عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این قسمت بازیگران سریال ممنوعه را معرفی می کنیم و بیوگرافی کوتاه این بازیگران را می خوانیم.

معرفی بازیگران سریال ممنوعه :

بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد 4 تیر سال 1363 در شهر شاهرود است و به جز بازیگری طراح لباس هم نیز می باشد. بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی است. او بیشتر به عنوان طراح لباس فعالیت می کند و مزون لباس دارد. معروف ترین نقش او در سریال او یک فرشته بود.

پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی بازیگر متولد 19 مرداد سال 1353 است و در خانواده ای 5 نفره در تهران متولد شده است. اولین فیلمی که بازی کرد اعتراف نام داشت که در سال 1373 تهیه شد. او با بازی در سریال آژانس دوستی بسیار معروف شد. همسرش مستانه مهاجر است که کار تدوین انجام می دهد. او به عنوان مجری هم در چند برنامه تلویزیونی مانند کودک شو و چند درجه هم ظاهر شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ممنوعه

نیکی کریمی

نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان سال 1350 در تهران است و بازیگر و کارگردان ایرانی است. او در جشنواره های مختلف بین المللی توانسته که حوایز مختلفی را به دست آورد و یکی از هنرمندان موفق ایرانی است. او در زمینه عکاسی و ترجمه نیز فعالیت دارد.

امیر جعفری

امیر جعفری

امیر جعفری متولد شهریور سال 1353 در تهران است. او لیسانس مدیریت دارد. امیر جحفری دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است. تا به حال پنج بار در جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است. اولین فیلم وی نان عشق و موتور 1000 در سال 1380 بود. بازی در سریال بدون شرح مهدی مظلومی در سال 1380 هم اولین حضور او در تلوزیون بود. همسرش ریما رامین فر بازیگر ایرانی است.

الهه حصاری

الهه حصاری

الهه حصاری متولد 18 مرداد سال 1369 در تهران است. او دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی دارد و در دوران دبیرستان در گروه های تئاتر مدرسه فعال بوده است. او دوره کلاس بازیگری را در موسسه فرهنگی هنری چهره های ماندگار با کسب رتبه ممتاز گذرانده است. او سال 1376 در فیلم نطفه شوم برای نخستین بار در سینما دیده شد. او مربی باشگاه ورزشی نیز می باشد.

خاطره اسدی
خاطره اسدی
خاطره اسدی متولد 7 مهر سال 1362 در تهران است و بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد است. خاطره اسدی فعالیت سینمایی اش را از سال 1383 با بازی در فیلم دیش باباتو دیدم آیدا شروع کرد. او در سریال سقوط یک فرشته اولین حضور در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی بازیگر سینما و تلویزیون است و نقاشی هم می کند. او فوق لیسانس رشته نقاشی دارد.

او در سال 93 با پسر علی پروین، محمد پروین ازدواج کرد. این دو صاحب فرزندی نشدند و بعد از چند وقت از هم جدا شدند او سپس با اشکان خطیبی ازدواج کرد.

لیلا زارع

لیلا زارع

لیلا زارع بازیگر متولد 21 مهر سال 1359 در تهران است. او لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. او بجز بازیگری به عکاسی نیز مشغول است و قبل از اینکه بازیگر شود، آتلیه عکاسی داشت. او در کلاس هاص تخصصی بازیگری اصلا شرکت نکرده است. در سال 1382 اولین سریالش را بازی کرد که به دلیل مشکلات پخش نشد.پس از آن در فیلم ما همه خوبیم به ایفای نقش پرداخت و بسیار خوش درخشید.

آتیلا پسیانی آتیلا پسیانی متولد سال

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد سال 1336 در تهران است و پسر جمیله شیخی بازیگر درگذشته است. همسر او فاطمه نقوی بازیر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او یک دختر به نام ستاره و یک پسر به نام خسرو دارد که هر دو بازیگر تئاتر هستند. آتیلا پسیانی فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک‌نازی، تجربه کرد.

نیلوفر رجایی‌ فر

نیلوفر رجایی‌ فر

نیلوفر رجایی فر بازیگر جوان ایرانی زاده 11 بهمن 1371 در شهر تهران است. او در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک دردانشگاه رویال لند Physics and Astrophysicist from Royal Holloway University of London مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. او مجرد است و ازدواج نکرده است.

مجید مظفری

مجید مظفری

مجید مظفری متولد 22 بهمن سال 1329 در شهر تهران است و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او سال 1350 فعالیت حرفه ای را اغاز کرد و یک دوره 5 ماهه بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس گذراند و برای بازی در فیلم مسافران به کارگردانی بهارم بیضایی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی در سال ۱۳۴۲

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی در سال ۱۳۴۲ در تهران زاده شد اما پدر و مادرش بروجردی هستند. وی همچنین دارای مدرک دیپلم اقتصاد است. گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. پسر وی، پویان گنجی، نیز بازیگر است. وی از سال ۱۳۶۱ دورهٔ دوسالهٔ تئاتر را در ادارهٔ بازیگری گذراند. نخستین بازی او در تلویزیون در سال ۱۳۶۷ در سریال گالش‌های مادربزرگ بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ تجربه کرد او در جریان برگزاری بیست و هشتمین دوره جشنوراه فیلم فجر، همانند اصغر فرهادی و عزت‌الله انتظامی، از پذیرش داوری جشنواره خودداری کرد.

شهرام قائدی

شهرام قائدی

شهرام قائدی یا ابراهیم قائدی بازیگر سینما و تلویزیون است. او در شهر قیروکارزین در استان فارس به دنیا آمده است. اولین کار تلویزیونی وی خودروی پلاک 11 بود و بعد از آن در سریال بازگشت پرستوها بازی کرده است.

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است و متولد 4 اردیبهشت سال 1364 در بندر انزلی است. او از شاگردان مسعود کیمیایی است.  وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌باشد.. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر دارد.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسن آرمان متولد 14 ابان سال 1361 در تهران است و بازیگر سینما و تلویزیون است. او در کلاس های بازیگری مصطفی اسکویی شرکت کرده است. او بازی در فیلم صد سال به این سال ها توانست بسیار معروف شود.

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر متولد 17 خرداد در سال 1355 در خوی است. او بازیگر سینما و کارگردان تئاتر است.  فیلم های ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری و به وقت شام از فیلم های معروف او می باشند.

نسرین نکیسا

نسرین نکیسا

نسرین نکیسا بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد ۲۵ بهمن ماه ۱۳۴۸ در شیراز می باشد .او اصالتا قشقایی است . وی فارغ التحصیل رشته نمایش در دانشکده هنر و معماری از دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی است .نسرین نکیسا با سلیمان تاش ازدواج کرده و ۲ فرزند دختر به نام های نسترن و نیلوفر دارد .

علی استادی

علی استادی

علیرضا استادی (زاده ۱۳۵۲ – شهر ری) بازیگر سینما اهل کشور ایران است.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان‌نژاد در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان متولد شد. ۳ سال و نیم داشت که به همراه خانواده در ایران ساکن شد. مادرش نقاش و پدربزرگش «محمد پناهنده» از عکاسان شناخته شده است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر می‌باشد.[۲] و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌است.

پای او توسط محمد زیکساری که خود در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نقش «استاد کهنمویی» را بازی می‌کند به خندوانه باز شده‌است. وی در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌است.

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی بازیگر سینما متولد ۱۳۶۲ در تهران است.

 

 

خلاصه داستان ممنوعه :

سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

 معرفی کارگردان سریال ممنوعه :

امیر پورکیان کارگردان و تهیه‌کننده سینما، فارغ‌التحصیل کارشناسی روابط عمومی و رسانه، متولد ۱۳۶۲ است. میر پورکیان متولد ۱۵ بهمن ۱۳۶۲ در اهواز، کارگردان و تهیه‌کننده سینما، فارغ‌التحصیل کارشناسی روابط عمومی و رسانه که فعالیت سینمایی خود را با تهیه کنندگی فیلم خیابان یکطرفه آغاز کرد. در سال نود و چهار فیلم دریا و ماهی پرنده را تهیه کنندگی کرد که این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همدان ، برنده جایزه بهترین فیلم موندنس آمریکا و برنده جایزه بهترین فیلم منتقدین مسکو شد. امیر پورکیان در سمت کارگردانی فیلم سینمایی ناکوک را در سال ۱۳۹۵ ساخت. این فیلم موفق به شرکت در فستیوال‌های دوربان آفریقای جنوبی و کازان روسیه شد. امیر پورکیان تهیه‌کننده اولین فیلم سلفی ایران را بعهده داشته و همچنین تهیه‌کننده فیلم خنده‌های آتوسا ; رکورد دار کوتاه‌ترین فیلمبرداری در قطار در حال حرکت، بوده‌است.امیر پورکیان در سال ۱۳۹۶ سریال ممنوعه را برای نمایش خانگی ساخت . (دانلود سریال ممنوعه )

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری، متولد 1375/09/12 می باشد. وی دانشجوی هنر و کاردانی سینما در دانشگاه تهران است. زیبا کرمعلی در سال 94 توانست رتبه 8 کنکور هنر را از آن خود کند. این نشان از استعداد نهفته زیبا می باشد که در فیلم لاتاری استعدادش را به نمایش گذاشت.

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

فیلم سینمایی لاتاری اولین تجربه مقابل دوربین زیبا کرمعلی می باشد که این فیلم سومین ساخته محمدحسین مهدویان نیز می باشد.

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

به گفته زیبا کرمعلی از سن 12 سالگی به سینما علاقمند شد و تحصیلاتش را در این راه ادامه داد.

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

در فیلم لاتاری بازیگرانی همچون زیباکرمعلی و ساعد سهیلی ایفای نقش میکنند. فیلم سینمایی لاتاری به تهیه کنندگی سید محمود رضوی برعهده دارد. فیلم لاتاری، چهره‌ای جدید (زیبا کرمعلی) را به عنوان نقش اول زن به جشنواره فجر معرفی می‌کند.

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

زیبا کرمعلی ، بازیگر جوان در مقابل ساعد سهیلی در «لاتاری» نقش‌آفرینی می‌کند.از دیگر بازیگران این فیلم میتوان به حمید فرخ نژاد، هادی حجازی فر و جواد عزتی اشاره کرد.

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

ازدواج

زیبا کرمعلی مجرد می باشد و تاکنون ادواج نکرده است.

 

عکس های زیبا کرمعلی

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

 

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری  بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

 

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰


عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

پاییز

سرد و بی رحم نیست

فقط

جسارت زمستـان را ندارد

ذره ذره زرد  می کند

اندک اندک جان می سِتاند

قطره قطره می گِریاند

پاییــــز سرد نیست

نامـــهربان است

درســت مانند “تو ”

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس و متن زیبا درباره پاییز

پاییز یعنی یک غم دیگه

یعنی یه سال مبهم دیگه

 عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس نوشته زیبای پاییزی

گوش کن …. صدای نفس های پاییز را میشنوی ؟
و این زیباترین فصل خدا می آید…
غم و اندوهت را به برگ درختان آویزان کن …
چند روز دیگر میریزند

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی زیبا

چه سختِ هم پاییز باشد ؛
هم ابر باشد ،
هم باران باشد !
هم خیابان ِ خیس …
امـــــا نه تـــــو باشی
نه دستی برای فشردن باشد
نه پایی برای قدم زدن باشد
و نه نگاهـــی برای زل زدن … !

دوباره پاییز
اما نه ((فصل خزان)) زرد!
دوباره پاییز
اما نه فصل اندوه و درد!
دوباره پاییز
فصل زیبای سادگی
دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن عاشقانه درباره پاییز

نفس هایم در تلاطم بی تو بودن با لحظه های فراق آمیخته شدند
باران ها بی تو باریدند
گل ها بی تو شکوفه زدند
و من ، درگیر میان باغ سیب در هیاهوی پاییز برای همیشه گیر افتادم

طبیعی است
پاییز ، جای تابستان را می گیرد
ولی قبول کن …
هیچکس جای تو را نمی گیرد !

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

جملات زیبا درباره پاییز

پاییز شده و خرمالوهای لبانت گل انداخته ؛ مرا به نوبرانه ای گس مهمان کن !
پائیز مبارک …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن عاشقانه و زیبا درباره پاییز

پاییز برای بعضی ها دل انگیز است و برای بعضی ها غم انگیز…
برای من فصل سردی دلهاست…
فصل باریدن اشکها…
فصل تنهایی قدم زدن روی برگهای نارنجی…
فصل رقصاندن آتش سیگار در سیاهی و سکوت شب…
اینروزها هوای دلم هم پاییزیست…

کاش چون پاییز بودم

کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم.

برگهای آرزوهایم، یکایک زرد می شد،

آفتاب دیدگانم سرد می شد،

آسمان سینه ام پر درد می شد

ناگهان توفان اندوهی به جانم چنگ می زد

اشک هایم همچو باران دامنم را رنگ می زد.

وچه چه زیبا بود اگر پاییز بودم،

وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس نوشته درباره فصل پاییز

پاییز

وفادار ترین فصل خداست

حافظه ی خیس خیابان های شهر را

همیشه همراهی می کند

لعنتی، هی می بارد و می بارد…

و هر سال

عاشق تر از گذشته هایش

گونه های سرخ درختان شهر را

می بوسد و

لرزه می اندازد به اندام درختان

و چقدر دلتنگ می شوند برگ های عاشق

برای لمس تن زمین

که گاهی افتادن

نتیجه ی عشق است…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی عاشقانه

پاییز دلگیر نیست ، دلم گیرِ پاییز است …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن زیبا درباره پاییز

وجودم پاره ای از شب
دلم تنهاترین پاییز
بساطم بقچه ی اندوه
دلم تنگ است
دلم اندازه حجم قفس تنگ است

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل زیبای پاییزی

چه شاعرانه است فریادشان زیر پاهایمان! برگ هایی که روزی برای آرامش به سکوتشان پناه میبریم… پاییزتون مبارک

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

“پاییز با چمدانی از خاطره نزدیک است”
من و پاییز سالهاست پیچیده‌ایم به هم …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

جملات زیبای پاییزی

مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد
روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . . .

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

تنهایی نام دیگر پاییز است
هرچه عمیق تر برگ ریزان خاطره هایت بیشتر …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن عاشقانه پاییزی

پاییز را دوست دارم… ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺗﺐ ﮐﺮﺩﻩ! ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﻟﺮﺯ ﮐﺮﺩﻩ! ﺑﻐﻀﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ! ﺣﺮﻓﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ ! ﻣﻦ، ﺳﮑﻮﺕ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ ﺩﺭ ﺗﺐ ﻭ ﻟﺮﺯ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﺘﻢ! ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﻋﺮﻭﺱ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺼﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ . ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪ؛ ﻟﻪ ﻧﮑﻨﻢ؛ ﺑﺮﮔﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻧﻔﺲ ﺍﺭﺯﺍﻧﯽ ﺍﻡ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻧﺪ …!!!

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

اس ام اس عاشقانه پاییزی

پاییز مرا عاشق می کند ، باران عاشق تر
حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند ؟

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

پاییز تنها فصلیه که از همون اولین روزش خودشو نشون می ده!
کاش همه انسانها مثل پاییز باشن تا از همون روز اول رنگ و روی اصلیشون رو نشون بدن

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

جملات زیبا در مورد پاییز

زندگی زیباتر میشود

به شرطی که به اندازه تمام برگ های پاییز

برای یکدیگر آرزوی خوب داشته باشیم…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن زیبا درباره پاییز

پاییز پنجره ای ست که از اتاق من به هوای تو باز میشود …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس نوشته پروفایل پاییزی

بیچاره پاییز …

دستش نمک ندارد…

این همه باران به آدم ها میبخشد، اما همین آدم ها تهمت ناروای خزان را به او میزنند.

خودمانیم …

تقصیر خودش است ؛

بلد نیست مثل ” بهار” خودگیر باشد

تا شب عیدی زیر لفظی بگیرد و

با هزار ناز و کرشمه سال تحویلی را هدیه دهد …

سیاست ” تابستان ” را هم ندارد

که در ظاهر با آدم ها گرم و صمیمی باشد

ولی از پشت خنجری سوزناک بزند

بیچاره …..

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل عاشقانه پاییزی

پاییز و عاشقی

و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری
که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر
فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود
دلش آغوش گرم میخواهد…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن زیبا عاشقانه درباره پاییز

دوباره پاییز
اما نه ((فصل خزان)) زرد!
دوباره پاییز
اما نه فصل اندوه و درد!
دوباره پاییز
فصل زیبای سادگی
دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .

پاییز که می شود
انگار از همیشه عاشق ترم
در تمام طول پاییز
نمناکی شب ها را
با تمام منفذهای پوستم
لمس می کنم
وچشمانم همه جا
نقش دیدگان تورا جستجو می کند
پاییز که می شود
همراه برگها رنگ عوض می کنم
زردو نارنجی می شوم و
با باد تا افقی که چشمانت
درآن درخشیدن گرفت
پیش می روم
و مقابلت به رقص درمی آیم
تا آن جا که باور کنی
تمام روزهایی که از پاییز گذشته
تا به امروز
همواره عاشقت بوده ام
پاییز که می شود
بی قراری هایم را در باغچه کوچکی
می کارم و آرام آرام
قطره های باران را
که روزهاست در دامنم جمع کردم
به باغچه می نوشانم
میدانم تا آخر پاییز
تمام بی قراری هایم شکوفه خواهد داد
و با اولین برف زمستان
به بار خواهد نشست
پاییز که می شود
بی آنکه بدانم چرا
بیشتر از همیشه دوستت دارم
و بی آنکه بدانی چرا
دلم بهانه ات را می گیرد
وپاییز امسال….
عشق جنس دیگری دارد و
معشوق خواستنی تر است…
کاش می دانستی!

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل فصل پاییز

پاییز را دوست دارم
بخاطر شب های سرد و طولانی اش
بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام
بخاطر پیاده روی های شبانه ام
بخاطر بغض های سنگین انتظار
بخاطر اشک های بی صدایم
بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام.

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

اس ام اس پاییز

پادشاه فصل ها
آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر با آن پوستین سرد نمناکش
باغ بی برگی
روز و شب تنهاست
با سکوت پاک غمناکش
ساز او باران، سرودش باد
جامه اش شولای عریانی است
ور جز اینش جامه ای باید
بافته بس شعله ی زر تار پودش باد
گو بروید یا نروید هر چه در هر جا که خواهد یا نمی خواهد
باغبان و رهگذاری نیست
باغ نو میدان
چشم در راه بهاری نیست
گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد
ور به رویش برگ لبخندی نمی روید
باغ بی برگی
که می گوید که زیبا نیست؟
داستان از میوه های سر به گردون سای
اینک خفته در تابوت پست خاک می گوید
باغ بی برگی
خنده اش خونی است اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن
پادشاه فصل ها، پاییز

    عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی زیبا

پاییز خوب است، پاییز عاشق است،

عاشقى کن، پنجره ات را به رویش باز کن،

هوا هم هوایى شده است، دلش عاشقى مى خواهد.

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل عاشقانه پاییزی

با ساعت دلم ، وقتِ دقیق آمدن توست

من ایستاده ام ، مانند تک درخت سر کوچه

با شاخه هایی از آغوش

با برگ هایی از بوسه

با ساعت غرورم _ اما

من ایستاده ام ، با شاخه هایی از تابستان

با برگ هایی از پاییز

هنگام شعله ور شدن من ، هنگام شعله ور شدن توست

ها … چشم ها را می بندم

ها … گوش ها را می گیرم

با ساعت مشامم _ اینک _ وقت عبور تن توست

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

جملات زیبای پاییزی

پاییز…

شعری ست که

دست های من و ” تو “

قافیه ی

آخر آن می شود

سخت و محکم و گرم عاشقانه…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن ادبی درباره پاییز

دیشب در حوالی خواب هایم ، سال پر بارانی بود . . .

خواب باران و پاییزی نیامده را دیدم

دعا کردم که بیایی

با من کنار پنجره بمانی ، باران ببارد

اما دریغ که رفتن ، راز غریب این زندگیست

رفتی پیش از آن که باران ببارد. . .

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس و متن درباره پاییز

تمام آنچه که از زندگی می خواهم :
یک غروب پنجشنبه پاییزی ست با پنجره ای رو به درختها و کلاغها و هوای ملس و مرموز مهر با یک فنجان چای تازه دم و یک برش بزرگ از کیک خانگی مادرم با موسیقی دلبخواهی و خیالی که از بابت تو سخت راحت است !

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس نوشته پاییزی

درختان پر شکوفه بادام را دیگر فراموش کن، اهمیتی ندارد

در این روزگار

آنچه را که نمی توانی بازیابی به خاطر نیاور

موهایت را در آفتاب خشک کن

عطر دیرپای میوه ها را بر آن بزن

عشق من، عشق من

فصل پاییز است…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی عاشقانه

پاییز تنها فصلیه که از همون اولین روزش خودشو نشون می ده !

کاش همه انسانها مثل پاییز باشن

تا از همون روز اول رنگ و روی اصلیشون رو نشون بدن !

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

دافنه در سریال عشق اجاره ای | بیوگرافی الچین سانوگو بازیگر زن ترک

بیوگرافی الچین سانگو بازیگر 32 ساله جذاب کشور ترکیه را می خوانید. او در سریال های عشق اجاره ای، روز روزگاری و .. ایفای نقش کرده است.

عکس و بیوگرافی کامل الچین سانگو

اِلچین سانگو (۱۳ آگوست ۱۹۸۵، ازمیر) هنرپیشه ترکیه‌ای و مانکن است.وی با حضور در تبلیغات تلویزیونی ترکیه تبدیل به یکی از نام‌هایی شد که بیشترین جستجو و بیشترین درآمد بین هنرپیشه‌های ترکیه را دارد. قبل از بازیگری در دانشگاه مرسین در رشته اپرا تحصیل کرده. از ژوئن ۲۰۱۵ الی ژانویه ۲۰۱۷ تا قسمت آخر سریال عشق اجاره‌ای که از شبکه استار تی‌وی ترکیه پخش می‌شد نقش دفنه را بازی می‌کرد. با عملکردی که از خود نشان داد با دریافت سه جایزه پروانه طلایی و نامزد بیش از ۲۰ جایزه دیگر شد. اولین بار در سریال روزی روزگاری (۲۰۱۱)، سایز عشق (۲۰۱۲-۲۰۱۳)، حکایت یک عشق (۲۰۱۳-۲۰۱۴) سعید و شورا (۲۰۱۴) و سودام آلابورا (۲۰۱۵) ایفای نقش کرده.

سانگو که فارغ‌التحصیل رشته اپرا از دانشگاه مرسین است بعد از پشت سر گذاشتن کلاس‌های بازیگری، به بازی در سریال‌های تلویزیون ترکیه پرداخت.

  • الچین سانگو به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده‌است.
  • او همچنین با بازی در سریال عشق اجاره‌ای در دو فصل جوایز بسیاری از سوی مردم و بسیاری از آکادمی‌ها و مجلات ترک بدست آورد.

بیوگرافی و زندگی نامه الچین سانگو

عکس الچین سانگو

الچین سانگو به انگلیسی Elçin Sangu در 13 آگوست 1985 در ازمیر، ترکیه متولد شد.

او تک فرزند خانواده می باشد.

قد او 169 سانتیمتر است.

دافنه در سریال عشق اجاره ای | بیوگرافی الچین سانوگو بازیگر زن ترک
الچین سانگو و باریش اردوچ

رنگ مو های او به طور طبیعی قرمز می باشد.

سانگو که فارغ التحصیل رشته اپرا از دانشگاه دانشگاه مرسین است بعد از پشت سر گذاشت کلاس های بازیگری، به بازیدر سریال های تلویزیونی روی آورد.

فیلم ها و سریال های الچین سانگو

از جمله سریال های او می تواند به روزی روزگاری، حکایت یک عشق در کنار سچ گین اوزدمیر، سعید و شورا در کنار کیوانچ تاتلیتوغ و بیرکان سوکولو و عشق اجاره ای در کنار باریش اردواچ اشاره کرد.

دافنه در سریال عشق اجاره ای | بیوگرافی الچین سانوگو بازیگر زن ترک
الچین سانگو

او برای بازی در سریال عشق اجاره ای برنده سه جایزه پروانه طلایی و نامزد بیش از 20 جایزه دیگر شد.

در سال 2016 به عنوان دومین بازیگر محبوب ترکیه انتخاب شد.

نام الچین به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده است.

دافنه در سریال عشق اجاره ای | بیوگرافی الچین سانوگو بازیگر زن ترک
الچین سانگو و نامزدش

او در حال حاضر با یونس اوزدیکن رابطه دارد.

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰


بیوگرافی هانده ارچل در نقش حیات

هانده ارچل نه تنها بازیگر بلکه مدل ترکیه ای است که متولد 23 نوامبر سال 1993 (25 سال) در باندیرما ترکیه است. باندیرما یکی از مناطق بسیار زیبای شهر بالیکسر ترکیه است که به شهر دختران زیبا معروف شده است و دختران زیبایی در آنجا زندگی می کنند. هانده نیز جزو دختران زیبای ترکیه به شمار می رود. هانده یک خواهر کوچک تر از خود به نام غمزه دارد. وی قدی 175 سانتی متر و وزنش 55 کیلوگرم است با رنگ چشمان قهوه ای تیره.

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

از اهداف و آرزوهای هانده ارچل این است که یک روز بتواند با ستارگان به نامی از هالیوود مانند رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو همبازی شود.

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

هانده ارچل بیشتر زمان کودکی اش را در کنار مادربزرگ و پدربزرگش زندگی کرده است. او در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک طرفداران زیادی دارد.

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

فعالیت های حرفه ای

یکی از مهمترین نقش هایی که وی  ایفا نموده، نقش حیات اوزون در برابر بوراک دنیز در سریال عشق حرف حالیش نیست که از شبکه شو تی وی در سال 2017-2016 روی آنتن رفت می باشد.

همچنین بازی در سریال دختران آفتاب در کنار تولگا ساریتاش و بورجو اوزبرک، و سریال مروارید سیاه در کنار تولگاهان سایمان از نقش های موفق هانده ارچل بوه است.

داستان قسمت آخر سریال عشق حرف حالیش نمیشه و عکس بازیگران

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

ازدواج

هانده ارچل ازدواج نکرده و مجرد می باشد. اما از سال 2015، دو سال با یکی از بازیگران ترکیه به نام اکین مرت دایماز رابطه عاشقانه جدی داشته که در سال 2017 به جدایی ختم می شود.

پس از این جدایی رابطه جدیدش را در سال 2018 با یک خواننده ترکیه ای به نام مورات دالکلیج شروع می کند. گفتنی است که هانده خیلی به خوانندگی علاقه دارد.

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

فعالیت بازیگری

عنوان نقش سال شبکه
مروارید سیاه هازال ۲۰۱۷ استار تی وی
عشق حرف حالیش نمیشه حیات ازون ۲۰۱۷–۲۰۱۶ شو تی وی
دختران آفتاب سلین ۲۰۱۵ کانال دی
Çalıkuşu Zahide ۲۰۱۳ کانال دی
ayat Ağacı سلن ۲۰۱۴ تی‌آرتی ۱
دیوانه در کلاس درس دانشگاه مریم ۲۰۱۴ شو تی وی

 

عکس های هانده ارچل در سریال عشق حرف حالیش نمیشه

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

گالری عکس مدلینگ هانده ارچل

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

 

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیستبیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیستبیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

عکس هانده ارچل در نقش حیات سریال عشق حرف حالیش نیست

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

عکس آتلیه هانده ارچل

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

 

             بیوگرافی و عکس های هانده ارچل نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نیست

عکس حیات و بوراک در سریال عشق حرف حالیش نیست

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

سریال مریم

داستان تمام قسمت های سریال مریم و قسمت آخر سریال مریم

سریال مریم یکی از سریال پر بیننده ترک است که ار شبکه فارسی زبان نیز پخش می شود. این سریال به کارگردانی Baris Ercetin در سال 2017 الی 2018 ساخته شده است.

سریال مریم ماجرایی هیجان انگیز و جالب دارد. داستان دختری که جز پسری که دوستش دارد و پدر خود کسی را در زندگی نداشته است. دختری که زندگی آرام او یک شبه زیر و رو شده و خود را در کابوسی وحشتناک می یابد.
مریم دختری بسیار خوش قلب، دوست داشتنی و مهربان است که پدرش یک مغازه شیرینی پزی دارد و مریم در زمانهای اوقات فراغتش به پدرش در پخت شیرینی کمک می کند.
او بخاطر پسری که دوستش دارد درگیر رازی بزرگ شده و مجبور میشود علاوه بر این رازی که در دل دارد، با مشکلاتی که برایش بوجود می آید، مبارزه کند.
سناریوی این سریال داستان عشق، نفرت، انتقام و دسیسه های پنهان است و ایفای نقش بازیگران موفق و سناریوی قوی این سریال بسیار موفقیت آمیز می باشد

سریال مریم

عکس های سریال مریم و بازیگرن سریال ترکی Meryem

در این قسمت عکس های بازیگران سریال مریم را مشاهده می کنید.

Furkan Andic در نقش Savas Sargun ساواش سرگون در سریال مریم

Ayça Aysin Turan در نقش Meryem Akça مریم آکچا در سریال مریم

Cemal Toktas در نقش Oktay Sahin اوکتای شاهین در سریال مریم

Açelya Topaloglu در نقش  Derin Berker درین برکر در سریال مری

Bestemsu Özdemir در نقش Beliz Bilen بلیز بیلن در سریال مریم

Ugur Çavusoglu در نقش  Yurdal Sargun اوردال سارگون در سریال مریم

Serenay Aktas در نقش Burcu Aktar بورجو اکتار در سریال مریم

Kenan Acar در نقش Güçlü Tekiner گوچلو تکینر در سریال مریم

Dilan Telkok در نقش Ela Guney الا گونی در سریال مریم

Sema Öztürk در نقش Tülin Sargun تولین سارگون در سریال مریم

Ayten Uncuoglu در نقش Nurten Sahin نورتن ساهین در سریال مریم

Beste Kanar در نقش Naz Sargun ناز سارگون در سریال مریم

Ugur Demirpehlivan در نقش Gülümser در سریال مریم

Selim Erdogan در نقش Ertan Komiser کمیر ارتان در سریال مریم

 

  سریال مریم سریال مریم سریال مریم سریال مریم سریال مریم سریال مریم

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

سریال پدر

عکس بازیگران سریال پدر و داستان سریال پدر

در خلاصه داستان سریال پدر آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک اتفاق درگیر ماجرایی عاطفی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند».

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا؛ بازیگران سریال پدر هستند.

عوامل سریال پدر عبارتند از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا؛ کارگردان: بهرنگ توفیقی؛ همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی؛ مدیرتصویربرداری: بهنام کریمی؛ تصویربردار: سامان عمارفطرت؛ تدوین: امیرشیبان خاقانی؛ طراح صحنه و لباس: محسن شریفی؛ طراح گریم: مهرنوش طبیبی؛ صدابردار: امیر حاتمی؛ عکاس: محمد دارایی؛ مدیرتولید: افشین قلی پور؛ مجری طرح: موسسه رسانه مهر طاها؛ گروه برنامه ساز: فیلم و سریال شبکه دو؛ زمان آغاز پخش: ۲۵ تیرماه ۹۷

سریال پدر؛ سریالی است که همزمان با سریال بهترین نقش زندگی که از شبکه ۳ سیما پخش می شود روی آنتن رفته است.

سریال پدر

مهدی سلطانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سلام دوستان. کسانی که سریال”پدر” را دنبال می‌کنند قسمت پانزده، شانزده و هفده شامل صحنه های غمناکی است که شاید برای همه مناسب نباشد. مواظب خودتون باشید.

سریال پدر

سریال پدر

قصه دختر جوان و شروری که حین انتقامی ساده در دانشگاه دلباخته پسر همکلاس خود می‌شود و به یکباره تحولی عمیق در زندگی‌اش روی می‌دهد این شب‌ها خط قرمز‌های تلویزیون را بازتر کرده است و باعث شده تا مردم بیش از گذشته سریال‌های تلویزیون را تماشا کنند. با تمام انتقاد‌هایی که از این سریال و بالاخص تکراری بودنی که از آن حرف و حدیث‌هایی در جوامع مجازی دیده می‌شود، این سریال آنتن شبکه دو را پر مخاطب کرده است و توانسته مخاطبان را همراه قصه عاشقانه لیلا و حامد کند. ریحانه پارسا که این روز‌ها اولین روز‌های شهرتش را با ایفای نقش «لیلا» در این سریال می‌گذراند، از دغدغه‌های خود برای ایفا کردن این نقش و چند وجهی بودن شخصیت لیلا و بازیگران جدیدی که به تلویزیون و سینما آمده‌اند و ... با ما به صحبت نشست.

سریال پدر

**سریال «پدر» در همان ابتدای راه توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. تا الان چقدر بازخورد‌های مثبت و منفی از مخاطبان گرفتید؟

- تنها جایی که نظر‌های مردم را می‌بینم صفحه شخصی خودم و سریال است و تا جایی که دیدم و شنیدم کامنت بدی نداشتم. البته شاید به بازی من انتقادی شده باشد، اما به کلیت کار نه و هر کسی که دیده راضی بوده.

راستش، چون هنوز سر کار هستیم خیلی فرصت نکردم بیرون بروم و نظر‌های مردم را بشنوم. معتقدم حتی کامنت‌های منفی هم دلیل بر دیده شدن کار است.

** بعد از اینکه سریال «پدر» در ماه رمضان پخش نشد، به تعداد قسمت‌های آن افزوده شد؟

- از ابتدا قرار بود ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای باشد و در ماه رمضان پخش شود و بعد از حذف از کنداکتور پخش رمضان، زمان هر قسمت و تعداد قسمت‌ها افزایش پیدا کرد و به برخی جزئیات که در نسخه ماه رمضان اشاره نشده بود، بیشتر پرداختیم و در نهایت حدود ۴۵ قسمت شد.

** فکر می‌کنید اگر ماه رمضان پخش می‌شد بازخورد‌های بهتری می‌گرفتید یا نه؟

- فکر می‌کنم زمان مناسب برای پخش «پدر» همین الان بود. چراکه اگر در ماه رمضان روی آنتن می‌رفت با شتاب زدگی و قیاس بین سریال‌ها مواجه می‌شد و آن اتفاقی که الان افتاده نمی‌افتاد.

** سن کمی دارید و در ۱۹ سالگی شروع خوبی را در بازیگری برای خود رقم زدید. چطور شد که به سریال «پدر» رسیدید؟

- واقعا خدا را شکر می‌کنم چرا که حضورم در این سریال اتفاق کمی نبود. خصوصا به قول شما در سن کم و در شرایطی که جوان‌های هم سن و سال من هنوز تلاش می‌کنند تا خود را ثابت کنند، برای من اتفاق بزرگی بود. اما مسیری نبود که یک شبه به آن برسم. از سال ۹۳ دنبال بازیگری رفتم و تحصیلکرده رشته نمایش در مدرسه سوره هستم و مسیری که پیمودم کاملا درست و حساب شده بود. در همین حین از طریق دوستان به دفتر‌هایی برای تست دادن معرفی می‌شدم و هیچوقت اینطور نبود که خودم بدانم جایی تست می‌گیرند و خودم بروم تست بدهم و هیچوقت هم پیگیر نقشی نبودم. همیشه دنبال این عنوان بودم که نقشی که بازی می‌کنم عنوان «با معرفی» داشته باشد و دوست داشتم اولین بار در نقش پررنگی که در یک اثر هست به جامعه بازیگری معرفی شوم و این را در ذهنم می‌پروراندم و در آخر هم خداروشکر به آن رسیدم.

** این اتفاق را پیش بینی می‌کردید؟

- شاید. البته نه برای الان. من تا سال گذشته مدرسه می‌رفتم و کنکور دادم. اتفاقی که افتاد خیلی زودتر از تصورم افتاد. اما دوست داشتم با اسمی وارد این حرفه شوم که قدم اول را محکم گذاشته باشم.

** قطعا در انتخاب‌های بعدیتان هم تاثیر خواهد داشت؟

- واقعا آدم نمی‌داند که فردایش چه می‌شود و ممکن است شرایط آدم را به سمتی ببرد که مجبور شود نقشی که نمی‌خواهد را انتخاب کند. البته امیدوارم که این اتفاق برای من نیفتد. جالب‌ترین چیزی که این روز‌ها می‌بینم این است که پروژه‌هایی را که دوست ندارم هم پیشنهاد همکاری می‌دهند. البته مدتی است که چهره‌های جدید بسیاری را می‌بینم که به سینما و تلویزیون آمدند و کار می‌کنند و این نیاز فضای تلویزیون و سینمای ما است که به سمت آن رفته.

** فکر نمی‌کنید حضور چهره‌های جدید به خاطر وضعیت مالی سازمان است؟

- بی‌تاثیر نیست، اما شاید نه فقط تلویزیون بلکه در سینما هم مردم از چهره‌های تکراری خسته شدند. حتی چهره‌های معروفی که الان گیشه را در دست دارند بالاخره تا چه زمانی می‌توانند مردم را به سینما‌ها بکشانند؟ و در بین این بازیگرانی که به تازگی معرفی می‌شوند اغلب خانم هستند.

** چه ویژگی‌هایی در بازی و چهره شما بود که برای ایفای نقش «لیلا» انتخاب شدید؟

- آقای عنقا و توفیقی از اوایل زمستان ۹۶ پیش تولید را آغاز کرده بودند و دنبال این بودند که چهره‌ای جدید و تقریبا ناشناس بیاورند که با این نقش معرفی شود. از نظر من هم این شیوه برای مخاطب جذابیت دوچندانی خواهد داشت چراکه بازیگر‌های تکراری به ناب بودن آن حال وهوایی که لیلا دارد کمکی نمی‌کردند.

** درست است، الان که دو هفته از شروع پخش می‌گذرد، مخاطبان به این نتیجه رسیدند که اگر هر کسی به جای شما و آقای مهراد بازی می‌کرد آنقدر که باید جذابیت نداشت.

- چهره، چهره جدیدی است و به همین خاطر مردم راحت‌تر و بدون پیشینه ذهنی او را قبول می‌کنند. این نو بودن در ادامه مسیر هم خیلی درست است به هر حال هر چقدر هم بازیگر خلاق باشد بالاخره در یک جا‌هایی و بنا به انتخاب کارگردان و ... ناخودآگاه خودش را تکرار می‌کند. یعنی اگر من نوعی بخواهم همزمان سر چند کار باشم یک جا‌هایی تکرار می‌شوم و به ریحانه‌ای تبدیل می‌شوم که فقط جلوی دوربین است. به نظر من اینکه اولین نقشت را با معرفی بازی کنی مسیر را کوتاهتر می‌کند. نو بودن و کم دیده شدن توسط مردم ماندگاری دارد که در این مسیر بازیگر را کمک می‌کند.

** بازی در نقش «لیلا» چقدر حال خودتان را خوب کرد؟

- سن و سال «لیلا» از من خیلی دور نبود مخصوصا فضای دانشگاه او. اما من از بچگی اینطوری بودم که همیشه خلاف جهت بودم و خودم مخالف خودم بودم و برخلاف همه دختر و پسر‌های اطرافم. شاید این ویژگی درونی من باعث شد «لیلا»‌ی بعد از حامد ساخته شود. آدمی که صددرصدش در یک زندگی خطی و درست است، اما خب سن و سالم ایجاب می‌کرد که فضای قبل از حامد و شیطنت‌های «لیلا» هم به درستی اتفاق بیفتد.

** و جالب اینجاست که هر دوی این ویژگی و خصیصه در شما ته نشین شده است.

- خدا را از این بابت شاکرم که این دو حالت در چشم‌های من درآمده است. روز اولی که به دفتر آقای عنقا رفتم و متن را خواندم همین را به من گفتند که تو یک دختر شیطونی هستی که داری خودت رو مهار می‌کنی و واقعا هم همین بود. یعنی اگر شیطنت داشتم و خودم را مهار نمی‌کردم می‌شدم لیلای قبل از دانشگاه و اگر نه کمی خوددار بودم و حواس بود می‌شدم لیلای آرومی که بعد از ازدواج بودم.

** انتقادی که به کلیت سریال «پدر» می‌شود اغراق و وجود کاراکتر‌هایی است که در جامعه و پیرامونمان کمتر می‌بینیم. الان جوان‌های ما کمتر به سمت افرادی می‌روند که این تیپ و ظاهری خاص دارند.

- کاراکتر حامد و خانواده‌اش به شدت ایده‌آل و خوب مطلق هستند و هیچ مورد بدی در این‌ها نمی‌بینیم و با حرفتان موافقم که در جامعه ما دیگر شبیه به این‌ها پیدا نمی‌شود و در بهترین حالت ممکن آدم‌ها بدجنسی‌هایی دارند، اما خانواده تهرانی اینطور نیست. از طرفی همیشه این باور را دارم که آدم‌ها ناخودآگاه به سمت آرامش و خوبی می‌روند و هیچکس این آرامش را رها نمی‌کند. لیلا هم دنبال چیزی رفت که در زندگی عادی خود نداشت. اتفاق بعیدی نیست، اما این را هم قبول دارم که درصدش کم است.

