عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰


 

 

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

عکس اینستاگرام ریحانه پارسا

باید گفت در مدت کوتاهی در دهه نود بازیگران جوان زیادی پا به عرصه سینما گذاشتند که استعداد و توانایی زیادی در این حرفه دارند و توانستند مدفقیت های زیادی را کسب کرده و پله های ترقی را خیلی زود طی کنند و ره صد ساله را یک شبه طی کنند تا جایی که به مشهورترین و مطرح ترین هنرمند سینمایی ایران تبدیل شدند.

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

نحوه پیوستن به سریال پدر

بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر عنوان کرد: بعد دیدن آگهی فراخوان برای تست بازیگری به موسسه مربوطه مراجعه کرده و از بین حدود ۲۵۰ نفر مراجعه کننده توسط آقای عنقا و توفیقی پذیرفته شد تا در این سریال بازی کند.
او گفت بیشتر مراجعه کنندگان ،کسانی بودند که در تاتر و یا بعضی فیلم و تله فیلم ها بازی کرده بودند.

عکس ریحانه پارسا و سعید سهیلی

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

عکس ریحانه پارسا بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر

او گفت نقش لیلا برایم خیلی جذاب است و دوست دارم بازی چالشی در فضای حرفه ای بازی کنم.
این بازیگر گفت : لیلا دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می‌افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می‌شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. نقش حامد را سینا مهراد بازی می‌کند که در ایام ماه رمضان ۹۷ پخش خواهد شد.
دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی لعیا زنگنه و مهدی سلطانی و بیژن امکانیان...می باشند.

عکس همسر ریحانه پارسا

ریحانه پارسا ازدواج نکرده و مجرد است.

ایشان صفحه ای در اینستاگرام ندارند و اگر پیوستند اطلاع رسانی خواهد شد.

سریال پدر یکی از سریال های ویژه ماه مبارک رمضان امسال می باشد که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود . در این مطلب صحبت های ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر را درباره اولین تجربه بازیگریش را آورده ایم .

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال «پدر» که ماه رمضان از شبکه دو پخش خواهد شد، درباره نخستین تجربه بازیگری خود، قرار گرفتن مقابل برخی بازیگران پیشکسوت، افزایش تسلطش به نقش با گذشت زمان و سابقه خود سخن گفت.


مهدی سلطانی و ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا که نقش لیلا را در سریال «پدر» ایفا می کند، درباره نخستین تجربه بازیگری حرفه ای خود بیان کرد: به نسبت سکانس هایی که در ابتدای پروژه از بازی خودم می دیدم، حالا بازی ام خیلی فرق کرده است. یکی از دلایل این موضوع بیشتر شدن تجربه ام طی این مدت است. از سوی دیگر، درست از جایی که کارم مقابل اساتیدی چون آقای مهدی سلطانی و خانم لعیا زنگنه آغاز شد، به نوعی ورق برگشت و همه چیز عوض شد. این دو بزرگوار کمک زیادی به من کردند.


ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال پدر

او با اشاره به نقش همبازی هایش در پیشرفت خود، ادامه داد: بخش‌های ابتدایی کار همه در دانشگاه می گذشت اما با خروج ما از این لوکیشن ها و ورود به فضای خانوادگی، به مرور نوعی پختگی را در بازی خودم احساس کردم که حتی در مقابل کاراکتر حامد با بازی سینا مهراد نیز خود را نشان می داد.

این بازیگر با بیان اینکه در زمان کلید خوردن سریال ۱۰ قسمت فیلمنامه کامل بوده، یادآور شد: به نظر می رسد با کلید خوردن پروژه و پیشرفت همزمان جزئیات فیلمنامه، نویسندا با توجه به شناختی که از من داشتند جزئیاتی به شخصیت لیلا اضافه کردند که از ریحانه برداشت شده بود و این موضوع هم به نزدیکی بیشترم به نقش کمک کرد.


ریحانه پارسا بازیگر مجموعه پدر

بیوگرافی ریحانه پارسا

 

همچنین بخوانید :  پاسخ صدرعاملی و محمدرضا فروتن به توییت جنجالی تهیه‌ کننده لاتاری!

پارسا درباره خودش نیز گفت: متولد اسفند ۷۷ هستم، شروع کارم از مدرسه سوره بود و دیپلم نمایش دارم. در مدت تحصیل هم در مدرسه فعال بودم و به بازی در تئاترها می پرداختیم که البته کارهایم اجرای عمومی و حرفه ای نداشت. وقتی برای این سریال تست دادم و قبول شدم فهمیدم پیش از من حدود ۲۵۰ نفر از کسانی که حتی برخی از آنها در کارهای کمتر دیده شده بازی کرده یا تئاتری بودند برای این نقش تست داده بودند.

 


ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

او در پایان گفت: نقش لیلا برایم جذابیت زیادی داشت. در سال‌هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می توانم خودم را نشان بدهم. لیلا هم یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است.

جزئیاتی از سریال پدر

 

این سریال جز سریالهای پر بازیگر میباشد و تاکنون بازیگرانی همچون : مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه، مجید مشیری، مسعود فروتن، مژگان ترانه، ریحانه پارسا و سینا مهراد جلوی دوربین قرار گرفته اند.


سریال پدر

خلاصه داستان سریال پدر

در خلاصه داستان «پدر» آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»


فریبا متخصص و مهدی سلطانی در سریال پدر

  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی