عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زهرا امیرابراهیمی متولد 1360 یکی از بازیگران زن ایرانی است که علاوه بر بازیگری کار عکاسی را نیز دنبال می کرده. زهرا امیرابراهیمی یکی از سوژه های جنجالی بازیگران ایرانی است که پس از بازی در فیلم نرگس و انتشار یک فیلم از روابط خصوصی اش دیگر در تلویزیون حضور پیدا نکرد و به خارج از ایران مهاجرت کرد.

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی بازیگر و عکاس ایرانی متولد 1360 که در مجموعه های تلویزیونی کمکم کن (رمضان 1383)، غریبانه (1383) و نرگس (تابستان 1385) به شهرت دست یافت.  زهرا امیرابراهیمی در دو فیلم سینمایی «سفر به هیدالو» (۱۳۸۴) و «انتظار» (۱۳۷۹) نیز ایفای نقش کرده است.

زهرا امیرابراهیمی و جنجال فیلم خصوصی اش

بعد از به شهرت رسیدن زهرا ابراهیمی در فیلم نرگس که در اذهان مردم جا افتاده بود، فیلمی از وی منتشر شد که محتویات آن مربوط به روابط خصوصی اش و هم آغوشی با پسری جوان بود. این فیلم در قالب سی  دی های خانگی دست به دست چرخید و برچسبی بر پبشانی این بازیگر شد. انتشار این فیلم باعث شد که زهرا امیرابراهیمی دیگر در تلویزیون و سینما حضور پیدا نکند و از ایران به اروپا مهاجرت کند.

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

ناگفته های زهرا امیرابراهیمی در مورد فیلم جنجالی اش

این فیلم جنجالی دست به دست چرخید و شایعات زیادی را دامن زد. با پخش وسیع این فیلم ها بر روی اینترنت و سی دی های خانگی، هنرپیشه نقش فرعی سریال پر بیننده "نرگس" بعد از مدت ها یخ سکوت را شکست و برای اولین بار در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی، شایعه حضور خود در فیلمی غیراخلاقی را شدیدا تکذیب کرد.امیرابراهیمی با اشاره به نامزدی پیشین خود با مردی که در فیلم غیراخلاقی حضور داشت، به خبرنگار روزنامه گاردین گفت: نامزدم را بعد از آن که در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود.
ادعای متهم دستگیر شده این بود که  زهرا امیرابراهیمی خودش پیشنهاد تهیه و توزیع فیلم را داده بود اما در عین حال، این هنرپیشه ایرانی منکر این اتفاق بود و می گوید منکر شباهت هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی با من دارد نیستم زیرا با استفاده از امکانات گریم می توان فردی را شبیه دیگری ساخت، ضمنا اطلاعاتی در مورد تکنیک های مونتاژ دارم و می دانم که با استفاده از آن می توان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی بعد از خروج از ایران چه کرد؟

امیرابراهیمی پس از کلیپ جنجالی توزیع شده، آن را تکذیب و این ماجرا را یک شباهت دانست و ناچار به ترک کشور شد، او درفرانسه سکنی گزید و در تئاتر «رویای طاهرگان خاموش» به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخت.

امیرابراهیمی پس از سالها دوری از عرصه دوربین با بی بی سی وارد کار شد؛ او پس از مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خود را به عنوان گزارشگر آغاز کرده است.

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

سریال مریم یک فیلم درام ترکی پرمخاطب است که چهارشنبه ها ساعت 20:00 از شبکه kanal D و جم سریز پخش می شود.

سریال ترکی مریم

بازیگران سریال ترکی مریم

Ayça Aysin Turan در نقش مریم

Furkan Andic در نقش ساواش سرگون

Cemal Toktas در نقش اوکتای

Açelya Topaloglu در نقش درین

Bestemsu Özdemir در نقش بلیز

Ugur Çavusoglu در نقش یوردال

Kenan Acar در نقش گوچلو

Serenay Aktas در نقش بورجو

Dilan Telkok در نقش الا

Beste Kanar در نقش ناز

Sema Öztürk در نقش تولین

Ayten Uncuoglu در نقش نورتن

سریال ترکی مریم

بازیگران سریال مریم

سریال ترکی مریم

خلاصه داستان سریال مریم

خلاصه داستان سریال مریم

آیکا آیسین توران بازیگر ترکیه ای که در نقش مریم در سریال مریم ایفای نقش می کند زنی بسیار خوش قلب، دوست داشتنی و مهربان است که پدرش یک مغازه شیرینی پزی دارد و مریم در زمانهای اوقات فراغتش به پدرش در پخت شیرینی کمک می کند. مریم آکچا در ورودی یکی از بزرگراههای استانبول بلیط می فروشد. او و دادستان اوکتای برنامه ریزی کرده بودند که با هم ازدواج کنند و زمانی که دادستان اوکتای همه برنامه های ازدواجش را با مریم فراهم کرده بود مرتکب یک قتل می شود و ادامه داستان را پرمخاطب تر می کند .....

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰


 

 

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

عکس اینستاگرام ریحانه پارسا

باید گفت در مدت کوتاهی در دهه نود بازیگران جوان زیادی پا به عرصه سینما گذاشتند که استعداد و توانایی زیادی در این حرفه دارند و توانستند مدفقیت های زیادی را کسب کرده و پله های ترقی را خیلی زود طی کنند و ره صد ساله را یک شبه طی کنند تا جایی که به مشهورترین و مطرح ترین هنرمند سینمایی ایران تبدیل شدند.

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

نحوه پیوستن به سریال پدر

بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر عنوان کرد: بعد دیدن آگهی فراخوان برای تست بازیگری به موسسه مربوطه مراجعه کرده و از بین حدود ۲۵۰ نفر مراجعه کننده توسط آقای عنقا و توفیقی پذیرفته شد تا در این سریال بازی کند.
او گفت بیشتر مراجعه کنندگان ،کسانی بودند که در تاتر و یا بعضی فیلم و تله فیلم ها بازی کرده بودند.

عکس ریحانه پارسا و سعید سهیلی

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

عکس ریحانه پارسا بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر

او گفت نقش لیلا برایم خیلی جذاب است و دوست دارم بازی چالشی در فضای حرفه ای بازی کنم.
این بازیگر گفت : لیلا دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می‌افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می‌شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. نقش حامد را سینا مهراد بازی می‌کند که در ایام ماه رمضان ۹۷ پخش خواهد شد.
دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی لعیا زنگنه و مهدی سلطانی و بیژن امکانیان...می باشند.

عکس همسر ریحانه پارسا

ریحانه پارسا ازدواج نکرده و مجرد است.

ایشان صفحه ای در اینستاگرام ندارند و اگر پیوستند اطلاع رسانی خواهد شد.

سریال پدر یکی از سریال های ویژه ماه مبارک رمضان امسال می باشد که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود . در این مطلب صحبت های ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر را درباره اولین تجربه بازیگریش را آورده ایم .

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال «پدر» که ماه رمضان از شبکه دو پخش خواهد شد، درباره نخستین تجربه بازیگری خود، قرار گرفتن مقابل برخی بازیگران پیشکسوت، افزایش تسلطش به نقش با گذشت زمان و سابقه خود سخن گفت.


مهدی سلطانی و ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا که نقش لیلا را در سریال «پدر» ایفا می کند، درباره نخستین تجربه بازیگری حرفه ای خود بیان کرد: به نسبت سکانس هایی که در ابتدای پروژه از بازی خودم می دیدم، حالا بازی ام خیلی فرق کرده است. یکی از دلایل این موضوع بیشتر شدن تجربه ام طی این مدت است. از سوی دیگر، درست از جایی که کارم مقابل اساتیدی چون آقای مهدی سلطانی و خانم لعیا زنگنه آغاز شد، به نوعی ورق برگشت و همه چیز عوض شد. این دو بزرگوار کمک زیادی به من کردند.


ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال پدر

او با اشاره به نقش همبازی هایش در پیشرفت خود، ادامه داد: بخش‌های ابتدایی کار همه در دانشگاه می گذشت اما با خروج ما از این لوکیشن ها و ورود به فضای خانوادگی، به مرور نوعی پختگی را در بازی خودم احساس کردم که حتی در مقابل کاراکتر حامد با بازی سینا مهراد نیز خود را نشان می داد.

این بازیگر با بیان اینکه در زمان کلید خوردن سریال ۱۰ قسمت فیلمنامه کامل بوده، یادآور شد: به نظر می رسد با کلید خوردن پروژه و پیشرفت همزمان جزئیات فیلمنامه، نویسندا با توجه به شناختی که از من داشتند جزئیاتی به شخصیت لیلا اضافه کردند که از ریحانه برداشت شده بود و این موضوع هم به نزدیکی بیشترم به نقش کمک کرد.


ریحانه پارسا بازیگر مجموعه پدر

بیوگرافی ریحانه پارسا

 

همچنین بخوانید :  پاسخ صدرعاملی و محمدرضا فروتن به توییت جنجالی تهیه‌ کننده لاتاری!

پارسا درباره خودش نیز گفت: متولد اسفند ۷۷ هستم، شروع کارم از مدرسه سوره بود و دیپلم نمایش دارم. در مدت تحصیل هم در مدرسه فعال بودم و به بازی در تئاترها می پرداختیم که البته کارهایم اجرای عمومی و حرفه ای نداشت. وقتی برای این سریال تست دادم و قبول شدم فهمیدم پیش از من حدود ۲۵۰ نفر از کسانی که حتی برخی از آنها در کارهای کمتر دیده شده بازی کرده یا تئاتری بودند برای این نقش تست داده بودند.

 


ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

او در پایان گفت: نقش لیلا برایم جذابیت زیادی داشت. در سال‌هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می توانم خودم را نشان بدهم. لیلا هم یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است.

جزئیاتی از سریال پدر

 

این سریال جز سریالهای پر بازیگر میباشد و تاکنون بازیگرانی همچون : مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه، مجید مشیری، مسعود فروتن، مژگان ترانه، ریحانه پارسا و سینا مهراد جلوی دوربین قرار گرفته اند.


سریال پدر

خلاصه داستان سریال پدر

در خلاصه داستان «پدر» آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»


فریبا متخصص و مهدی سلطانی در سریال پدر

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

دنیا جهانبخت دختر عاشق پیشه اینستاگرام مدتی پیش عاشق ساسی مانکن شده بود که البته ساسی مانکن ابراز بی اطلاعی کرد، این بار دنیا جهانبخت که در خارج از کشور زندگی می کند عاشق اشکان اشتیاق بازیگر ایرانی شده است که با پاسخ منفی و سرد روبرو شده است.

 

دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

عکس دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

گویا اشکان اشتیاق به شدت ناراحت شده است و حتی از این عشق ترسیده است و  در صفحه اینستاگرام واکنش نشان داده است و به خدا پناه برده است.

دنیا جهانبخت که گویا قصد دارد با کارهای عجیب و غریب این چنینی خودش را بیشتر مطرح کند(!) به اشکان اشتیاق پیام عاشقانه فرستاده است.

 

دنیا جهانبخت

عکس دنیا جهانبخت مدل و مانکن ایرانی

اینطور که پیداست اشکان اشتیاق از موضوع عشق دنیا جهانبخت به ساسی مانکن مطلع بوده و از جنجال های پیش آمده توسط وی هراس داشته که اینگونه برخورد کرده است .

دنیا جهانبخت در پیامی عاشقانه به اشکان اشتیاق نوشته است

اشکان جان خیلی دوست دارم

کاراتو دنبال میکنم

موفق باشی عزیزم

اگر این ورا اومدی خوشحال میشم ببینمت .

دنیا جهانبخت

عشق دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق با انتشار عکس بالا نوشت :

خدا به خیر کنه!!!!! 


اما دنیا جهانبخت که از واکنش اشکان بسیار عصبانی شده است او را تهدید کرده که او را ممنوع الکار می کند.

دنیا جهانبخت در پیام دیگری به اشکان اشتیاق از انتشار پیام عاشقانه شکایت کرد و وی را مورد الطافش قرار داد .

دنیا جهانبخت

تهدید اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت در پیام دوم نوشت :

واقعا چی فکر کردی تو؟ اسکرین شات میگیری میذاری!!
همه آرزوشونه من بهشون پیغام بدم,بابا شماها هیچکدوم لیاقت عاشقی ندارین.
پست رو هم دیلیت کن به نفعته چون کافیه توی پیجم بر ضدت چیزی بذارم آبروت بره ممنوع التصویر و کار بشی
حالا خود دانی جناب اکتور!!!

عشق دنیا جهانبخت مدل ایرانی به اشکان اشتیاق!

دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه ای که با عشق به ساسی مانکن معروف شد , پیغامی به اشکان اشتیاق داده و دوباره جنجال به پا کرده است.
تاریخ انتشار : 4 آذر 1395

پیغام دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت را به یاد دارید؟ دختری که چندماه پیش از عشق و علاقه زیاد به ساسی مانکن دست به کارهای عجیب و غریبی زده و سوژه رسانه شده بود! و در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.
بازهم این روزها با کارهای عجیب و غریبش توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند . این بار جنجال جدیدی بین دنیا جهانبخت واشکان اشتیاق ایجاد شد . به قول امروزی ها همه چیز از یک دوست دارم ساده شروع شد و اینطور که پیداست تا ممنوع التصویریپیش خواهد رفت . ابتدا یک توضیح کوتاهی در مورد دنیا جهانبخت برای شما مخاطبین عزیز گرداوری کردیم تا بیشتر با ایشان آشنا شوید .

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت و پیغام به اشکان اشتیاق

عشق دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق این بار خود اشکان اشتیاق را هم ترسانده است و از اینکه دنیا جهانبخت به وی ابراز علاقه کرده است در صفحه اش واکنش داده و از عشق دنیا جهانبخت به خدا پناه برده .

اینطور که پیداست اشکان اشتیاق از موضوع عشق دنیا جهانبخت به ساسی مانکن مطلع بوده و از جنجال های پیش آمده توسط وی هراس داشته که اینگونه برخورد کرده است .

دنیا جهانبخت چه کسی است ؟

دنیا جهانبخت یکی از مدلهای نسبتا معروفی می باشد که در عرصه مانکن و مدلینگ فعالیت می کند در مورد تاریخ تولد محل تولد و … اطلاعاتی از وی منتشر نشده است . ایشان به واسطه نامزدی با ساسی مانکن توانست به شهرت برسد . اما شهرتی که پر از مسخره بازی و دیوانگی بود .

ممنوع التصویری اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

ماجرا از آنجا شروع شد که دنیا جهانبخت با انتشار عکس دونفره از خود و ساسی مانکن در اینستاگرام اعلام نامزدی کرد . این خبر با تیتر ازدواج ساسی مانکن خیلی سریع توانست دنیا جهانبخت را به شهرت برساند . هر روز عکسهای عجیب و غریبی منتشر می کرد از خالکوبی اسم ساسی مانکن گرفته تا هدیه های گران قیمت, تا اینکه ساسی مانکن از دنیا جدا شد از اینجا به بعد عکسهای عجیب و غریب دنیا جهانبخت شروع شد . تصاویر عجیبی مثل گریه کردن , خودکشی و … آخر سر هم که یک کلیپ منتشر کرد در حال گریه و زاری کردن .

مانکن و مدلینگ

دنیا جهانبخت در حال خودکشی

ماجرای دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

توضیحات مفصلی در مورد دنیا جهانبخت در تیتر فوق برای افرادی که ایشان را نمی شناختند دادیم . حالا دنیا جهانبخت وارد بازی بااشکان اشتیاق شده است البته با ناشی گری اشکان اشتیاق توانست مجدد روی سر خط خبری باشد .

نامزدی با ساسی مانکن

اشکان اشتیاق بازیگر جوان تلوزیون

ماجرا از پیغام دنیا جهانبخت به صورت خصوصی به اشکان اشتیاق شروع شد . در این پیغام همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق ابراز علاقه می کند . (اشکان جان خیلی دوست دارم … به ما سر بزن و ….)

ساسی مانکن

پیغام دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق با یک رویکرد عجیب از این پیغام اسکرین شات (عکس گرفتن از صفحه مانیتور) می گیرد و در اینستاگرام شخصی اش برای عموم منتشر می کند .

 

بعد از این اتفاق عجیب و غریب دنیا جهانبخت وارد پیج اشکان اشتیاق می شود و با یک پیغام جنجالی حسابی از خجالت اشکان اشتیاق بیرون میات .

پیغام دنیا جهانبخت

پیغام دوم دنیا جهانبخت و تهدید اشکان اشتیاق

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت, اشکان اشتیاق را به ممنوع التصویری تهدید کرده است . در ادامه به اشکان اشتیاق خاطر نشان کرده است که همه مردم آرزو دارند بهشون پیغام بدم…! (چه اعتماد به نفسی) . هیچکدومتون لیاقت عاشقی ندارید . پست پاک کن وگرنه کافیه یک مطلب راجبت تو پیج بنویسم خیلی سریع ممنوع التصویرت میکنن .

اشکان اشتیاق هم عکس زیر را منتشر کرده و نوشته :از تمام این موضوعاتی که بعضیا پیش آوردن پوزش

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰
به تازگی شبکه آمریکایی سی.ان.ان در سایت خود با انتشار عکسی از یک دختر شیرازی با لباس محلی را که در مسجد نصیرالملک به روی فرشی نشسته، به عنوان زیباترین دختران جهان معرفی کرد.

شبکه آمریکایی سی.ان.ان در سایت خود با پست این عکس از آلبوم یک عکاس اروپایی، این دختر شیرازی با لباس محلی رو که در مسجد نصیرالملک به روی فرشی با انعکاس نور آفتاب از در و پنجره رنگارنگ این مسجد تاریخی نشسته، یکی از زیباترین دختران جهان معرفی کرده است.
دختر شیرازی

عکس های 17 دختر زیبای دیگر از کشورهای مختلف جهان در کنار تصویر این دختر ایرانی دیده میشود. این دومین بار طی یکسال گذشته است که شبکه سی.ان.ان این عکس ها را در سایت رسمی خود منتشر میکند. اولین بار عکس ها در فوریه 2015 پست شده بودند.

دختر شیرازی

دختر شیرازی

دختر شیرازی

دختر شیرازی

عکس دختر های زیبا از سراسر جهان و با نژادهای مختلف

 

عکس دختر زیبا با چشم های سبز رنگ

عکس دختر زیبا با چشم های سبز رنگ

عکس دختر زیبا با موی قرمز

عکس دختر زیبا با موی قرمز

عکس دختر اروپایی

عکس دختر اروپایی

عکس دختر زیبا و با لبخند

عکس دختر زیبا و با لبخند

عکس دختر روسی

عکس دختر روسی

عکس دختر زیبا با کلاه و گل قرمز

عکس دختر زیبا با کلاه و گل قرمز

عکس دختر آسیایی

عکس دختر آسیایی

عکس زن اروپایی

عکس زن اروپایی

عکس دختر از نیم رخ

عکس دختر از نیم رخ

عکس دختر هندی با موی مشکی

عکس دختر هندی با موی مشکی

عکس دختر بلوند با موی بلند

عکس دختر بلوند با موی بلند

عکس دختر هندی با روسری

عکس دختر هندی با روسری

عکس زن زیبا با موی قهوه ای

عکس زن زیبا با موی قهوه ای

عکس زن مو مشکی

عکس زن مو مشکی

عکس دختر چینی در طبیعت

عکس دختر چینی در طبیعت

عکس صورت زن هلندی زیبا

عکس صورت زن هلندی زیبا

عکس زن آمریکایی با موی مشکی

عکس زن آمریکایی با موی مشک

عکس دختران زیبا برای پروفایل، عکس دختر زیبا، تصاویر دختران خوشگل

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

دانلود عکس دختر عکس دختر

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

کولیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی یکی از چهره شاخص جام جهانی بود که حمایت او از تیم ملی کشورش به شدت مورد توجه رسانه ها و دوستداران فوتبال قرار گرفته بود.

 

البته نشست ناتو باعث شد کیتاروویچ قادر به تماشای دیدار نیمه نهایی کشورش با انگلیس و صعود آنها به فینال جام جهانی نباشد اما او برای دیدار فینال دوباره راهی مسکو شده و در کنار دیگر سیاسیون بازی را تماشا کرد.

 

امروز و در جریان فینال جام جهانی، رئیس جمهور کرواسی با هیجان فراوان در طول بازی تیمش را مورد حمایت قرار داد و در پایان و در مراسم اهدای جام نیز با تک تک بازیکنان کرواسی و حریف برخورد بسیار گرم و محترمانه ای داشته و هم از بازیکنان کرواسی دلجویی کرد و هم به فرانسه و رئیس جمهور این کشور امانول ماکرون تبریک گفت.

 

 

رفتارهای جالب کیتاروویچ در طول این جام جهانی یکی از سوژه های مورد توجه عکاسان و هواداران فوتبال بود. در ادامه مرور کوتاهی به زندگی این رئیس جمهور زن خواهیم داشت؛

 

کولیندا کیتاروویچ چند ساله است؟

 

کولیندا کیتاروویچ در تاریخ 29 آوریل 1968 در رجکا در بخش کروات نشین کشور یوگسلاوی متولد شد. رئیس جمهور 50 ساله کرواسی در دوران تحصیل یک سال در دبیرستان لس آلاموس در نیومکزیکو و در برنامه تبادل دانش آموزان که در آن مقطع احرا می شد حضور پیدا کرد.

 

در ادامه کولیندا کیتاروویچ در زاگرب، وین، واشنگتن دی سی و هاوارد تحصیل کرده و در نهایت 3 سال قبل مدرک دکترای خود را در کرواسی دریافت کرد. کیتاروویچ مسلط به زبان های کروات، انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی بوده و همچنین قادر به درک زبان ها آلمانی ، فرانسوی و ایتالیایی نیز است.

» همچنین بخوانید : عکس های رئیس جمهور زن کرواسی

 

کولیندا کیتاروویچ چه زمانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد؟

 

کیتاروویچ چهارمین رئیس جمهور کرواسی در فوریه 2015 انتخاب شده تا اولین رئیس جمهور زن تاریخ این کشور گردد. پس از پیوستن به اتحادیه دموکراتیک کرواسی (HDZ) در سال 1993، کیتاروویچ پست های فراوانی از جمله مشاوره وزارت امور خارجه کرواسی را نیز طی این سالها بر عهده داشت. کیتاروویچ پس از تحصیل در واشنگتن، به بالکان بازگشته و به پارلمان آنجا ملحق شد.

 

پیش از انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور، کیتاروویچ به عنوان سفیر کرواسی در ایالات متحده و همچنین به عنوان معاون دبیر کل ناتو مشغول به کار بود و در انتخابات سال 2015 با شکست دادن رئیس جمهور سابق کرواسی یعنی ایوو جوزیپویچ، به عنوان ریاست جمهور جدید این کشور برگزیده شد.

»» همچنین ببینید : عکس های برهنه همسر رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ که جنجالی شد!

همسر کولیندا کیتاروویچ کیست؟

 

 

در سال 1996 با جاکوو کیتاروویچ ازدواج کرده و حالا صاحب 2 فرزند است که دختر او، کاترینای 17 ساله یک اسکیت باز در سطح قهرمانی ملی است و پسر  او لوکا در سال 2003 متولد شده است.

 

البته جاکوو کیتاروویچ در حالی که همسرش در سال 2010 در واشنگتن دی سی خدمت می کرد، از خودروی سفارت برای اهداف شخصی استفاده کرده و درگیر حواشی و رسوایی در آن مقطع گردید. علیرغم ادعای کولیندا کیتاروویچ در مورد فعالیت 24 ساعته، او هزینه استفاده  خودرو از سوی همسرش را پرداخت کرد.

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

عکس پروفایل روز مادر (9)عکس پروفایل روز مادر (10)عکس پروفایل روز مادر (11)

عکس پروفایل روز مادر

عکس پروفایل روز مادر (12)عکس پروفایل روز مادر (13)

عکس پروفایل روز مادر مخصوص تلگرام

عکس پروفایل روز مادر (14)

پدر و مادر را می توان عزیزترین افراد زندگی هر فرد دانست که جایگاه ویژه ای در قلب همه انسان ها دارند. از این رو برخی از افراد ترجیح می دهند از عکس نوشته هایی در رابطه با پدر و مادر برای پروفایل شبکه های اجتماعی استفاده نمایند. بر این اساس ما نیز سعی نمودیم مجموعه ایی جذاب و دیدنی از انواع عکس پروفایل مادر با متن های کوتاه و بسیار زیبا را گردآوری نماییم که هر یک از این عکس های فوق العاده می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. در ادامه همراه ما باشید و از این عکس های پروفایل جدید و زیبا دیدن فرمایید.

سری جدید عکس پروفایل مادر و عکس نوشته های مادرانه زیبا :

انتخاب عکس پروفایل مادر یکی از بهترین انتخاب ها برای هر فرد محسوب می گردد، اگر شما نیز به دنبال عکسی زیبا و منحصر هستید و همچنین قصد دارید از این طریق میزان علاقه و محبتتان را به نمایش بگذارید پیشنهاد می کنیم از انواع عکس مادر برای پروفایل که در این مطلب ارائه دادیم دیدن فرمایید

عکس نوشته مادرعکس پروفایل مادرانه زیبا

عکس پروفایل مادرعکس پروفایل برای مادر

عکس زیبای پروفایل مادرعکس مادرانه زیبا برای پروفایل

عکس پروفایل در مورد مادرعکس فانتزی پروفایل

عکس پروفایل برای مادرعکس پروفایل برای مادر

عکس پروفایل درباره مادرعکس زیبا در مورد مادر

عکس پروفایل مادرانه زیباعکس نوشته مادر برای پروفایل

عکس پروفایل دختر و مادرعکس مادر و فرزند زیبا برای پروفایل

عکس پروفایل مادرعکس مادر بسیار زیبا برای پروفایل تلگرام

عکس مادر برای پروفایل تلگرامعکس پروفایل زیبا و جدید مادرانه

عکس پروفایل های مادرعکس  مادر عاشقانه برای پروفایل

عکس نوشته مادر برای پروفایل :

نوشته های کوتاه و زیبا درباره مادر که اغلب به صورت عکس به نمایش در می آیند از جمله بهترین انتخاب ها برای پروفایل می باشند. در ادامه انواع عکس نوشته مادر با متن های فوق العاده زیبا و احساسی را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند عکس دلخواه و ایده آل شما باشند.

عکس زیبا برای پروفایل مادرعکس نوشته مادرانه زیبا و جالب

عکس مادر برای پروفایلعکس نوشته دار در مورد مادر

عکس نوشته مادر برای پروفایلعکس نوشته پروفایل درباره مادر

عکس پروفایل فانتزی مادرعکس زیبا با متن کوتاه درباره مادر

عکس پروفایل جدید مادرعکس نوشته  مادر برای پروفایل

عکس مادر با متن زیباعکس نوشته مادر بسیار زیبا برای پروفایل

عکس های پروفایل زیبا و جدیدعکس نوشته جدید برای مادر

عکس های پروفایل مادرانهعکس مادر برای پروفایل شبکه های اجتماعی

 

جذاب ترین مجموعه عکس پروفایل برای روز مادر

عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس پروفایل برای روز مادر



عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس نوشته مادرانه


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس پروفایل مادر

عکس های پروفایل مادرانه مخصوص روز مادر 

عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس نوشته های مادرانه


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام تصاویر احساسی مادرانه


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس نوشته مادر


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس پروفایل برای روز مادر


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس نوشته مادرانه

عکس نوشته روز مادر 

عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس نوشته های مادرانه


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس پروفایل مادر


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس پروفایل روز مادر


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس پروفایل برای روز مادر


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس نوشته مادرانه





عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام عکس نوشته های مادرانه


عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام تصاویر احساسی مادرانه


  • حمید لک
  • ۰
  • ۰


 

بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

مسیح و آرش دو خواننده پاپ و موفق کشورمان می باشند 

 

نام کامل مسیح، مسیح عطاریان است. برادرش مازیار عطاریان نوازنده و خواننده است.

مسیح برادر بزرگتر آرش است و به گفته خود آرش نوشتن را از مسیح یاد گرفته است .معروف ترین و پربازدیدترین آهنگ مسیح و آرش ای پی آهنگ شنیدنی بیا بازم نام دارد که یکی از آهنگ های ماندگار این دو خواننده شد.

 

بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

عکس مسیح خواننده ایرانی

 

مسیح و آرش عدل پرور از سال 1392 تا به امروز،در زمره برترین صداهای مارکت موسیقی ایران هستند.این دو برادر ترانه سرا،خواننده و آهنگساز خوش ذوق ، از اواسط دهه هشتاد به صورت جدی وارد این عرصه شدند.

 

برادران عدل پرور فعال در عرصه موسیقی و سبک R&B هستند که تاکنون در فضای مجازی و بدون مجوز قطعاتی را هم منتشر کرده‌اند. از جمله این آهنگ‌ها می‌توان به «بیا بازم»، «هنوز همونم»، «خودتو برسون» و «دیوونه‌وار» اشاره کرد که در سال‌های اخیر از شبکه های مختلف و در فیلم های سینمایی هم بارها پخش شده‌اند. ریتم و بلوز (rhythm & blues) که به طور مخفف آر_اند_بی (R&B) هم نامیده می‌شود، گونه‌ای از موسیقی است که در دهه‌های 1940 و 1950 توسط آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار ابداع شد.

 

»» همچنین بخوانید : بیوگرافی شهاب مظفری

بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

عکس های آرش ای پی

 

از قطعه ( دیوونه کن ) که در پاییز سال 1395 تحت لیبل شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب‌پور و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بعد تمامی آهنگ های منتشر شده (تو که نیستی پیشم ، چه قشنگ ، آرومه دل و…) دارای مجوز وزارت ارشاد می باشند.

 

مسیح از طلایه داران جوان سبک های تلفیقی و منفرد موسیقی و از مدرسین به نام این رشتهو متدینی حاذق است که تحصیلات خود را در زمینه آهنگسازی اعم از (تئو ری موسیقی ، هارمونی ، ساز شناسی ، ارکستراسیون) نزد اساتیدی چون جمشید اسماعیل زاده ، محسن الهامیان ، دکتر ایمان فرهودی ، دکتر براشنیکوف به پایان رسانیده وی همچنین به این مقال بسنده نکرد و در زمینه بافت شناسی موسیقی در حوزه شرق و غرب ، تبار شناسی ادبیات موسیقی و نیز اتنوموزیکولوژی ، دست به تحقیقات گسترده ای زده که در این زمینه ها از محضر اساتید ذکر شده ، بهره برده وی را به عنوان (AWIP) ، محقق و مدرس حوزه ادبیات بین الملل و عضو شاعر یاری داده که نتیجه آن همکاری آن دودر چند پروژه بزرگ فرامرزی با گروه های بین المللی به سرپرستی اشتاین مارک برگ و یوهان کریسلاگ هلندی می باشد.

 

بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

مسیح و ارش ای پی در تکیه محرم 

 

آثار مسیح و ارش ای پی:

بعد از تو

آروم دل

چه قشنگ

تو که نیستی پیشم

غوغا میکنم

دیوونه کن

بیا بازم

ریز پیچید

هنوز همونم

خودتو برسون

به همه بگو

میرمو

نالوطی

تابستان

زدی پر

گلی 

تو کی بودی

خالی بود دستم

ماه عسل 97

 

بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

عکس دوران کودکی (سمت راست آرش سمت چپ مسیح)

 

بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

 مسیح برادر بزرگتر آرش است و به گفته خود آرش نوشتن را از مسیح یاد گرفته است

 

بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

بیوگرافی مسیح و ارش ای پی

 

بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

آهنگ ماه عسل مسیح و ارش ای پی

 


بیوگرافی مسیح و ارش ap, عکس های مسیح و ارش ap

عکس های اینستاگرامی مسیح و ارش ای پی


  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

بهاره افشاری (زاده ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود)[۱] بازیگر و طراح لباس ایرانی است. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.

پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه‌ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه‌ای او را جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی می‌کند. ۴ ماه بعد او به دنیای بازیگری پا می‌گذارد ولی سعی می‌کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خود داری می‌کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربهٔ بد در آن سریال دوست ندارد ازآن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست. افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می‌کند. افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی پیش توسط وی تکذیب شد.[۲]

بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:

«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.»

او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده‌است. او همچنین اشاره کرد که در دورهٔ محمود احمدی‌نژادچند مرتبه به مراسم افطار دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده‌است.[۳][۴]

پایان‌نامه فیلمی فیلم پروپاگاندای ایرانی به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه کنندگی روح‌الله شمقدری و با بازی حامد کمیلی، بهاره افشاری،کامران تفتی، چکامه چمن‌ماه، نیما شاهرخ‌شاهی و با حضور داریوش ارجمند، محمدرضا شریفی‌نیا، احمد نجفی و جمشید هاشم‌پور است. این فیلم به حوادث پس از انتخابات بحث‌برانگیز ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ می‌پردازد.[۳]

جدیدترین تصاویر بهاره افشاری:

 بیوگرافی و عکس بهاره افشاری

 جدیدترین عکس های بهاره افشاری

 

 بیوگرافی و عکس بهاره افشاری

 عکس بهاره افشاری

 

 بیوگرافی و عکس بهاره افشاری

 تصاویر بهاره افشاری

 

 بیوگرافی و عکس بهاره افشاری

 جدیدترین تصاویر بهاره افشاری

 

بهاره افشاری,عکس بهاره افشاری,عکس های بهاره افشاری

 عکسهای بهاره افشاری

 

تصاویر بهاره افشاری,عکس بهاره افشاری,عکس های بهاره افشاری

 تصاویر جدید بهاره افشاری و الناز حبیبی

 

تصاویر بهاره افشاری,عکس بهاره افشاری,عکس های جدید بهاره افشاری

 عکس های بهاره افشاری جدید

 

تصاویر بهاره افشاری,عکس های جدید بهاره افشاری,عکس های جدید بهاره افشاری

 تصاویر بهاره افشاری

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید
روز دختر مبارک

 

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر,کارت پستال ولادت حضرت معصومه

تصاویر روز دختر,عکس های روز دختر

جدیدترین کارت های روز دختر

 

تبریک روز دختر, کارت تبریک روز دختر

جدیدترین کارت های روز دختر, کارت پستال اینترنتی

عکس های روز دختر

 

کارت پستال ولادت حضرت معصومه, عکس های مناسب روز دختر

عکس های روز دختر, ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

تبریک روز دختر

 

جدیدترین تصاویر روز دختر, روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س)

تبریک روز دختر, کارت تبریک روز دختر

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

 

کارت تبریک روز دختر,عکس های روز دختر

جدیدترین کارت های روز دختر,تصاویر روز دختر

عکس های مناسب روز دختر

 

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر,کارت پستال ولادت حضرت معصومه

تصاویر روز دختر,عکس های روز دختر

روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س)

 

تبریک روز دختر, کارت تبریک روز دختر

جدیدترین کارت های روز دختر, کارت پستال اینترنتی

کارت پستال روز دختر

 

کارت پستال ولادت حضرت معصومه, عکس های مناسب روز دختر

عکس های روز دختر, ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

کارت تبریک روز دختر

 

جدیدترین تصاویر روز دختر, روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س)

تبریک روز دختر, کارت تبریک روز دختر

کارت پستال ولادت حضرت معصومه

 

کارت تبریک روز دختر,عکس های روز دختر

تصاویر کارت پستال روز دختر


میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت          میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید           میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید
                                                 روز دختر مبارک

 

کارت پستال روز دختر,کارت تبریک روز دختر

کارت پستال تبریک روز دختر,تصاویر روز دختر

تصاویر روز دختر

 

تصاویر کارت پستال روز دختر, تبریک روز دختر

کارت پستال ولادت حضرت معصومه و روز دختر،تصاویر روز دختر

کارت پستال روز دختر

 

تصاویر روز دختر, تصاویر کارت پستال روز دختر

کارت تبریک روز دختر, کارت پستال تبریک روز دختر

تصاویر کارت تبریک روز دختر

 

کارت پستال روز دختر,تصاویر روز دختر

تصاویر کارت پستال روز دختر,کارت تبریک روز دختر

تبریک روز دختر

 

کارت پستال روز دختر,کارت تبریک روز دختر

کارت پستال تبریک روز دختر,تصاویر روز دختر

کارت تبریک روز دختر

 

تصاویر کارت پستال روز دختر, تبریک روز دختر

کارت پستال ولادت حضرت معصومه و روز دختر،تصاویر روز دختر

تصاویر کارت پستال روز دختر

 

کارت پستال روز دختر,تصاویر روز دختر

تصاویر کارت پستال روز دختر,کارت تبریک روز دختر

کارت پستال تبریک روز دختر

زیباترین عکس نوشته های تبریک روز دختران برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

عکس تبریک ولادت حضرت معصومه
عکس تبریک ولادت حضرت معصومه
عکس روز دختر مبارک
عکس روز دختر مبارک
عکس نوشته تبریک روز دختر
عکس نوشته تبریک روز دختر
عکس پروفایل روز دختر
عکس پروفایل روز دختر

عکس پروفایل روز دختر
عکس پروفایل روز دختر
عکس پروفایل روز دختران
عکس پروفایل روز دختران
عکس نوشته تبریک روز دختر
عکس نوشته تبریک روز دختر
عکس نوشته تبریک روز دختر
عکس نوشته تبریک روز دختر
عکس روز دختر مبارک
عکس روز دختر مبارک
  • حمید لک