عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰


عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

پاییز

سرد و بی رحم نیست

فقط

جسارت زمستـان را ندارد

ذره ذره زرد  می کند

اندک اندک جان می سِتاند

قطره قطره می گِریاند

پاییــــز سرد نیست

نامـــهربان است

درســت مانند “تو ”

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس و متن زیبا درباره پاییز

پاییز یعنی یک غم دیگه

یعنی یه سال مبهم دیگه

 عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس نوشته زیبای پاییزی

گوش کن …. صدای نفس های پاییز را میشنوی ؟
و این زیباترین فصل خدا می آید…
غم و اندوهت را به برگ درختان آویزان کن …
چند روز دیگر میریزند

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی زیبا

چه سختِ هم پاییز باشد ؛
هم ابر باشد ،
هم باران باشد !
هم خیابان ِ خیس …
امـــــا نه تـــــو باشی
نه دستی برای فشردن باشد
نه پایی برای قدم زدن باشد
و نه نگاهـــی برای زل زدن … !

دوباره پاییز
اما نه ((فصل خزان)) زرد!
دوباره پاییز
اما نه فصل اندوه و درد!
دوباره پاییز
فصل زیبای سادگی
دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن عاشقانه درباره پاییز

نفس هایم در تلاطم بی تو بودن با لحظه های فراق آمیخته شدند
باران ها بی تو باریدند
گل ها بی تو شکوفه زدند
و من ، درگیر میان باغ سیب در هیاهوی پاییز برای همیشه گیر افتادم

طبیعی است
پاییز ، جای تابستان را می گیرد
ولی قبول کن …
هیچکس جای تو را نمی گیرد !

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

جملات زیبا درباره پاییز

پاییز شده و خرمالوهای لبانت گل انداخته ؛ مرا به نوبرانه ای گس مهمان کن !
پائیز مبارک …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن عاشقانه و زیبا درباره پاییز

پاییز برای بعضی ها دل انگیز است و برای بعضی ها غم انگیز…
برای من فصل سردی دلهاست…
فصل باریدن اشکها…
فصل تنهایی قدم زدن روی برگهای نارنجی…
فصل رقصاندن آتش سیگار در سیاهی و سکوت شب…
اینروزها هوای دلم هم پاییزیست…

کاش چون پاییز بودم

کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم.

برگهای آرزوهایم، یکایک زرد می شد،

آفتاب دیدگانم سرد می شد،

آسمان سینه ام پر درد می شد

ناگهان توفان اندوهی به جانم چنگ می زد

اشک هایم همچو باران دامنم را رنگ می زد.

وچه چه زیبا بود اگر پاییز بودم،

وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس نوشته درباره فصل پاییز

پاییز

وفادار ترین فصل خداست

حافظه ی خیس خیابان های شهر را

همیشه همراهی می کند

لعنتی، هی می بارد و می بارد…

و هر سال

عاشق تر از گذشته هایش

گونه های سرخ درختان شهر را

می بوسد و

لرزه می اندازد به اندام درختان

و چقدر دلتنگ می شوند برگ های عاشق

برای لمس تن زمین

که گاهی افتادن

نتیجه ی عشق است…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی عاشقانه

پاییز دلگیر نیست ، دلم گیرِ پاییز است …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن زیبا درباره پاییز

وجودم پاره ای از شب
دلم تنهاترین پاییز
بساطم بقچه ی اندوه
دلم تنگ است
دلم اندازه حجم قفس تنگ است

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل زیبای پاییزی

چه شاعرانه است فریادشان زیر پاهایمان! برگ هایی که روزی برای آرامش به سکوتشان پناه میبریم… پاییزتون مبارک

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

“پاییز با چمدانی از خاطره نزدیک است”
من و پاییز سالهاست پیچیده‌ایم به هم …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

جملات زیبای پاییزی

مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد
روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . . .

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

تنهایی نام دیگر پاییز است
هرچه عمیق تر برگ ریزان خاطره هایت بیشتر …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن عاشقانه پاییزی

پاییز را دوست دارم… ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺗﺐ ﮐﺮﺩﻩ! ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﻟﺮﺯ ﮐﺮﺩﻩ! ﺑﻐﻀﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ! ﺣﺮﻓﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ ! ﻣﻦ، ﺳﮑﻮﺕ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ ﺩﺭ ﺗﺐ ﻭ ﻟﺮﺯ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﺘﻢ! ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﻋﺮﻭﺱ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺼﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ . ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪ؛ ﻟﻪ ﻧﮑﻨﻢ؛ ﺑﺮﮔﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻧﻔﺲ ﺍﺭﺯﺍﻧﯽ ﺍﻡ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻧﺪ …!!!

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

اس ام اس عاشقانه پاییزی

پاییز مرا عاشق می کند ، باران عاشق تر
حالا تو بگو این باران پاییزی با من چه می کند ؟

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی

پاییز تنها فصلیه که از همون اولین روزش خودشو نشون می ده!
کاش همه انسانها مثل پاییز باشن تا از همون روز اول رنگ و روی اصلیشون رو نشون بدن

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

جملات زیبا در مورد پاییز

زندگی زیباتر میشود

به شرطی که به اندازه تمام برگ های پاییز

برای یکدیگر آرزوی خوب داشته باشیم…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن زیبا درباره پاییز

پاییز پنجره ای ست که از اتاق من به هوای تو باز میشود …

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس نوشته پروفایل پاییزی

بیچاره پاییز …

دستش نمک ندارد…

این همه باران به آدم ها میبخشد، اما همین آدم ها تهمت ناروای خزان را به او میزنند.

خودمانیم …

تقصیر خودش است ؛

بلد نیست مثل ” بهار” خودگیر باشد

تا شب عیدی زیر لفظی بگیرد و

با هزار ناز و کرشمه سال تحویلی را هدیه دهد …

سیاست ” تابستان ” را هم ندارد

که در ظاهر با آدم ها گرم و صمیمی باشد

ولی از پشت خنجری سوزناک بزند

بیچاره …..

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل عاشقانه پاییزی

پاییز و عاشقی

و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری
که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر
فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود
دلش آغوش گرم میخواهد…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن زیبا عاشقانه درباره پاییز

دوباره پاییز
اما نه ((فصل خزان)) زرد!
دوباره پاییز
اما نه فصل اندوه و درد!
دوباره پاییز
فصل زیبای سادگی
دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .

پاییز که می شود
انگار از همیشه عاشق ترم
در تمام طول پاییز
نمناکی شب ها را
با تمام منفذهای پوستم
لمس می کنم
وچشمانم همه جا
نقش دیدگان تورا جستجو می کند
پاییز که می شود
همراه برگها رنگ عوض می کنم
زردو نارنجی می شوم و
با باد تا افقی که چشمانت
درآن درخشیدن گرفت
پیش می روم
و مقابلت به رقص درمی آیم
تا آن جا که باور کنی
تمام روزهایی که از پاییز گذشته
تا به امروز
همواره عاشقت بوده ام
پاییز که می شود
بی قراری هایم را در باغچه کوچکی
می کارم و آرام آرام
قطره های باران را
که روزهاست در دامنم جمع کردم
به باغچه می نوشانم
میدانم تا آخر پاییز
تمام بی قراری هایم شکوفه خواهد داد
و با اولین برف زمستان
به بار خواهد نشست
پاییز که می شود
بی آنکه بدانم چرا
بیشتر از همیشه دوستت دارم
و بی آنکه بدانی چرا
دلم بهانه ات را می گیرد
وپاییز امسال….
عشق جنس دیگری دارد و
معشوق خواستنی تر است…
کاش می دانستی!

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل فصل پاییز

پاییز را دوست دارم
بخاطر شب های سرد و طولانی اش
بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام
بخاطر پیاده روی های شبانه ام
بخاطر بغض های سنگین انتظار
بخاطر اشک های بی صدایم
بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام.

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

اس ام اس پاییز

پادشاه فصل ها
آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر با آن پوستین سرد نمناکش
باغ بی برگی
روز و شب تنهاست
با سکوت پاک غمناکش
ساز او باران، سرودش باد
جامه اش شولای عریانی است
ور جز اینش جامه ای باید
بافته بس شعله ی زر تار پودش باد
گو بروید یا نروید هر چه در هر جا که خواهد یا نمی خواهد
باغبان و رهگذاری نیست
باغ نو میدان
چشم در راه بهاری نیست
گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد
ور به رویش برگ لبخندی نمی روید
باغ بی برگی
که می گوید که زیبا نیست؟
داستان از میوه های سر به گردون سای
اینک خفته در تابوت پست خاک می گوید
باغ بی برگی
خنده اش خونی است اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن
پادشاه فصل ها، پاییز

    عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی زیبا

پاییز خوب است، پاییز عاشق است،

عاشقى کن، پنجره ات را به رویش باز کن،

هوا هم هوایى شده است، دلش عاشقى مى خواهد.

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل عاشقانه پاییزی

با ساعت دلم ، وقتِ دقیق آمدن توست

من ایستاده ام ، مانند تک درخت سر کوچه

با شاخه هایی از آغوش

با برگ هایی از بوسه

با ساعت غرورم _ اما

من ایستاده ام ، با شاخه هایی از تابستان

با برگ هایی از پاییز

هنگام شعله ور شدن من ، هنگام شعله ور شدن توست

ها … چشم ها را می بندم

ها … گوش ها را می گیرم

با ساعت مشامم _ اینک _ وقت عبور تن توست

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

جملات زیبای پاییزی

پاییز…

شعری ست که

دست های من و ” تو “

قافیه ی

آخر آن می شود

سخت و محکم و گرم عاشقانه…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

متن ادبی درباره پاییز

دیشب در حوالی خواب هایم ، سال پر بارانی بود . . .

خواب باران و پاییزی نیامده را دیدم

دعا کردم که بیایی

با من کنار پنجره بمانی ، باران ببارد

اما دریغ که رفتن ، راز غریب این زندگیست

رفتی پیش از آن که باران ببارد. . .

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس و متن درباره پاییز

تمام آنچه که از زندگی می خواهم :
یک غروب پنجشنبه پاییزی ست با پنجره ای رو به درختها و کلاغها و هوای ملس و مرموز مهر با یک فنجان چای تازه دم و یک برش بزرگ از کیک خانگی مادرم با موسیقی دلبخواهی و خیالی که از بابت تو سخت راحت است !

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس نوشته پاییزی

درختان پر شکوفه بادام را دیگر فراموش کن، اهمیتی ندارد

در این روزگار

آنچه را که نمی توانی بازیابی به خاطر نیاور

موهایت را در آفتاب خشک کن

عطر دیرپای میوه ها را بر آن بزن

عشق من، عشق من

فصل پاییز است…

عکس پروفایل پاییزی + عکس نوشته پاییزی عاشقانه و زیبا

عکس پروفایل پاییزی عاشقانه

پاییز تنها فصلیه که از همون اولین روزش خودشو نشون می ده !

کاش همه انسانها مثل پاییز باشن

تا از همون روز اول رنگ و روی اصلیشون رو نشون بدن !

  • ۹۷/۰۵/۲۵
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی