عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

 

داستان سریال

همسر گلپری، ایوب در حین کار در نزدیکی مرز عراق به شکل فجیعی به قتل می رسد. گلپری از این موضوع البته ناراحت می شود ولی ناراحتی بسیار بزرگتر از سوی خانواده همسرش است. آنها معتقدند تنها مسئول از دست رفتن فرزندشان گلپری است و نوه هایشان (فرزندان گلپری) را از او می گیرند. گلپری در جریان تلاش برای پس گرفتن بچه هایش به زندان می افتد. بعد از آزادی از زندان از سوی پدرشوهر به استانبول فرستاده می شود تا از محیط آنجا دور باشد. گلپری در استانبول به سرایداری مشغول می شود و سپس در خانه مد کاری پیدا می کند. در این حین عشق دوران بچگی اش قادر آیدین وکیل را می یابد. آنها عاشق هم می شوند ولی فکر و ذهن گلپری همواره پیش بچه هایش در غازی آنتپ است. او دلتنگ بچه هایش بدریه، حسن و جان که پیش خانواده همسر مرحومش هستند است. گلپری برای بازپس گرفتن بچه هایش مجدداً به تکاپو می افتد و از طرق حقوقی پیش می رود.

 

بازیگران سریال

نورگول یئشیل چای Nurgül YEŞİLÇAY در نقش گلپری چتین Gülperi Çetin:
نورگول یا نورگل متولد 1976 در آفیون قاراحصار است. نورگل از بیست سال پیش بطور فعال و موفق در سریالها و فیلمها و مقابل دوربینهاست. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آنادولو اسکی شهر در سال 2001 است. وی با سریال ایکینجی بهار که در حین تحصیل بازی کرده بود مشهور شد. با سریالهای آسمالی قوناق و اَیرَتی گلین به ستاره تلویزیونی تبدیل شد. سریال پارام پارچا او را به اوج رسانید زیرا تقریباً در کشورهای اروپایی و خاورمیانه نیز صاحب نام شد. نورگل بین سالهای 2010 تا 2014 با جم اؤز اَر ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر از اوست.

سریال گلپری

گلپری که تحت فشار پدر در قصبه ای در منطقه دریای اژه زندگی می کند، به دنبال ایوب که به شدت عاشقش شده به غازی آنتپ می رود. خانواده تاشکین هرگز او را به عنوان عروسشان قبول ندارند و بنابراین با مرگ همسرش با سه فرزندش تنها می ماند. از سوی دیگر برادر شوهرش نیت سوء نسبت به گلپری دارد و او را تحت فشار می گذارد. وقتی به مقصد خود نمی رسد تهمت می زند. پدرشوهرش او را بدون بچه هایش به استانبول می فرستد. گلپری ابتدا به دنبال پس انداز پول است و سپس برای پس گرفتن بچه هایش شکایت می کند. در این مدت خانواده تاشکین برای ایجاد تنفر نسبت به مادر در بچه ها کار کرده اند.

تیموچین اسن Timuçin Esen در نقش قادر آیدین وکیل Kadir Aydın:
متولد 14 اوت 1973 در آدانا است. وی هم موسیقیدان و هم هنرپیشه است. فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه استانبول بوده و در حال ادامه تحصیل در ایتالیاست.

 

تیموچین یا همان قادر آیدین در سریال وکیلی موفق در استانبول است. وی اصالتاً اهل غازی آنتپ و بزرگترین فرزند میان برادر و خواهرانش است. پدرش آنها را در سنین خردسالی ترک کرده و او با شرایط سختی بزرگ شده است. قادر با زنی بنام شیما ازدواج کرده و اصلاً رضایتی از این ازدواج ندارد. او بخاطر دخترشان آرتمیس راضی به ادامه زندگی با زنش است. با گلپری که آشنا می شود عاشقش می شود و بزرگترین یاور او در مبارزه برای پس گرفتن بچه هایش است. بزرگترین مشکل قادر سختی انتخاب بین دخترش و عشقش گلپری است.

سایر بازیگران سریال گلپری

طارق پاپوچ چو اوغلو Tarık Papuççuoğlu در نقش یعقوب آغا Yakup Ağa

سریال گلپری

شفیقه اومیت تولون Şefika Ümit Tolun در نقش فاطمه تاشکین Fatma Taşkın

سریال گلپری

اونور بیلگه Onur BİLGE در نقش اژدر تاشکین Ejder TAŞKIN

سریال گلپری

گولچین کولتور شاهین Gülçin KÜLTÜR ŞAHİN در نقش قدر تاشکین Kader TAŞKIN

سریال گلپری

بوراک داکاک Burak Dakak در نقش حسن Hasan

سریال گلپری

امیر اؤزیاخیشیر Emir Özyakışır در نقش جان Can

سریال گلپری

آلینا اؤزگئچن Aleyna ÖZGEÇEN در نقش بدریه Bedriye

سریال گلپری

اجه سوکان Ece Sükan در نقش شیما Şeyma

سریال گلپری

ازگی گؤر Ezgi GÖR در نقش آرتمیس آیدین Artemis AYDIN

سریال گلپری

فرقان اوغول جان اولکر Furkan Oğulcan İLKER در نقش سردار Serdar

سریال گلپری

قایرا زابجی Kayra Zabcı در نقش جوانی گلپری

سریال گلپری

باتوحان سرت Batuhan Sert در نقش جوانی قادر

سریال گلپری

علاوه بر اسامی فوق افراد دیگری نیز در نقشهای سیاهی لشکر و کم اهمیت در سریال گلپری ایفای نقش کرده اند.

امیدواریم که از تماشای این سریال لذت برده باشید.

منبع: سریال گلپری

  • ۹۸/۰۵/۲۲
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی