکنون هم با اینکه در سریال تلخ و شیرین در حال ایفای نقش است باز هم روی 2 ساعت مطالعه می کنید و هر روز برای تدریس بازیگری به دانشگاه هالیچ می رود و دانشجویان زیادی را تاکنون بازیگر کرده است.

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

ازدواج مجدد و همسران بیرجه آکالای

بیوگرافی بیرجه آکالای و همسر واقعیش را در بالا خواندید و همچنین باید بدانید که او در سال 2011 با بازیگر نقش مقابل خود در سریال شمیم عشق، مرات آنلمیش ازدواج کرد که پس از مدت زمان بسیار کوتاهی از هم جدا شدند که در بسیاری از سایت ها این زوج فقط 3 بار در کنار هم خوابیدند و این رابطه در سال 2012 به طلاق ختم شد .

علت طلاق همسر اول بیرجه آکالای ، خیانت بیرجه آکالای به مرات آنلمیش بود هم زمان با سرپ لونداغلو در حال معاشقه بوده است. به گزارش سماتک آنها در پشت صحنه سریال کوچک آقا با هم رابطه جنسی داشتند و حتی بعضی از اوقات یک شبانه روز در آغوش هم بودند. بسیاری از طرفداران این بازیگر زن زیبا و خوشگل ترکیه ای بیرجه را به خیانت محکوم کردند و همین باعث شد سال 2012 از همسرش مرات جدا شود.

همسر دوم بیرجه آکالای سرپ لونداغلو بود که در سال 2014 میلادی رسما با هم ازدواج کردند اما در موقع عقد این زن سینمای ترکیه بارها با سرپ لونداغلو رابطه جنسی را تجربه کرده بود. سرانجام بیرجه آکالای و همسر واقعیش در سال 2017 به دلیل خیانت شوهرش از هم جدا شدند.

بیوگرفی بیرجه آکالای بازیگر نقش حیات در سریال تلخ و شیرین

نام سریال های بیرجه آکالای

بیرجه آکالای در سریال ترکی تلخ و شیرین ترکی بازی کرده است که هم اکنون از شبکه جم تی وی در حال پخش است. وی پس از سریال سرنوشت در سریال های مختلفی مثل شمیم عشق و سریال عشق سیاه و سفید توانست خوش بدرخشد و معروف تر از قبل شود و در سال 2019 اسم او در لیست بازیگران سریال تلخ و شیرین ترکی بود و توانست در این سریال موفقیت و محبوبیت خودش را چند برابر کند. بیشتر شهرت بیرجه آکالای و همسرش به دلیل ایفای نقش آصلی در سریال عشق سیاه و سفید می باشد که توانست او را در کل جهان معروف کند.

سریال عشق سیاه و سفید از سری سریال های معروف و پرمخاطب ترکیه ای در ایران بود که سال ها پیش از شبکه های ترکیه ای پخش شد. بیرجه آکلای در تمام سریال هایی که بازی کرده است نقش آفرینی زیبایی داشته و خوش درخشیده است و پس از آن در سریال شمیم عشق در کنار مراد آنلمیش به ایفای نقش پرداخت. به گزارش سماتک وی با ایفای نقش حوا در سریال شمیم عشق توانست مورد توجه ایرانیان قرار بگیرد و سرانجام توانست در نقش خواهر توپراک در سریال ترکی شمیم عشق به اوج شهرت رسید.

نخستین تجربه بازیگری وی در سال 2007 میلادی بود که با بازی در سریال ترکی عاصی در کنار طوبی بیوک اوستون و مراد ایلدریم به بازیگری روی آورد.

منبع : بیرجه آکالای

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی نورگل یشیلچای بایگر نقش گلپری در سریال ترکی گلپری

بیوگرافی و عکس های نورگل یشیلچای بازیگر نقش گلپری در سریال گلپری

نورگل یشیلچای به انگلیسی Nurgül Yeşilçay در 26 مارس 1976 در افیون قره‌حصار، ترکیه متولید شد.

پدرش شوکرو یشیلچای و مادرش نازلی یشیلچای هستند.

بیوگرافی نورگل یشیلچای بایگر نقش گلپری در سریال ترکی گلپری
 

وی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ترکیه است او در سال 2001 از دانشگاه آنادلو در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است و بعد از ان به بازی در تئاتر مشغول شد.

قد او 165 سانتیمتر است.

بیوگرافی نورگل یشیلچای بایگر نقش گلپری در سریال ترکی گلپری

ثروت او حدود 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.

از سریال های معروف او می توان به عشق و جزا در کنار مراد ییلدریم، ماه‌پیکر در کنار برن سات و گوزل در کنار ارکان پتکایا اشاره کرد، او در فیلم شانس دوم در کنار اوزجان دنیز بازی کرده است.

بیوگرافی نورگل یشیلچای بایگر نقش گلپری در سریال ترکی گلپری

نورگل یشیلچای در سال 2017 به مدت پنج هفته برای حضور در فیلم سینمایی جن زیبا به ایران سفر کرد، نورگل در این فیلم در نقش دلارام همبازی فرهاد اصلانی شده است.

نورگل در سال 2004 با جم اوزر ازدواج کرد که حاصل آن یک پسر به نام عثمان نجات می باشد، این دو در سال 2010 از هم جدا شدند.

 

او جوایز زیادی از جمله جایزه بین المللی فیلم آدانا و جایزه بین المللی فیلم آنتالیا را دریافت کرده است.

منبع: نورگل یشیلچای

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

انواع رابطه جنسی و روش های مختلف آن

 

روش‌های متفاوتی برای رابطه جنسی ، وجود دارد که بیشتر جنبهٔ تفننی و لذت‌بخش داشته و با ایجاد تنوع در حالات بدن هنگام مقاربت ، بیشتر باعث تحریک و لذت‌جویی می شود. انواع روابط جنسی که زوجین براساس شرایط و برای ایجاد تنوع و تقویت رابطه عاطفی در زندگی زناشویی خود استفاده می کنند عبارتند از:

۱- روش های همراه با دخول (هارد سکس)

که شامل دو نوع از انواع روابط جنسی میان زن و مرد می شود:

ـ رابطه جنسی واژینال(واژینال سکس)

این روش طبیعی ترین و شناخته شده ترین روش ارتباط جنسی میان زوجین است که استفاده از ابزار پیشگیری از بارداری در این روش توصیه می شود. انجام این روش در میان زن و شوهر تاثیرات مثبت روحی و روانی فراوانی را برای دو طرف به دنبال خواهد داشت.

ـ رابطه جنسی مقعدی(آنال سکس)

یکی دیگر از انواع روابط جنسی میان زن ومرد ، رابطه جنسی مقعدی است که معمولا یک رابطه منفیمحسوب شده و از نظر پزشکی مردود می باشد زیرا باعث آسیب به بافت های عصبی مقعد می شود و انجام مکرر آن باعث آسیب به قسمت خروجی مقعد خواهد شد و ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد اختلال در کنترل ارادی عمل دفع نیز بشود.

از نظر پزشکی ، رابطه جنسی از طریق مقعد ، یکی از روابط جنسی پر خطر به حساب می آید و به علتتجمع باکتری ها باعث انتقال بیماری های مقاربتی در این افراد خواهد شد.

انواع رابطه جنسی

۲- روش های بدون دخول یا نرم(سافت سکس)

در این نوع روابط زناشویی ، عمل دخول صورت نمی گیرد و از این رو برای زنان محسوس تر می باشد. باید توجه داشت که به تمام کارهایی که باعث تحریک جنسی شود ، رابطه جنسی گفته می شود.

رابطه جنسی با آمیزش جنسی متفاوت است ، کما اینکه بسیاری از افراد با خود رابطه جنسی دارند که همان خودارضایی است. بر این اساس ، این نوع رابطه جنسی نیز دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از:

ـ معاشقه(لاولی سکس)

یکی از روش های انتقال احساس جنسی که نقش زیادی در داشتن یک رابطه زناشویی لذت بخش دارد ،معاشقه است. معاشقه شامل بوسیدن ، در آغوش گرفتن ، نوازش کردن ، حرف های عاشقانه و زیبا و بسیاری از رفتارهای مرتبط با احساسات طرفین است.

این نوع رابطه ، سرشار از بار مثبت بوده و برای تداوم یک رابطه زناشویی سالم مفید است. این رابطه به عنوان یکی از انواع روابط زناشویی در دوران عقد و نامزدی پیشنهاد می شود و برای دوران بعد از ازدواج به عنوان پیش نوازی قبل از رابطه زناشویی بسیار اهمیت دارد.

ـ رابطه جنسی دهانی(اورال سکس)

نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله لیسیدن و مکیدن تحریک می‌کنند.

در رابطه جنسی دهانی ، اعضای دهان و حلق از جمله زبان ، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود ، فلاتیو و وقتی رابطه ی جنسی دهانی از سوی مرد بر روی زن انجام شود ، کانیلینگس نامیده می‌شوند.

این نوع رابطه جنسی ، از نظر پزشکی رد نشده و اما چندان هم توصیه نمی شود. در این رابطه ، دهان نقش مهمی را ایفا می کند. این نوع از رابطه جنسی ، به علت مسائلی همچون نظافت و پاکیزگی و عدم ابتلا به بیماری های مقاربتی ، فقط بین شرکای جنسی ثابت (زن و شوهر) توصیه می شود. به عنوان مثال ، در صورت زخم بودن اطراف دهان و یا دستگاه تناسلی و تماس این دو عضو با هم ، احتمال انتقال این بیماری ها را افزایش می دهد.

انواع رابطه جنسی

ـ رابطه جنسی بدون دخول(سافت سکس)

مجموع رفتارهایی که بدون انجام عمل دخول باعث ارضای میل جنسی در زوجین می شود.

۳- رابطه جنسی عضو یا عمل محور(فتیش سکس)

در این رابطه جذابیت شدید جنسی به قسمت‌هایی از بدن است که باعث انجام کارهای غیر رایج می شود. در واقع فتیش نوع خاصی از تفکرات جنسی است که توجه فرد در این رابطه به عملی خاص یا عضو خاصی از بدن شریک جنسی معطوف می شود و افرادی که از فیتیش خاصی تبعیت می کنند ، در روابط جنسی خود بیشترین زمان را به آن اختصاص می دهند و از ارضا شدن طرف مقابل بسیار لذت می برند.

رایج ترین نوع فتیش ، فتیش پا است. در این نوع از رابطه جنسی ، فرد با لیسیدن پا و مکیدن انگشتان پای زن ، هورمون هیپوتالاموس را تحریک کرده و در پی آن زن به شدت تحریک می گردد تا جایی که امکان ارضا شدن خیلی زیاد می گردد.

۱۰- نوع رابطه جنسی که باید بیشتر درباره آن ها بدانید

 

بسیاری از افراد در طول زندگی ، انواع مختلفی از رابطه جنسی را تجربه می کنند که بر اساس شرایط و موقعیت ، متفاوت هستند. مثلا گاهی اشتیاق زیادی به رابطه دارید ، گاهی در شرایطی قرار گرفته اید که تصمیمات اشتباه می گیرید ، چیزهایی تصور می کنید که انتظارش را نداشته اید و یا بسیاری از اتفاقات خوب و بد دیگر را در پیش رو دارید.

تجربه روابط جنسی در این شرایط متفاوت ، باعث افزایش رضایت زوجین و انعطاف در موقعیت های مختلف می شود و چیزی که در این میان دارای اهمیت است ، حفظ ارتباط میان زن و شوهر در هر شرایطی است. در ادامه به ۱۰ نوع رابطه جنسی در شرایط مختلف می پردازیم که باید بیشتر درباره آنها بدانید.

۱- اولین رابطه جنسی

اولین رابطه جنسی زندگی در هر فرد همراه با بی تجربگی ، خجالت زدگی و یا گم کردن دست و پا است. این نوع رابطه معمولا طوری نیست که دوباره تکرار شود اما یک نقطه عطف در زندگی هر فرد به حساب می آید. معمولا بعد از اولین تجربه رابطه جنسی ، فرد از ناشی گری خود ، تجربه کسب کرده و به تدریج باعث پیشرفت در رابطه جنسی و افزایش لذت دو طرف خواهد شد.

۲- رابطه جنسی همراه با آگاهی

اولین رابطه میان زن و مرد ، معیار خوبی برای ارزیابی و شناخت جنسی دو طرف نیست. معمولا بعد از اولین رابطه جنسی میان زوجین ، لازم است که چندین بار دیگر نیز آن را امتحان کنند تا اینکه همه چیز برای دو طرف روشن و فابل فهم شود.

در این حالت آن ها اعتماد به نفس بالایی پیدا می کنند و رابطه خود را بر اساس حدس و گمان پیش نمی برند همچنین زوجین کاملا دارای تجربه و اطلاعات کافی شده و همه مسائل را تحت کنترل و اراده خود در خواهند آورد.

۳- رابطه جنسی بدون کنترل

این نوع رابطه زمانی است که زن و مرد در اثر لذت به حدی از خود بی‌خود می شوند که هیچ کنترلی روی حرکات‌ خود نداشته و متوجه نیستند که چه چیزی را چنگ می‌زنند و یا به چه چیز ضربه یا لگد وارد می کنند! بنابراین وسایلی که شکسته ، لباس هایی که پاره شده ، و خساراتی که به اتاق خود وارد می کنند همگی به دلیل تجربه یک رابطه جنسی پر هیجان بدون کنترل می باشد.

۴- رابطه جنسی صبح هنگام

هورمون های جنسی در طول روز گاهی به اوج می رسند و گاهی در پایین ترین حالت ممکن قرار می گیرند. ممکن است گاهی پیش بیاید که این هورمون ها در هنگام صبح به بالاترین سطح خود برسند. تجربه این رابطه شاید باعث تاخیر در شروع کارهای روزانه زن و مرد بشود ولی مسلمأ تجربه ای بسیار لذت بخش در زندگی زوج ها به حساب می آید که ارزش امتحان کردن دارد.

۵- رابطه جنسی مشکل ساز

ممکن است گاهی در طول یک رابطه ، یکی از طرفین دچار مشکل شود اما این موضوع نباید باعث تردید در انجام دوباره آن بشود بلکه بهترین کار این است که در یک موقعیت شگفت انگیز ، توانایی های جنسی خود را کشف کرده و هر دو احساس کنند که قدرت انجام بهترین نوع رابطه زناشویی را دارند.

۶- رابطه جنسی با صدای بلند

بسیاری از زوج ها ، بر روی رفتار و صداهای حین رابطه جنسی خود نمی توانند کنترل داشته باشند که گاهی حتی ممکن است باعث اعتراض همسایه ها نیز بشود. در این شرایط بهتر است صدای موزیک خود در هنگام رابطه جنسی بلند باشد.

مرکز مشاوره خانواده رایکو پاسخگوی کلیه سوالات هموطنان در مورد آموزش روابط جنسی از سراسر کشور می باشد و همچنین مشاوران این مرکز آماده ارائه هرگونه مشاوره جنسی و راهنمایی به صورت تلفنی برای افراد خواهان اطلاعات بیشتر و یا مشاوره، هستند.

۷- آخرین رابطه جنسی قبل از جدایی

در میان زوج های مختلف ، هستند کسانی که در حال جدایی از یکدیگر می باشند و یا رابطه آن ها دچار مشکلاتی شده که باعث دور شدن زن و مرد برای مدتی می شود.

در این شرایط ، رابطه جنسی شاید کمی سخت و غیر ممکن به نظر بیاید اما روح و روان دو طرف را تحت تاثیر قرار داده و بسیار پر شور و پر احساس خواهد بود و مطمئنأ برای آن ها جنبه مثبت و آرامش بخش خواهد داشت. این نوع رابطه جنسی ، نوعی شخصیت سازی مجدد برای دو طرف خواهد بود و ممکن استباعث تجدید نظر و تاخیر در جدایی آن ها شود.

۸- رابطه جنسی متکی به یک نفر

در تمام روابط جنسی میان زن و شوهر ، لازم است که دو طرف برای برقراری یک رابطه سالم تلاش کنند ، به نحوی که فشارها بر روی یکی از طرفین نباشد و طرف مقابل فقط لذت ببرد! کافی است در این شرایط ، خود را به جای شریک جنسی تان قرارداده و تجربه کنید که چه حسی دارد. باید توجه داشت در رابطه های بعدی همین لذت را به شریک زندگی تان تقدیم کنید و یک رابطه دو طرفه ایجاد نمایید.

۹- رابطه جنسی احمقانه

افرادی که به طرز اغراق آمیزی عاشق طرف مقابل خود هستند و در مقابل ، چیزی را که انتظار دارند نمی توانند از شریک جنسی خود دریافت کنند ، دارای رابطه های جنسی احمقانه هستند.

در این وضعیت ، فرد بایستی مهارت خود را نشان دهد و به گونه ای رفتار کند که علاوه بر تامین نیازهای جنسی خود ، بتواند طرف مقابل را نیز به ارگاسم برساند.

۱۰- رابطه جنسی بدون مانع

داشتن رابطه زناشویی بدون مانع ، از بهترین تجربه های مقاربتی در زندگی مشترک است. این رابطه زمانی اتفاق می افتد که ذهنتان را از تمام دغدغه های زندگی خالی کرده و خودتان را رها می کنید و فقط به داشتن یک رابطه لذت بخش و سراسر هیجان فکر می کنید.

در این شرایط فرقی نمی کند که این اتفاق در کجا و یا چه زمانی رخ می دهد ، اینکه شما در چه شرایطی قرار دارید و چه اتفاقاتی در زندگی شما رخ داده اهمیتی ندارد. فقط باید بی باکانه تمام کارهایی که قبلا جرأت انجام آن را نداشته اید را امتحان کنید که در این صورت لذت داشتن این رابطه طوفانی را به خود و طرف مقابلتان تقدیم خواهید کرد.

منبع : انواع رابطه جنسی

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

 

داستان سریال

همسر گلپری، ایوب در حین کار در نزدیکی مرز عراق به شکل فجیعی به قتل می رسد. گلپری از این موضوع البته ناراحت می شود ولی ناراحتی بسیار بزرگتر از سوی خانواده همسرش است. آنها معتقدند تنها مسئول از دست رفتن فرزندشان گلپری است و نوه هایشان (فرزندان گلپری) را از او می گیرند. گلپری در جریان تلاش برای پس گرفتن بچه هایش به زندان می افتد. بعد از آزادی از زندان از سوی پدرشوهر به استانبول فرستاده می شود تا از محیط آنجا دور باشد. گلپری در استانبول به سرایداری مشغول می شود و سپس در خانه مد کاری پیدا می کند. در این حین عشق دوران بچگی اش قادر آیدین وکیل را می یابد. آنها عاشق هم می شوند ولی فکر و ذهن گلپری همواره پیش بچه هایش در غازی آنتپ است. او دلتنگ بچه هایش بدریه، حسن و جان که پیش خانواده همسر مرحومش هستند است. گلپری برای بازپس گرفتن بچه هایش مجدداً به تکاپو می افتد و از طرق حقوقی پیش می رود.

 

بازیگران سریال

نورگول یئشیل چای Nurgül YEŞİLÇAY در نقش گلپری چتین Gülperi Çetin:
نورگول یا نورگل متولد 1976 در آفیون قاراحصار است. نورگل از بیست سال پیش بطور فعال و موفق در سریالها و فیلمها و مقابل دوربینهاست. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آنادولو اسکی شهر در سال 2001 است. وی با سریال ایکینجی بهار که در حین تحصیل بازی کرده بود مشهور شد. با سریالهای آسمالی قوناق و اَیرَتی گلین به ستاره تلویزیونی تبدیل شد. سریال پارام پارچا او را به اوج رسانید زیرا تقریباً در کشورهای اروپایی و خاورمیانه نیز صاحب نام شد. نورگل بین سالهای 2010 تا 2014 با جم اؤز اَر ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر از اوست.

سریال گلپری

گلپری که تحت فشار پدر در قصبه ای در منطقه دریای اژه زندگی می کند، به دنبال ایوب که به شدت عاشقش شده به غازی آنتپ می رود. خانواده تاشکین هرگز او را به عنوان عروسشان قبول ندارند و بنابراین با مرگ همسرش با سه فرزندش تنها می ماند. از سوی دیگر برادر شوهرش نیت سوء نسبت به گلپری دارد و او را تحت فشار می گذارد. وقتی به مقصد خود نمی رسد تهمت می زند. پدرشوهرش او را بدون بچه هایش به استانبول می فرستد. گلپری ابتدا به دنبال پس انداز پول است و سپس برای پس گرفتن بچه هایش شکایت می کند. در این مدت خانواده تاشکین برای ایجاد تنفر نسبت به مادر در بچه ها کار کرده اند.

تیموچین اسن Timuçin Esen در نقش قادر آیدین وکیل Kadir Aydın:
متولد 14 اوت 1973 در آدانا است. وی هم موسیقیدان و هم هنرپیشه است. فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه استانبول بوده و در حال ادامه تحصیل در ایتالیاست.

 

تیموچین یا همان قادر آیدین در سریال وکیلی موفق در استانبول است. وی اصالتاً اهل غازی آنتپ و بزرگترین فرزند میان برادر و خواهرانش است. پدرش آنها را در سنین خردسالی ترک کرده و او با شرایط سختی بزرگ شده است. قادر با زنی بنام شیما ازدواج کرده و اصلاً رضایتی از این ازدواج ندارد. او بخاطر دخترشان آرتمیس راضی به ادامه زندگی با زنش است. با گلپری که آشنا می شود عاشقش می شود و بزرگترین یاور او در مبارزه برای پس گرفتن بچه هایش است. بزرگترین مشکل قادر سختی انتخاب بین دخترش و عشقش گلپری است.

سایر بازیگران سریال گلپری

طارق پاپوچ چو اوغلو Tarık Papuççuoğlu در نقش یعقوب آغا Yakup Ağa

سریال گلپری

شفیقه اومیت تولون Şefika Ümit Tolun در نقش فاطمه تاشکین Fatma Taşkın

سریال گلپری

اونور بیلگه Onur BİLGE در نقش اژدر تاشکین Ejder TAŞKIN

سریال گلپری

گولچین کولتور شاهین Gülçin KÜLTÜR ŞAHİN در نقش قدر تاشکین Kader TAŞKIN

سریال گلپری

بوراک داکاک Burak Dakak در نقش حسن Hasan

سریال گلپری

امیر اؤزیاخیشیر Emir Özyakışır در نقش جان Can

سریال گلپری

آلینا اؤزگئچن Aleyna ÖZGEÇEN در نقش بدریه Bedriye

سریال گلپری

اجه سوکان Ece Sükan در نقش شیما Şeyma

سریال گلپری

ازگی گؤر Ezgi GÖR در نقش آرتمیس آیدین Artemis AYDIN

سریال گلپری

فرقان اوغول جان اولکر Furkan Oğulcan İLKER در نقش سردار Serdar

سریال گلپری

قایرا زابجی Kayra Zabcı در نقش جوانی گلپری

سریال گلپری

باتوحان سرت Batuhan Sert در نقش جوانی قادر

سریال گلپری

علاوه بر اسامی فوق افراد دیگری نیز در نقشهای سیاهی لشکر و کم اهمیت در سریال گلپری ایفای نقش کرده اند.

امیدواریم که از تماشای این سریال لذت برده باشید.

منبع: سریال گلپری

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

سریال گودال محصول Ay Yapim است که از شبکه شو تی وی و شبکه ماه تی وی به زبان فارسی پخش می شود. این سریال محصول سال 2017 کشور ترکیه است و در ژانر درام و اکشن ساخته شده است.

از بازیگران شاخص این سریال می توان به آرای بولوت اینملی اشاره کرد که قبلا در سریال روزی روزگاری، نفوذی و حریم سلطان ایفای نقش کرده است.

سریال گودال

داستان سریال

کنترل یکی از پردرد سر ترین محله های استانبول یعنی چوکور(گودال) در دست خانواده ی کوچوآ هست. مهم ترین قانون این خانواده اینکه اجازه به پخش م مصرف مواد مخدر نمیدن.ولی گروهی هست که روی این محله چشم دارن و میخوان این قانون (منع مخدر) رو بشکنن.که باعث میشه این نظم حاکم در محله بهم بخورد و...

 

سریال گودال

زمان پخش

این سریال دوشنبه ها از شبکه شو تی وی پخش می شود و از شبکه ماه تی وی هم پخش آن بزودی شروع می شود. این سریال در دو فضل و 67 قسمت ساخته شده است.

سریال گودال

بازیگران سریال گودال

Aras Bulut Iynemli آراس بولوت اینملی در نقش  Yamaç Koçovali یاماک

Dilan Çiçek Deniz دیلان دنیز در نقش Sena Koçovali سنا

Erkan Kolçak Köstendil ارکان کولاک در نقش Vartolu Saadettin وارتلو

Ercan Kesal ارکان کسال در نقش Idris Koçovali ادریس

Öner Erkan اونور ارکان در نقش Selim Koçovali سلیم

erihan Savas داریهان ساواش ر نقش Sultan Koçovali سلطان

Riza Kocaoglu رضا کوچغلو در نقش Aliço الیکو

Ugur Yildiran اوگور ییلدیران  در نقش Kemal کمال

سریال گودال سریال گودال سریال گودال

 

منبع : سریال گودال

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

روشهای ارضای زنان بدون دخول

ارضای زنان بدون دخول کار چندان سختی نیست و برخی از خانم ها و دختران جوان با دخول ارضا نمی شوند و همسرشان باید روشهای ارضای زنان بدون دخول را کاملا بلد باشد. در ادامه روشهای ارضای زنان بدون دخول را به شما آقایان آموزش خواهیم داد.

 

چوچوله یا کلیتوریس (Clitoris )

گاهی پیدا کردن چوچوله برای خود زن یا فردی که در حال امیزش با اوست مشکل است زیرا گاه کاملا در جوف لبهای بزرگ فَرج پوشیده شده و به اصطلاح در زیر سقف ان مخفی است (البته در هر حال نوک ان تا حدی بیرون است). چوچوله در جریان تحریکات جنسی بزرگ می شود و بافت آن از همان بافت عمامه چول مردان است. روشهای ارضای زنان بدون دخولضمنا فقط ۴% از کل جسم چوچوله در خارج از بدن زن قرار دارد بنابراین نسبت به آلت مرد کوچکتر می نماید و ارضای زنان بدون دخول دارای لوله مدور هم نیست و فقط به در آمیزش لذت جنسی را بیشتر می کند و در هنگام تحریک زن پر از خون می شود و حالت سفتی به خود می گیرد.ضمنا هیچ عضو جنسی در مردان به حساسیت چوچوله وجود ندارد. چوچوله توسط کلاهکی (Clitoris hood) پوشیده می شود.

 

سوال: در زمان حیض آیا زن می تواند با کمک شوهر خود (با دست) و بدون دخول از جهت جنسی ارضا شود؟

 

پاسخ حجت الاسلام یوسف وند:

روشهای ارضای زنان بدون دخول مقاربت و نزدیکی جنسی در ایام عادت ماهانه بانوان حرام است. زن و شوهر نمی توانند جماع (از جلو) داشته باشند برخی از مراجع قائل به وجوب پرداخت کفاره برای نزدیکی در ایام حیض هستند. تا خانم از حیض پاک نشده است، ارضای زنان بدون دخول رابطه جنسی با شوهر بر هر دو حرام است. البته سوال دیگری شاید مطرح شود که اگر خانم از حیض پاک شد اما هنوز غسل حیض نکرده آیا می تواند نزدیکی کند، اکثر مراجع فرموده اند می تواند هر چند بهتر است غسل کند.

 

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دختران و زنان چگونه ارضا می شوند؟ اگر تازه نامزد کرده اید و می خواهید یک دختر که قرار است همسر آینده تان باشد را ارضا کنید باید بدانید که دختر چگونه ارضا می شود؟ در این پست روش های ارضا کردن دختر بیان خواهد شد. امیدواریم دوران نامزدی شیرینی داشته باشید.

 

ارضای زنان بدون دخول

اگر قصد ارضای بدون دخول و یا پاره نشدن پرده بکارت را دارید و در دوران نامزدی هستید میتوانید به گزارش سماتک از انگشت در تحریک این قسمتها و به ارگاسم رساندن همسر خود استفاده کنید.

 

اگر مردان با همان سکس بدون دخول یعنی مالیدن سینه و دیگر قسمتهای بدن زن که باعث تحریک خود آنها هم میشود ارضا نشدند میتوانند بجای دخول از مالش آلت خود توسط همسر و نیز مالیدن آلت مخصوصا سر آلت به قسمتهای مختلف بدن همسر غیر از دستگاه تناسلی به انزال برسند.

 

روشهای ارضای زنان بدون دخول

البته بنظر بنده احتیاجی به مالش آلت هم نیست و مرد با همان ملامسه بدن همسرش ارضاء خواهد شد و به انزال خواهد رسید. نکته دیگر اینکه در دوران نامزدی سعی در ارضا شدن نکنید! مخصوصا آقایان. بیشتر سعی کنید با معاشقه ارضا شوید و معاشقه ی طولانی داشته باشید.

 

متاسفانه در چنین مواقعی پسرها از روی فیلمهای پورنو تقلید میکنند و همیشه سعی میکنند دختر را مجبور به سکس دهانی کنند. حتی به دروغ به دخترها میگویند که منی با وجود نجس بودن دارای خواص هست و حتی برای پوست مفید است و…

 

روشهای ارضای زنان بدون دخول

هم سکس دهانی و هم سکس مقعدی بخاطر اینکه زنها از این نوع تنفر دارند و در سکس دهانی منی نجس است و آلت و مقعد هم که درد و خونریزی و…. وجود دارد در اسلام حرام شده است. اطراف آلت مرد مو رشد میکند و عرق هم که هست فکر کنید چقدر میکروب میتواند در آن قسمت وجود داشته باشد؟!

 

در مالش آلت مرد برای به انزال رسیدن میتوانید با کف صابون آلت را خیس کنید و زن با دست بصورت حلقه اطراف آلت مرد را بگیرد و با مالش و بصورت حلقه دور آلت بالا و پایین کند تا مرد ارضا شود که البته در هنگام بالا آمدن حتما دست به سر آلت تماس پیدا کند. به گزارش سماتک این کار بهتر است خیلی کم و بندرت صورت گیرد ولی باز هم تاکید میکنم در دوران نامزدی در پی ارضاء شدن از طریق معاشقه باشید تا ارضاء شدن با سکس!

 

روش های ارضای زنان بدون دخول

در دوران نامزدی سعی شود بیشتر از طریق ماساژ و ملامسه ارضا شوید نه دخول! چون خطر حاملگی هست و مواردی بوده که کاندوم پاره شده و شخص دیر متوجه شده یا نتوانسته از روش “جلوگیری اورژانس پس مقاربت” استفاده کند و…

ارضای زنان بدون دخول برای رسیدن به ارگاسم و نیز پاره نشدن بکارت فقط میتوانید از روش اول یعنی تحریک چوچوله (کلیتوریس) استفاده کنید.

 

زن ها بسته به محل تحریک دو نوع ارگاسم دارند:

نوع اول ارگاسم بوسیله تحریک کلیتوریس است که شایع میباشد.در این روش کلیتوریس باید با لمس تحریک شود. نوع دوم ارگاسم از طریق واژن میباشد.این نوع ارگاسم از طریق فشار(معمولا”فشار نوک آلت مرد) روی نقطه جی ایجاد میگردد.نقطه جی در دیواره قدامی واژن در فاصله حدود ۲ اینچی از مدخل آن قرار دارد. در احساس این دو نوع ارگاسم تفاوت زیادی وجود داردکه شایدبه علت تفاوت عصب گیری کلیتوریس با نقطه جی باشد .

 

سایر استمتاعات در دوران پریودی جایز است یعنی زوجین می توانند رابطه عاشقانه بدون دخول داشته باشند. و اگر منی خارج شود باید احکام شخص جنب را رعایت نمایند و غسل جنابت کنند. بنابراین ملاعبه و تحریک کردن با دست و ماساژ اعضای تناسلی همسر به قصد خروج منی و ارگاسم اشکالی ندارند. البته کامیابی از ناف تا زانوی زن کراهت دارد، مگر آنکه از روی لباس باشد.

 

ارضای زنان بدون دخول

زوجین نباید در این ایام بکلی از هم فاصله بگیرند بلکه باید نیازهای جنسی و روحی هم را ارضاء کنند رعایت چنین دقتهایی همراه با برطرف کردن نیازهای جنسی همسر مستحب می باشد، بنابراین در صورت نیاز، طرفین می توانند با نوازش عاشقانه آنهم بدون دخول یکدیگر را به حالت اوج لذت جنسی برسانند.

 

نقطه جی (G-Spot)

جی اسپات توی مهبل( تقریبا دو سوم راه) واقع شده. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلیش تحریک جی اسپات را انجام دهد. روشهای ارضای زنان بدون دخول تحریک این مرکز به ارگاسم( اوج لذت جنسی) در اکثر زنان منجر میشود. طوری که در بعضی زنان مایعی از آن ترشح میشود. در باره این مایع نظرات متفاوتی بیان میشود.بعضی ها میگویند که همان ادرار است و بعضی آن را شبیه مایعی میدانند که از پروستات مردان تولید میشود .

نقطه جی در واژن در دیواره قدامی (دیواره جلویی ) واژن و در عمق تقریبی دو سوم آن قرار گرفته است. بافت این نقطه در موقع لمس حالتی نرم و اسفنجی و در عین حال کمی چروک خورده تر (مانند آدامس جویده) از باقی دیواره دارد.

 

یافتن این نقطه: اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره (که این کار را به دلیل موقعیتی ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن میتواند انجام دهد) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ به گزارش سماتک با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا (Come Here Gesture) میتوان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافیست.

 

ارضای زنان بدون دخول

روشهای ارضای زنان بدون دخول: لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه نمی باشند. اما خانمهایی که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند تجربه نمایید که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود. ممکن است در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت این نقطه را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

 

نقطه G کجاست؟

اگر داشته باشید، نقطه G 2/5 تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد. باید بتوانید با انگشت آنرا حس کنید. اگر از نظر جنسی تحریک نشوید یعنی بزرگتر از یک نخودفرنگی نیست. روشهای ارضای زنان بدون دخول اما اگر تحریک شدید، یعنی اندازه آن بزرگتر از این است.

 

نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. به گزارش سماتک روشهای ارضای زنان بدون دخول اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

 

نقطه G چیست؟

برای خیلی از خانمها، نقطه G ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.

 

تئوری های مختلفی درمورد اینکه نقطه G واقعاً چیست، وجود دارد. روشهای ارضای زنان بدون دخول یک دیدگاه این است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است. نبود کروموزوم Y در جنین در حال رشد مونث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه G کنار می گذارد. متخصصین دیگری با تئوری پروستات هم عقیده هستند اما آنرا بیشتر توضیح می دهند و میگویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست.

 

آنها به چوچوله و مجرای پیشاب بعنوان منابع لذت دیگر اشاره میکنند که هر دو آنها را می توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل های زیادی برای ارضاء جنسی وجود دارد و دیگری نیازی به گشتن دنبال نقطه G نیست.

 

متخصص دیگری که اولین بار نقطه G را به اطلاع عموم رسانید اخیراً استفاده دیگری برای آن کشف کرده است. او در تحقیقات خود نشان داده است که تحریک کردن نقطه G می تواند آستانه درد را تا ۴۷% بالا ببرد. به گزارش سماتک اگر محرک موجب تحریک جنسی فرد شود، روشهای ارضای زنان بدون دخول آستانه درد تا ۸۴% بالا می رود، و ۱۰۷% روی ارگاسم تاثیر دارد. فرضیه او این است که این نقطه حساس یکی از مسکن های طبیعی طبیعت برای زایمان و وضع حمل است.

 

با همه این حرفها هنوز کسی دقیقاً نمی داند نقطه G چیست اما مسئله مهم این است که ببینید شما این نقطه را دارید یا نه.

 

با نقطه جی زن چه باید کرد؟

روشهای ارضای زنان بدون دخول: وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. مالیدن معمولاً بهترین راه برای تحریک آن است.

 

معمولاً توصیه می شود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنید و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشید. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شما بدهد. به گزارش سماتک مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.

 

روشهای ارضای زنان بدون دخول : در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

 

حس کردن آن در طول رابطه جنسی

برحسب اندازه و محل دقیق نقطه G این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید.

 

روشهای ارضای زنان بدون دخول راه دیگر حس کردن آن این است که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی از پشت وارد واژن شود.

 

انزال خانم ها بدون دخول

خیلی از خانمها می گویند که وقتی نقطه G را تحریک می کنند، انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه G تقریباً مشابه پروستات در آقایان است.

 

روشهای ارضای زنان بدون دخول اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

یادتان باشد همه ما خاص هستیم. ممکن است شما نقطه G را داشته باشید یا نداشته باشید. اگر می خواهید این مسئله را کشف کنید، اگر متوجه شدید که این نقطه را ندارید فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و نقطه G فقط یکی از آنهاست.

منبع : ارضا بدون دخول

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

سریال گلپری

سریال گلپری یکی از سریال های پرمخاطب کشور ترکیه محصول سال ۲۰۱۸ است این سریال در ژانری درام از شبکه شو تی وی ترکیه Show tv ترکیه پخش می شود.

خلاصه داستان سریال ترکی گلپری

بازیگر نقش گل پری، نورگل یشیلچای است که قبلا در سریال گوزل و عشق جزا بازی کرده بود و در ایران هم به دلیل بازی در جن زیبا معروف شده است.

سریال گلپری

نورگل در نقش مادر زجردیده در این سریال به خوبی ایفای نقش کرده است و مورد تحسین منتقدین ترک قرار گرفته است. او در این سریال نقش یک مادر ستم دیده را بازی می کند که برای رفاه فرزندانش دست به هر کاری می زند ولی مشکلات و دردسرهای زیادی برای او رخ می دهد و اتفاقات تلخ و ناگوار جزو جدایی ناپذیر زندگی او شده اند. داستان سریال بسیار جذاب و مخاطب پسند است.

گلپری زنی فداکار و زجردیده است و بسیار دلسوز است او ۷ سال پیش در یک اتفاق همسرش را از دست داد.

سریال گلپری

این زن در خانه پدری همسرش با سه فرزندش زندگی می کند که برادر همسرش عاشق او می شود ولی می خواهد به طور عجیبی با او رابطه نامشروع برقرار کند.

تاشکین یکی از روستاهایی است که یعقوب و خانواده اش در آن ساکن هستند. یک شب برادر همسرش برای آزار جنسی و تجاوز به اتاق گلپری می رود و گلپری که در حال خیاطی است متوجه تعرض او می شود و او را با یک ضربه چاقو می زند که همین باعث می شود متجاوز مجروح شود و کشته شود و به همین دلیل او به زندان می افتد.

سریال گلپری

به زندان افتادن گلپری باعث می شود که فرزندانش به او بدبین شوند.

او پس از سال ها از زندان آزاد می شود و با کمک قدیر آیدین به دنبال بچه هایش می رود ولی بچه هایش در مورد او تصور درستی ندارند و او را یک انسان خطاکار می بینند. دلیل بدبین شدن آنها نسبت به مادرشان، پدر شوهر او یعقوب است که بذر کینه را در دل بچه های گلپری کاشته است.

سریال گلپری

اسامی بازیگران سریال گلپری Gülperi

  • GÜLPERİ ÇETİN (NURGÜL YEŞİLÇAY) نورگل یشیلچای در نقش گلپری
  • Timuçin Esen … Kadir Aydin قادر در نقش وکیل
  • Ece Sükan … Seyma   شیما در نقش همسر وکیل قادر
  • Tarik Pabuccuoglu … Yakup یعقوب در نقش پدر بزرگ بچه ها
  • Burak Dakak … Hasan بوراک در نقش حسن
  • Aleyna Özgeçen … Bedriye الینا درنقش  بدریه خواهر حسن و دختر گلپری
  • Emir Özyakisir … Can  امیر در نقش جان کوچکترین بازیگر در سریال گلپری
  • Gulcin Kultur Sahin … Kader کادر درن قش عمه بچه ها
  • Sefika Tolun … Fatma  فاطمه در نفش مادر بزرگ بچه ها
  • Ezgi Gör … Artemis ازگی در نقش آرتمیس دختر وکیل

منبع : سریال گلپری

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

پرده بکارت انواع مختلفی دارد و پارگی آن می‌تواند کاملا بدون علامت باشد. پارگی پرده بکارت گاهی اوقات با خونریزی، درد خفیف همراه است ولی به طور کلی درد یا خونریزی معیار مناسبی برای تشخیص پارگی پرده بکارت نیست.

 پارگی پرده بکارت وعدم سلامت آن، درگذشته یکی از نگرانی‌های دختران در شرف ازدواج و خانواده‌های آنها بود. هنوز ملاکی در سنجش سلامت جنسی دختران جوان است که این روزها کمتر به آن توجه می‌شود؛ چرا که ثابت شده این مسأله نمی‌تواند معیار قابل اعتمادی برای تشخیص سلامت جنسی دختران باشد.

با این حال هستند کسانیکه پرسش‌های ذهنی بیشماری در مورد پرده بکارت دارند و افزایش سطح آگاهی‌ در زمینه پرده بکارت کمک بزرگی به آنها کرده و به بسیاری از باورهای نادرست خاتمه داده است .

برای رفع این نگرانی و پاسخ به پرسش‌های ذهنی دختران جوان به سراغ  دکتر شیدا جوهری، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا رفته‌ایم. در ادامه با نبض ما همراه شوید.

انواع پرده بکارت کدامند؟

پرده بکارت بافت نازکی از جنس غشائی مشابه با دیواره واژن است که ورودی مهبل را به صورت ناقص می‌پوشاند. این پرده در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه مهبل واقع شده است. پرده مهبل شکل ثابتی ندارد و در افراد مختلف اشکال متفاوتی دارد.

اشکال پرده بکارت گوناگون است که اصلی ترین آنها به این قرار است:

پرده حلقوی این پرده به شکل حلقه‌ای پیرامون ورودی مهبل را پوشانده است. پرده حلقوی قابل اتساع با آمیزش جنسی پاره نمی‌شود.

پرده بکارت مثلثی شکل : که شایع ترین نوع در میان دختران است.

پرده بکارت مشبک : در این حالت پرده بکارت سراسر مدخل را پوشانده است ولی دارای چندین روزنه است.

پرده بکارت حلقوی  چیست؟

پرده بکارت حلقوی به دو دسته قابل اتساع و غیرقابل اتساع تقسیم می‌شود. پرده حلقوی غیرقابل اتساع، در اولین دخول آلت تناسلی مردانه پاره می‌شود مانند انواع دیگر پرده بکارت .

ببینید: خونریزی پرده بکارت بر اثر رابطه حنسی به همراه تصاویر واقعی

پرده بکارت ارتجاعی چیست؟

اما بافت پرده حلقوی قابل اتساع که به پرده بکارت ارتجاعی مشهور است به اندازه کافی انعطاف پذیر بوده و “به علت همین حالت ارتجاعی” هنگام ورود جسم خارجی (آلت مردانه) دچار پارگی نمی‌شود ولی با دخول آلت تناسلی سائیدگی‌هایی در اطراف پرده بکارت ایجاد می‌شود. به همین علت ممکن است برای مرد این تصور پیش آید که همسر او باکره نیست.

بیماری مقاربتی تریکوموناس

در مواردی  که رابطه جنسی وجود داشته باشد، لبه پرده ارتجاعی دچار سائیدگی و شل شدگی می‌شود. همچنین مخاط واژن زن ،در اثر نزدیکی جنسی مشخصاتی را نشان می‌دهد

 

باید توجه داشت که پارگی پرده بکارت هیچ گونه قاعده و قانونی ندارد و ممکن است در هر جهتی و به هر شکل و اندازه‌ای رخ بدهد. معمولاپارگی پرده بکارت ارتجاعی در هنگام زایمان کامل می‌شود ؛ پرده بکارت ارتجاعی درصورتیکه آسیب ببیند به طور خود به خود قابل ترمیم نیست.

پارگی پرده بکارت همیشه با خونریزی همراه است؟

خون ریزی در اولین مقاربت ضرورتا دلیلی بر پارگی پرده بکارت نیست. مفهوم اولین خون می‌تواند به دلیل سفتی ماهیچه‌های واژن ، عدم انعطاف کافی، ورود سخت و خشن و یا سایش واژنی باشد که به خونریزی پرده ربطی ندارد.

رابطه جنسی در قاعدگی

بنابراین فقدان خونریزی در مقاربت اولیه  دلیل بر عدم پارگی نیست. در واقع خونریزی دلیلی بر داشتن یا پارگی پرده نیست. تنها ۵۰ درصد از دختران در اثر دخول دچار خونریزی می‌شوند. بنابراین ملحفه سفید آغشته به خون ملاک قابل اعتمادی برای بکارت یک خانم نیست. در مواردی که پرده بکارت از نوع ارتجاعی باشد، امکان دارد پارگی بدون خونریزی باشد.

آیا خودارضایی می‌تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟

خود ارضایی در صورتیکه باعث ضربه مستقیم به پرده بکارت شود، می‌تواند باعث پارگی آن شود. ذکر این نکته ضروری است که پرده بکارت به طرق مختلف پاره می‌شود هرچند مقاربت متداول ترین راه آن است.

دختران فعال با ورزش‌هایی نظیر دوچرخه سواری، رقص، پریدن و سایر فعالیتهای فیزیکی بیشتر در معرض کشیده شدن و پارگی پرده بکارت قرار دارند. وارد کردن تامپون با نیروی کافی نیز ممکن است باعث پارگی شود. ضربه‌های شدید در منطقه مهبل مانند لگد خوردن می‌تواند باعث پارگی پرده بکارت شود.

باید توجه داشت که پارگی پرده بکارت تنها از طریق ضربه مستقیم به آن یا مقاربت اتفاق نمی افتد و جز به این دلیل هیچ مورد دیگری مثل سقوط از ارتفاع یا بلند کردن جسم سنگین،کوهنوردی و موارد مشابه نمی‌تواند علتی برای این پارگی باشد.

علائم و نشانه‌های پاره شدن پرده بکارت چیست؟

پارگی پرده بکارت می‌تواند کاملا بدون علامت باشد. گاهی اوقات خونریزی رخ می‌دهد که می‌تواند از چند قطره تا خونریزی شدید باشد. گاهی درد خفیف تا شدید وجود دارد ولی در کل درد یا خونریزی معیار مناسبی برای تشخیص پارگی پرده بکارت نیست و فقط با معاینه می‌توان در مورد آن نظر داد.

درد قاعدگی

در معاینه‌ای که توسط پزشک متخصص متبحر انجام می‌شود، سائیدگی‌ها، پارگی‌ها و گاهی کبودی‌های پرده بکارت مشخص می‌شود و گاهی بر اساس همین علائم می‌توان قدیمی یا جدید بودن زمان دخول جنسی را هم مشخص کرد و به همین دلیل است که در موارد تجاوزجنسی، توصیه می‌شود هرچه زودتر معاینه پرده بکارت صورت بگیرد تا شاید بتوان در مورد زمان اتفاق نیز نظر داد.

 

 

پرده بکارت چیست؟

پرده بکارت (هایمن) لایه ای از جنس پوست  است که تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. Hymen ، نام علمی پرده بکارت بوده و به معنای پوست یا پرده که از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen گرفته شده است.

در  مراحل اولیه  رشد جنین مونث،  هیچ دهانه  ورودی به واژن وجود ندارد. لایه باریک بافتی که در این مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بکارت را به وجود می آورد. در صورتیکه در مرحله قبل از تولد، تقسیم لایه به طور کامل صورت گیرد، موجب می شود بعضی زنان به طور مادرزاد، پرده بکارت نداشته باشند.تعداد افرادیکه به طور مادرزادی پرده بکارت ندارند ، کم بوده و این نوع پرده بکارت ، در معاینه ، با پرده بکارت پاره شده ، توسط پزشک یا ماما افتراق داده می شود .
بسیاری تصور می کنند که پرده بکارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتیکه اینطور نیست. پرده بکارت ، دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد . نهایتا 1 سانتیمتر داخل تر. به همین دلیل، دخول های بسیار سطحی نیز ممکن است منجر به آسیب به پرده بکارت شوند.


                     تصویر پرده بکارت ، انواع پرده بکارت در دختران باکره

همینجا یادآوری میکنم که اشکال ترکیبی و مختلفی در پرده بکارت وجود دارند و محدود به همین چند نوعی که تصویرشان را دیدید ، نمی باشد . ضمنا معاینه پرده بکارت توسط خود فرد امکان پذیر نمی باشد . پس تلاش نکنید که پرده بکارت خود را دیده و با اشکال سایت مقایسه کنید !     

enlightened پرده بکارت از نظر "جنس" دو نوع است :

  1.  پرده بکارت ارتجاعی: که حین دخول پاره نمی شود، اما " کش " می آید و معمولا خونریزی ندارد. فردی که  با پرده ارتجاعی دخول داشته ، اما خونریزی ندیده است ، باید بداند، در معاینه امکان تشخیص دخول وجود دارد . چون درسته که پرده پاره نشده است . اما " کش آمده " و ظاهرش تغییر پیدا میکند .
  2. پرده بکارت غیر ارتجاعی: یعنی پرده ی بکارت قابلیت کش آمدن ندارد و با پارگی از بین میرود . پرده های بکارت غیر ارتجاعی ، حتما خونریزی خواهند داشت.

enlightened پرده بکارت از نظر " شکل " چند نوع است که به انواعی از آن اشاره میکنم :

پرده بکارت حلقوی : در این نوع، پرده بکارت به شکل حلقه‌ای پیرامون ورودی واژن را پوشانده است و سوراخ گردی وسط پرده ایجاد شده است . اندازه ی این سوراخ بسیار متغیر است .

پرده بکارت حلقوی - شکل پرده ی بکارت دختر

پرده بکارت سپتوم دار یا تیغه ای: پرده ای که پل پوستی در طول ورودی واژن دارد.گاهی این پل شناسایی نمی شود و فقط باعث نزدیکی های دردناک می شود. گاهی برای اولین بار طی زایمان طبیعی دیده می شود.

 عکس پرده بکارت - پردهی بکارت دختر


پرده بکارت غربالی (سوراخ سوراخ): این پرده به طور کامل در عرض واژن کشیده شده و کاملا واژن را پوشانده ، اما سطح آن سوراخ سوراخ است. این سوراخها معمولا ریز هستند.

 پرده بکارت  دندانه دار(شرابه ای ) : شبیه پرده حلقوی است با این تفاوت که کنره هایش نا منظم است. در واقع تفاوت این نوع پرده با پرده حلقوی یا گرد فقط در مضرس یا هفت و هشتی بودن لبه های حفره می باشد.


پرده بکارت مسدود (بدون سوراخ) : این نوع پرده هیچ سوراخی ندارد و کاملا مسدود است.در دخترانی که به سن بلوغ می رسند، در صورتیکه دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود در نتیجه باعث بروز درد می شود، اینگونه افراد باید به دکتر مراجعه کرده تا طی عمل جراحی و ایجاد برشی در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

 

طی اولین دخول، پرده بکارت، معمولا در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود.گاهی بندرت پردهی بکارت به قدری ضخیم است که بهتر است با جراحی اندکی باز شده ، سپس دخول انجام شود.


enlightened چرا بعضی زنان در اولین ارتباط جنسی خونریزی ندارند و برخی دارند؟blush

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتیکه زن در هنگام سکس، آرام و بدون تنش بوده ، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت و یا بسیار مختصر در حد خونابه یا لک خواهد بود. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند و عضلات واژن را منقبض کند ، دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد بیشتری خواهد داشت.

از آنجائیکه در نظر مردم پرده بکارت، پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود، برخی مردها در هنگام سکس فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن، درد و خونریزی می شوند. در صورتیکه، اگر زن هنگام سکس آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.چون پرده بکارت یک پوسته نازک است که فقط کافیست در چند ناحیه چاک بخورد .

enlightened  نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت:

رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است. مختصر دردی که در اولین دخول ایجاد میشود مربوط به اعضای دیگر از جمله واژن است.
عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.

زنان بهتر است قبل از نزدیکی، نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت بلکه به دلیل آگاهی از نوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند. زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است، احتیاج به عمل جراحی دارد.

در صورت احساس تنگی در دهانه واژن، بهتر است از کرم و ژلهای تسهیل کننده یا اسپری بی حس کننده استفاده کرد. ضمن اینکه تحریک زن وخروج ترشحات از دهانه واژن موجب روان شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.

گاهی پرده بکارت با یک یا دو بار نزدیکی کاملا پاره نمی شود وهر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند. یعنی در تمام نزدیکی های اولیه ، مقداری خونریزی یا لک دیده می شود. در این موارد فرد در 5-6 بار نزدیکی اول ش لک می بیند.

گاهی اوقات ، (بندرت) ممکن است بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن موجب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزوئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملکی ایجاد گردد. در این موارد زن با پرده سالم حامله می شود.

ورزشهایی مانند سوارکاری، دو، پرش، شنا، رقص، باله، هرگز باعث پاره شدن پرده ی دختر نمی شوند مگر اینکه وی طی حادثه ای و در هنگام بازی، سقوط کرده و در همان زمان جسمی نوک تیز به پرده دختر اصابت کند و موجب پارگی آن شود .(که بسیااار بعید است)


اما سوال اینجاست که حتی با وجود پرده بکارت چه کسی می تواند تعیین کند که آیا دختر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته است یا خیر؟ غالبا خونریزی در شب عروسی می تواند دلیلی بر باکره بودن فرد باشد در صورتیکه این نظریه توسط اطلاعات پزشکی رد شده زیرا همانطور که گفته شد یا به دلیل آرامش زن، یا عدم وجود پرده بکارت به طور مادرزاد، این خونریزی می تواند وجود نداشته باشد.

علاوه بر این، راههای برقراری ارتباط جنسی فقط دخول نیست، دختر می تواند با حفظ پرده بکارت از راههای مختلف ارتباط جنسی داشته باشد و یا حتی با وجود پاره شدن پرده بکارت برای تظاهر به باکره بودن، با عمل جراحی ، آن را دوباره به حالت اول برگرداند. به همین دلیل وجود یا عدم وجود پرده بکارت، همیشه نمی تواند مدرک معتبری برای تعیین باکرگی شخص باشد.

منبع : پرده بکارت

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

فال روزانه پنجشنبه 3 مرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای تولدتان یک تعطیلات لذت بخش به خودتان هدیه دهید، اشکالی ندارد اگر همان روز تولدتان به سفر نروید، ولی حتما در اولین فرصت ممکن این هدیه را به خودتان بدهید. شما شخصی زیرک و باهوش هستید و نگرش هوشمندانه ای که به زندگی دارید و ذکاوت بالایتان در سالی که پیش رو دارید موفقیت قابل توجهی را در زمینه ی حرفه ای برای شما به همراه خواهند داشت. شما با مهارت بالایی که در برقراری ارتباط با دیگران دارید و شخصیت جذاب و قدرتمند خود مشتریان و مقامات مافوق خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد. ایده های هوشمندانه شما در کنار این توانایی های فوق العاده باعث خواهند شد تا در هر مسئولیتی که به عهده بگیرید و هر کار جدیدی که شروع کنید موفق باشید. با این حال باید در بیان ایده ها و نظرات خود احتیاط بیشتری داشته باشید، شما خیلی سریع آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان می آورید و این موضوع باعث می شود که دیگران ایده هایتان را بدزدند! در زمینه ی حرفه ای با اشخاص مهم و معتبری آشنا خواهید شد که می توانند فرصت های خوبی را برایتان فراهم کنند. روابط اجتماعی شما خیلی خوب پیش خواهند رفت و دوستان قدیمی و جدید زیادی دور و برتان را خواهند گرفت. دوستانتان در تمام طول سال برای گرفتن کمک و راهنمایی به سراغتان خواهند آمد، زیرا خیلی قبولتان دارند و مورد اعتماد آنها هستید. سعی کنید اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید.ماه های شهریور، بهمن، اردیبهشت و خرداد بهترین ماه های سال هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ناگهان یک دنیا کار سرتان ریخته است و شما از اینکه برای انجام این همه کار آمادگی داشته باشید مطمئن نیستید. دیگران هم خیلی گیج و سردرگم به نظر می رسند و شاید مجبور باشید تقریبا در هر موقعیتی خودتان کنترل اوضاع را در دست بگیرید. زیاد به خودتان فشار نیاورید و کارهایتان را کم کم و مرحله به مرحله پیش ببرید. اگر کارهایتان را اولویت بندی نکنید و بخواهید همه کارها را همزمان انجام دهید شانس چندانی برای موفقیت نخواهید داشت و استرس زیادی نیز به شما وارد خواهد شد. پس برای خودتان از کاه کوه درست نکنید. به هرحال مواظب باشید که فقط خودتان را در نظر نگیرید و به نیازهای دیگران هم توجه داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساسات اولویت اصلی شما هستند و در مرکز توجهتان قرار گرفته اند، هر چند داشتن تمرکز و توجه به هر چیزی برای شما بسیار دشوار به نظر می رسد. شما احساس می کنید که همچون اسباب بازی بازیچه ی دست دیگران شده اید، اما باید مواظب باشید و به هیچ کس اجازه ندهید که شما را قربانی خودش و خواسته هایش کند. از خودتان و حقتان استفاده کنید، حتی اگر برای این کار مجبور باشید دیگران را از دست خودتان ناراحت کنید. شما پیش از هر شخص دیگری نسبت به خودتان و احساستان مسئول هستید. واقعیت را با خیال و رویا ترکیب کنید. فرو رفتن در عالم خیال و رویا باعث آرامش شما شده و نگرانی هایتان را از بین برده و ذهنتان را باز خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برقراری تعادل در کارها و رفتارتان کار خیلی دشواری به نظر می رسد، اما اگر تنها یک نفر بتواند از پس انجام این کار بربیاید آن یک نفر شما هستید. دیگران عقاید سرسختانه و متعصبانه ای دارند و با لجبازی هایشان شما را به چالش می کشند، اما شما هم به اندازه ی لازم برای یان نبرد آمادگی دارید و در این رقابت از آنها جا نخواهید ماند. خودتان را برای بحث کردن با دیگران آماده کنید و خیالتان راحت باشد که نه تنها کم نخواهید آورد بلکه چیزهای زیادی هم به دیگران یاد خواهید داد. فقط یادتان باشد که اگر رفتارهایتان با دیگران حالت تهاجمی به خود بگیرند قطعا ضرر خواهید کرد و حمایت خیلی ها را از دست خواهید داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزهایی است که خواستن برابر با توانستن است، اما رسیدن به آنچه می خواهید به سادگی آب خوردن نخواهد بود. اگر چیزی را می خواهید باید برای رسیدن به آن بجنگید و به دیگران ثابت کنید که چه توانایی هایی دارید و برای رسیدن به خواسته هایتان تا کجا پیش خواهید رفت. این اراده و انگیزه ی محکم شما دیگران را تحت تأثیر قرار خواهد داد و راه را برای رسیدن شما به خواسته هایتان هموار خواهد کرد. در رابطه عاطفیتان وضعیتی دارد پیش می آید که چند راه مختلف را پیش رویتان قرار می دهد. اگر می توانید روی کمک طرف مقابلتان حساب باز کنید با او در این مورد مشورت کرده و یک تصمیم مشترک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعتماد به نفس شما به طور قابل توجهی افزایش یافته است و انرژیتان نیز در سطح بالایی قرار دارد. شما احساس شکست ناپذیری می کنید و شاید فکر کنید که می توانید هر کاری که باید انجام شود را خیلی سریعتر از هر شخص دیگری انجام دهید. با وجود این مثبت اندیشی رو به رشدتان باید بگوییم که متاسفانه این احتمال وجود دارد که چیز مهمی را فراموش کرده باشید. اما جای نگرانی نیست و این موضوع مشکل بزرگی برایتان پیش نخواهد آورد. اتفاقات اخیر را با دقت از نظر بگذرانید تا سرنخ های لازم را برای یافتن آنچه فراموش کرده بودید پیدا کنید. حتی فکر تسلیم شدن را هم از سرتان بیرون کنید، نتیجه خیلی نزدیکتر از آن چیزی است که بشود بیخیالش شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اوضاع دارند کم کم به نفع شما سر و سامان پیدا می کنند. امروز شاید به طور ناخواسته سعی کنید میل و نظر خود را به اطرافیانتان تحمیل کنید. رفتار قانع کننده و ملایمی که شما با دیگران دارید کمک می کند تا آنچه می خواهید را خیلی راحتتر از آنچه انتظار دارید به دست بیاورید. اما اگر رفتارتان حالت تهاجمی به خود بیاورد یا بخواهید بیش از اندازه پافشاری کنید ممکن است تنش هایی ایجاد شوند. امروز شما می توانید به خوبی برنامه هایتان را کنترل کرده و کارها را طبق نقشه های خود پیش ببرید. کمی جسارت به خرج دهید و ریسک کنید، زیرا امروز احتمال دستیابی شما به خواسته هایتان بالاست و خطر چندانی شما را تهدید نمی کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

حالت امروز شما مثل وقتی است که تمام غذاهای منو را دوست دارید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید. چه اشکالی دارد اگر دو تا غذا یا حتی بیشتر سفارش بدهید؟! اجازه ندهید که دشوار بودن تصمیم گیری، به طور کلی مانع انتخاب کردن شما شود. این اصلا چیز بدی نیست، شما می توانید چند گزینه را مد نظر داشته باشید و بعدا سر فرصت و حوصله انتخاب خود را محدودتر کنید تا بالاخره بهترین گزینه ی ممکن را پیدا کنید. احساسات ناگفته ی شما امروز در وجودتان به جوش و خروش درآمده اند و رویارویی با آنها می تواند احساس خشم شدیدی را در وجود شما زنده کند، اما هیچ اشکالی ندارد زیرا در نهایت احساس رهایی خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

دستتان را برای گرفتن هدفتان دراز کنید و خیالتان راحت باشد که خیلی نزدیکتر از آن چیزی است که به چشم می رسد. در واقع تمام رویاهایتان در حال حاضر در محدوده ی دسترسی شما قرار دارند و امروز نیروهایی در کار هستند که به شما کمک می کنند به خواسته هایتان دست پیدا کنید. به رویاهایتان اجازه دهید که هدایت شما را در دست بگیرند. گزینه هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند را مورد بررسی قرار دهید و ببینید کدام یک موفقیت بیشتری برای شما بههمراه خواهد داشت. تمام روز شما حال و هوای خوبی خواهید داشت و دیگران نیز نسبت به شما واکنش های خوبی از خودشان نشان می دهند، از محبوبیت خود لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزهایی است که جهت وزش باد با مسیری که شما برای خودتان انتخاب می کنید موافق است و در هر مسیری که در پیش بگیرید بدون هیچگونه دشواری با حداکثر سرعت پیش خواهید رفت. فقط باید مواظب باشید که جهتتان را با حداکثر دقت انتخاب کنید زیرا بعد از اینکه انتخابتان را کردید تغییر مسیر به سادگی برایتان میسر نخواهد شد. امروز باید رویاهای بزرگی برای خودتان و زندگیتان در سر داشته باشید. به این فکر کنید که در زندگی چه چیزی را بیش از هر چیز دیگری می خواهید. بالاترین حد خواسته هایتان را در نظر بگیرید، زیرا در حال حاضر هیچ حد و مرز و محدودیتی برای شما وجود ندارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما دچار احساس بلاتکلیفی و سردرگمی شده اید و هر لحظه مسیر جدیدی را برای خودتان انتخاب می کنید. به نظر می رسد تمام تلاش هایتان برای داشتن یک برنامه ریزی مشخص در انجام کارهایتان بی فایده هستند، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع باعث نگرانی تان بشود. گاهی لازم است دست از تلاش برای کنترل اوضاع برداریم و ببینیم جریان زندگی ما را در چه جهتی قرار خواهد داد. بیشتر به این فکر کنید که چه می خواهید، نه اینکه چطور باید آن را به دست بیاورید. شما کمی حساس و بدخلق شده اید و دلیل آن را هم نمی دانید. سعی کنید ذهن خودتان را روی چیزهای دیگر متمرکز کنید و به این مسأله زیاد فکر نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به نفعتان است که صبح زود از خواب بیدار شوید و بدون آنکه هیچ وقتی تلف کنید شروع به حرکت کنید. شما کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و نمی توانید با بیخیالی گذشت زمان را تماشا کنید. خوشبختانه انجام کارای زیاد و حتی دشوار برای شما اصلا سخت نیست و می توانید از پس هر موقعیت دشواری به خوبی بربیایید. شما مشتاق هستید که به همکارانتان نشان دهید که تا چه حد می توانید موفق باشید. اما این رفتاری که شما فقط از روی شور و شوق و علاقه به کارتان از خود نشان می دهید می تواند باعث شود به طور ناخواسته تنش هایی را در محل کارتان ایجاد کنید. بیشتر احتیاط کنید!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما نوسانات شدیدی را در قلب خود تجربه خواهید کرد و احساساتتان مدام در حال تغییر هستند. در چنین شرایطی بهترین کاری که از دست شما ساخته است یادداشت کردن افکار و احساساتتان است. این کار باعث می شود به این واقعیت پی برید که احساساتتان به آن آشفتگی که خودتان فکر می کنید هم نیستند. اگر دچار تردید شده اید با شخصی که دوست دارید و مورد اعتمادتان است صحبت و مشورت کنید. امروز تمام خلاقیت خود را به کار بگیرید تا با فرصت هایی رو به رو شوید که حتی در خوابتان هم نمی دیده اید. شما با این کار خواهید توانست در مدتی کوتاه قدم هایی بزرگ بردارید و به موفقیت زیادی دست پیدا کنید.

منبع : فال روزانه

  • حمید لک