** بازخوردی در همین زمینه داشتید؟

- نه، برعکسش را دیدم. با افراد بسیاری برخورد داشتم که می‌گفتند زندگی ما شبیه به زندگی لیلا است و ما هم به خاطر رسیدن به عشقمان از زندگی گذشته‌مان فاصله گرفتیم.

** اما ممکن است در گوشه ذهن مخاطب این نگرانی وجود داشته باشد که نکند لیلا بعد از مدتی از راهی که انتخاب کرده پشیمان شود!

- اتفاقی مثل حامد در زندگی لیلا طوری بود که انگار همه خلاهایش را پر می‌کند. یعنی اینکه از یکسری جریان‌ها اشباع شده و الان راهش را انتخاب کرده است و محال است که برگردد. چراکه او در زمان مجردی هر گونه خوش گذرانی و خوشی را تجربه کرده و از آن سیر شده است. آنقدر حال لیلا بعد از ازدواج با p. امد خوب می‌شود و خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند آنقدر درست و به جا تعریف شده است، احتمال برگشتش خیلی کم است.

** در زندگی شخصی چنین آدمی را دیده بودید؟

- نه، من در خانواده‌ای از همه نظر متوسط بزرگ شدم و تا به حال با چنین خانواده‌هایی مواجه نبودم. اما اگر بخواهم از خودم در لیلا چیزی را گذاشته باشم، آن هم شکل پذیری او است. حتی دفعه اولی که چادر پوشیدم برایم اصلا عجیب نبود.

** از همکاری با عنقا و توفیقی راضی بودید؟

- تجربه بسیار جذابی بود و عنقا به من لطف کرد و اعتماد کرد که نقش اول سریالش را به یک تازه کار داد. اما آنقدر فضا حرفه‌ای بود و می‌دانستند که با من کم تجربه چه شکلی برخورد کنند، هیچ چیز اذیتم نمی‌کرد و همه مدیریت شده بود تا بتوانم با آرامش خاطر جلوی دوربین بروم.

** ساختار غیر خطی سریال و رفت و برگشت‌هایش چقدر در انتخاب «لیلا» برایتان مهم بود؟

- روز اولی که سریال پخش شد، مردم که مرا می‌دیدند می‌گفتند شما چرا آخر داستان را به ما گفتید؟ این خیلی ریسک بود و ممکن بود باعث ریزش مخاطبان شود و بگویند ما که آخر قصه را فهمیدیم و چرا دوباره نگاهش کنیم؟ اما علامت سوالی در زندگی عادی هر آدمی هست که چطور به اینجا رسیده و همین علامت سوال باعث جذابیت برای مخاطب و افزوده شدن به میزان آن‌ها شده است. مخاطب دوست دارد دیروز این لیلایی که الان افسرده و داغدیده است را ببیند. حتی من و آقای مهراد تمام کامنت‌هایمان این است که توروخدا حامد نمیرد. اما این یک سایه سیاهی است که روی تمام قسمت‌های خوش و خندان سریال وجود دارد.

** قصه «پدر» با مرگ حامد به پایان می‌رسد؟

- نه، مرگ حامد آخر داستان ما نیست و نقطه اوج قصه است که در قسمت ۱۷ می‌بینید و از آنجا به بعد ادامه لیلای چهار ماه بعد از مرگ حامد را می‌بینیم و اتفاق‌هایی که برای لیلا می‌افتد.

** حس مثبتی که بین رابطه لیلا و حامد است باعث می‌شود که برای مخاطب همچنان جذاب باشد.

- خب دو قطب منفی و مثبت هستند که به هم می‌رسند و به همین دلیل جذاب است و با اینکه مردم می‌دانند آخر قصه چه می‌شود، اما سریال را دنبال می‌کنند. البته این احتمال را می‌دهم که بعد از قسمتی که مرگ حامد را نشان می‌دهد، مخاطبان ما ریزش داشته باشند که خداکند اینطور نباشد. همه سکانس‌های لیلا و حامد یک حس و حال عجیبی داشت و زمانی که تصویربرداری می‌کنیم این را حس می‌کردیم و فکر می‌کردیم هیچ نیازی نیست که مخاطب بداند اول و آخرش چیست.

** جایگاه این نقش در کارنامه کاری شما کجاست؟

- امیدوارم که نقش‌های بعدی‌ام از لیلا بهتر باشد چراکه بیشتر به فکر پیشرفتم. نقش لیلا برایم عجیب بود. تمام حالت‌ها و شرایطی که شاید باید برای چهار پنج نقش تجربه می‌کردم را با حضور در این سریال تجربه کردم. دانشجو، خانم، مادر، عاشق و ... بودم و حال و هوای عجیبی برایم بود و هر کدام از این‌ها می‌توانست به تنهایی قصه‌ای باشد که دارد پیش می‌رود. لیلا خیلی درست و کاملتر از همه کاراکتر‌های این سریال نوشته شده بود و شناسنامه کاملی داشت، نمی‌دانم تا چه میزان این شرایط درآمده، اما تا جایی که توانستم تلاشم را به کار گرفتم و امیدوارم نتیجه قابل قبولی داشته باشد.

سریال «پدر» به طراحی و تهیه کنندگی حامد عنقا و نویسندگی حامد عنقا و سید حسین امیر جهانی و کارگردانی بهرنگ توفیقی هر شب از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

 

سریال پدر سریال پدر سریال پدر سریال پدر

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

ساناز طاری بازیگر جوان تئاتر، تلویزیون و سینما که متولد 1373/02/15 و زاده تهران می باشد. ساناز دبیرستان را در هنرستان سوره به تحصیل پرداخته و هم اکنون در کنار بازیگری دانشجوی رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و معماری نیز می باشد.

ساناز طاری در پیج اینستاگرامش 16 هزار فالوورد دارد و توانسته مخاطبان خاص خود را جذب کند. آدرس پیج اینستاگرامش نیز instagram.com/sanaz.tari می باشد.

بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری

آغاز فعالیت هنری

ساناز طاری اولین حضورش در سن 6 سالگی در سریال آژانس دوستی بود. پس از آن در سال 82 وارد سینما شد و در فیلم چموش خموش و در فیلم «رها» به کارگردانی شاهین باباپور نیز ایفای نقش نمود.

ساناز طاری همچنین در فیلم سینمایی گشت ارشاد 2 که به کارگردانی سعید سهیلی روی پرده سینما رفت ایفای نقش کرد.

سریال تلویزیونی شمعدونی که یکی از پرمخاطب ترین و پربیننده ترین سریال های اخیر تلویزیون است از سریال های موفقی بوده که ساناز طاری در آن بازی کرده است.

بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری

آخرین فعالیت وی در زمینه تلویزیون و سریال پدر است که نقش نیکا یک دختر دانشجو که همکلاسی و دوست لیلا (ریحانه پارسا) می باشد را به عهده دارد. این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی در تابستان 97 از شبکه 2 روی آنتن رفته است.

بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری

سریال پدر زندگی پسری با نام حامد است که عاشق دخترکی به نام لیلا شده است. پدر حامد نیز فردی بسیار مذهبی است و اعتقادات خاص و محکمی دارد. او به پدرش که همیشه الگوی او بوده است بسیار احترام می گذارد اما روزگار او را بر سر یک دوراهی سخت قرار می دهد و ساناز طاری در این سریال نقش نیکا دوست لیلا را بازی می کند. این سریال هر شب ساعت 21:30 پخش می شود و بازیگران جدیدی، اکثر نقش های آن را بازی می کنند.

بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری

فعالیت در حوزه تئاتر

ساناز طاری در حوزه تئاتر هم فعالیت های چشمگیری داشته که از آن جمله می توان نمایش های زیر را نام برد:

  • اضافه حقوق (به کارگردانی امین عظیمی)
  • سه خواهر (به کارگردای مرتضی اسماعیل کاشی)
  • مگافولیا (به کارگردانی میلاد حسینی)

 

فعالیت سینمایی

  • گشت 2 (1395 در نقش فریده)
  • رها (1383)

 

فعالیت تلویزیونی

  • آژانس دوستی (1379)
  • چموش و خموش (1382)
  • شمعدونی (در نقش مهدخت 1394)
  • پدر (1397)

 

ازدواج

ساناز طاری 24 ساله و مجرد است.

 

عکس های ساناز طاری

بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری

بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری

بیوگرافی ساناز طاری و عکس های شخصی
بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری
بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری
عکس های هنری ساناز طاری
بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری
بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری
بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری
عکس شخصی ساناز طاری
بیوگرافی و عکس های شخصی ساناز طاری
  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

عکس های بازیگر نقش مریم در سریال مریم

آیچه آیشن توران بازیگر نقش مریم

آیچه آیشن توران آیچه آیشن توران

عکس بازیگر زیبای زن ترکیه مریم در سریال مریم

آیچه آیشن توران

تصاویر بازیگر زیبای زن کشور ترکیه

آیچه آیشن توران مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم مریم در سریال مریم

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰


نام اصلی: سامان قدوس

زمینه فعالیت: فوتبالیست

تولد: ۱۵ شهریور ماه ۱۳۷۲

زادگاه: مالمو، سوئد

قد: ۱٫۷۶ متر 

پست: هافبک، مهاجم

 

سامان قدوس (۱۵ شهریور ماه ۱۳۷۲ در مالمو، سوئد) بازیکن فوتبال ایرانی-سوئدی است. سامان قدّوس در پست هافبک هجومی برای اوسترشوندس در لیگ برتر فوتبال سوئد بازی می‌کند البته او توانایی بازی در پُست مهاجم و وینگر را هم دارد.

 

پدر و مادر سامان قدوس اصالتاً اهوازی هستند ولی در دزفول زندگی می‌کردند. در دهه ۶۰ و پس از آغاز دفاع مقدس به سوئد مهاجرت کردند و البته هنوز منزل والدین آنها و سایر اقوام در شهرستان دزفول است. سامان قدوس در مالمو ، یکی از شهرهای بزرگ سوئد متولد شد ولی همواره اصالت ایرانی و زبان فارسی خود را حفظ کرد.

 

حضور سامان قدوس در تیم ملی

سامان قدوس در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او همچنین از سوی تیم ملی فوتبال سوئد نیز دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت. او پس از چند روز دعوت کارلوس کی‌روش را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و اولین بازی خود را در این تیم انجام داد.

 

سامان قدوس درباره انتخاب ایران و نرفتن به تیم ملی سوئد گفت: از انتخابم قطعا رضایت دارم ولی ناراحت هستم چرا زودتر به تیم ملی ایران نیامدم؛ اشکان خیلی به فکر من بود و علیرضا جهانبخش، گوچی و ... دوستانم هستند؛ به علیرضا حقیقی گفتم در بازی پیش رو در لیگ سوئد به او گل می‌زنم؛ تیم آنها خوب است ولی الان آخر جدول هستند که بخاطر مربی قبلی است.

 

این ملی‌پوش ایرانی تصریح کرد: خوشحال هستم به تیم ملی سوئد هم دعوت شدم ولی حس خوبی به آن نداشتم چون ایرانی بودم؛ پدر و مادرم اهوازی هستند و می‌دانم این شهر فوتبال برزیلی و هوای گرمی دارد.

 

سامان قدوس گفت: نمی‌دانم استقلالی یا پرسپولیسی هستم اما از دوران بچگی علی دایی و علی کریمی را در بین بازیکنان ایرانی می‌شناختم و پدرم می‌گفت ویدئوهای علی کریمی را نگاه کنم؛ در بین بازیکنان خارجی هم کریستیانو رونالدو را دوست داشتم و تیم مورد علاقه‌ام رئال مادرید است.

 

جدیدترین عکس های سامان قدوس

دوران حرفه‌ای سامان قدوس 

سامان قدوس در تیم اوسترشوندس

فصل ۲۰۱۶

سامان قدوس ۱۰ گل در لیگ برتر سوئد برای اوسترشوندس در اولین فصل حضورش در این تیم به ثمر رساند که شامل گل‌های زیبایی نظیر اولین گل اوسترشوندس در بازی مقابل هامارابی در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۶ و دو گل برابر باشگاه شهر تولدش؛ مالمو در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۱۶ می‌شد. بعد از این عملکرد مثبت او مورد توجه باشگاه‌های نظیر هرتابرلین و آژاکس قرار گرفت.

 

فصل ۲۰۱۷

سامان قدوس فصل ۲۰۱۷ را در فرم خوبی آغاز کرد و با تیمش به فینال جام حذفی سوئد رسید. او در این مسابقات تا بازی فینال ۶ گل به ثمر رساند که شامل گل‌هایی نظیر گل آکروباتیک مقابل باشگاه ترله بورگز و دو گل مقابل باشگاه هکن می‌شد. او هفتمین گلش را نیز در فینال به ثمر رساند. سامان قدوس با اوسترشوندس تا دومین مرحله پلی آف لیگ اروپا ۱۸–۲۰۱۷ پیش رفت.

 

تصاویر سامان قدوس

افتخارات ورزشی سامان قدوس

سامان قدوس با اوسترسوندس در یورولیگ (۲۰۱۷-۲۰۱۸) به مرحله حذفی رسید. او به تیم ملی بزرگسالان سوئد در سال ۲۰۱۷ دعوت شد و در ۲ بازی دوستانه یک گل زد که پس از دعوت کی‌روش ایران را ترجیح داد و در مسیر آمادگی برای جام جهانی ۲۰۱۸ مهره ثابت ایران شد. او تاکنون در ۴ بازی رسمی ملی یک گل زده است.

  • حمید لک