عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرشته آلوسی بازیگر ایرانی سینما و تلوزیون کشور و متولد سال 1370 است. این بازیگر در کنار حرفه بازیگری به صورت تخصصی خیاطی هم کار می کند.

فرشته آلوسی در روز 25 فروردین سال 1397 با محمودرضا قدریان ازدواج کرد.

عکس های فرشته آلوسی

 

فرشته آلوسی

عکس های اینستاگرام فرشته آلوسی  Fereshteh Aloosi

فرشته آلوسی

بیوگرافی فرشته آلوسی

فرشته آلوسی

جدیدترین عکس های فرشته آلوسی

فرشته آلوسی

عکس شوهر فرشته آلوسی

فرشته آلوسی

همسر محمودرضا قدیریان

فرشته آلوسی

زندگینامه کامل فرشته آلوسی

فرشته آلوسیعکس های خصوصی و خانوداگی فرشته آلوسی

فرشته آلوسی

 

تصاویر جدید فرشته آلوسی بازیگر زن ایرانی

فرشته آلوسی

 

فرشته آلوسیفرشته آلوسیفرشته آلوسیفرشته آلوسیفرشته آلوسیفرشته آلوسیفرشته آلوسیفرشته آلوسیفرشته آلوسی

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

عکس های مونا فائض پور Mona FaezPoor

عکس های اینستاگرام مونا فائض پور را مشاهده می کنید

مونا فائض پور

عکس های مونا فائض پور

مونا فائض پور

مونا فائض پور کیه؟

مونا فائض پور

آدرس اینستاگرام مونا فائض پور

مونا فائض پور

تصاویر جدید مونا فائض پور

مونا فائض پور

عکس های همسر احمد مهران فر

مونا فائض پور

عکس زن ارسطو

مونا فائض پور مونا فائض پور مونا فائض پورمونا فائض پور مونا فائض پور مونا فائض پور مونا فائض پور مونا فائض پور

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

عکس های بازیگران سریال گلشیفته

 

سریال گلشیفته

نازنین بیاتی در نقش گلی

سریال گلشیفته

مهناز افشار در نقش گلشیفته

سریال گلشیفته

مهدی هاشمی در نقش حبیب در سریال گلشیفته

سریال گلشیفته

بهاره کیان افشار در نقش سعیده

سریال گلشیفته

شیلا خداداد در نقش مژگان

سریال گلشیفته

امرمهدی ژوله در نقش وحید

سریال گلشیفته

محمد بحرانی در نقش ضیا

سریال گلشیفته

سیامک انصاری در نقش فواد

سریال گلشیفته

نسیم ادبی در نقش مرضیه

سریال گلشیفته

هومن سیدی در نقش هومن

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

سریال کوبار از هفته سوم فروردین 97 از شبکه دوم سیما در 35 قسمت پخش می شود و کارگردان این سریال فریدون حسن پور است. تولید و فیلمبرداری سریال کوبار از یک سال پیش آغاز شده است و بیشتر لوکیشن های آن در شمال کشور است. نام قبلی این مجموعه مرد بود که به کوبار تغییر نام داده شد.

در این مطلب این سریال را به همراه بازیگران ان معرفی می کنیم و قسمتی از داستان سریال را می خوانیم.

اما اگر نمی دانید که کوبار به چه معناست باید بدانید که کوبار نام کوهی بلند می باشد.

مکان های فیلمبرداری سریال کوبار در ارتفاعات دیلمان، رشت و تهران بوده است.

داستان سریال کوبار

داستان این سریال در مورد معلمی جوان با بازی ارمیا قاسمی است که برای آموزش دادن به روستا می رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را اموزش می دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می شود.

این معلم مجبور است که 1 سال در یک دبیرستان دورافتاده در منطقه ای کوهستانی زندگی کند. اما او در ادامه سریال با یگ پزشک دوست می شود که در آن منطقه به تنهایی زندگی می کند.

 

 

اسامی بازیگران سریال کوبار

بازیگران سریال کوبار : ارمیا قاسمی در نقش معلم جوان، پژمان بازغی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران زرجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، مینا نوروزی، کریم قربانی، نسرین بابایی، مهشید مرندی، مهدی بوستان پرور، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرداد به نهاد، بهمن صادق حسینی، مسعود بدر طالعی، سید رسول برسان، ساقی زینتی و مهدی بوستان پرور

 

بهروز مفید تهیه کننده این مجموعه است که به دلیل حضور در سریال محکومین و اینکه کمتر وقت رسیدگی به سریال کوبار را داشت، نامش در تیتراژ سریال دیده نمی شود و نام تهیه کننده دیگری را مشاهده می کنید.

بهروز مفید گفت که نام این سریال 3 بار تغییر داده شده است.نام های مرد، آسمان آبی و الان هم کوبار برای این سریال انتخاب شدند. سریال آسمان آبی با نام سریالی دیگر که ساخت شبکه یک بوده تشابه داشته و محبور شدند که نامش را تغییر دهند.

کوبار به معنای باران کوهی است.

او با اشاره به اینکه بازیگران جدید ایران در این مجموعه حضور دارند گفت : در حالت کلی نقش های سریال پخش شده اند و سریال کمتر بر روی یک نفر معطوف می شود. در این میان نقش اول این مجموعه را که معلم روستا است را ارمیا قاسمی بازی می کند که بازیگری تازه کار است. اما در مورد مهران غفوریان که بازیگر طنز است نیز گفت که جنس بازی مهران غفوریان در این سریال کاملا متفاوت است و با بقیه کارهایش تفاوت دارد و فضای داستان سریال کوبار اصلا طنز نیست.

عکس های بازیگران سریال کوبار

سریال کوبار

 

سریال کوبار

 

سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار سریال کوبار

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

نیلوفر رجایی فر

بیوگرافی کامل نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت

نیلوفر رجایی فر بازیگر جوان ایرانی زاده 11 بهمن 1371 در شهر تهران است. او در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک ددانشگاه رویال لند Physics and Astrophysicist from Royal Holloway University of London مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. او مجرد است و ازدواج نکرده است.

او بازیگری تازه کار است و در اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت حاضر شد. در سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک زن داعشی ایفای نقش می کند. البته او در چند نمایش و تئاتر هم ایفای نقش کرده است.

عکس های نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر

عکس های نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر

عکس های اینستاگرام نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر

جدیدترین عکس های نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر نیلوفر رجایی فر

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰


پناه باقریان بازیگر زن ایرانی زاده 6 خرداد سال 1366 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته پرستاری است و بجز فعالیت هنری که دارد به عنوان پرستار در بیمارستان کار می کند. پناه یک خواهر به نام آذین دارد. او هم اکنون 3 سال سن دارد و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

این بازیگر جوان کلاس های بازیگری را در موسسه سمندریان گذراند و مدرک بازیگری گرفت. فعالیت هنری او از سال 1392 در تئاتر شروع شد.

پناه باقریان

پناه باقریان اصلاتی مازندرانی دارد و هم اکنون در حال تمرین برای اجرای تئاتر حقیقت ایکاروس است که قرار است در تیر ماه سال 1397 در تماشاخانه پالیز اجرا شود.

او در نمایش های موفقی در تئاتر همچون گرگ دختر (سنگلج،تئاتر شهر). از بستر خاکستر (مشایخی)، رفته بچرخه برمیگرده (حوزه هنری)، به خاطر خواب من (پردیس خاوران) حاضر شد و به موفقیت رسید.

پناه باقریان

این بازیگر در سال 1396 جایزه برتر زن در جشنواره سوره ماه و جایزه برتر زن در جشنواره استانی تئاتر تهران را به دست آورد. همچنین او در سال 1393 برنده بهترین جایزه زن جشنواره ولا نیز شده است.

اولین سریالی که بازی کرد در سال 1393 بود که در سریال 39 باه کارگردانی مرتضی هرندی بازی کرد و در شبکه 5 نمایش اده شد و پس از آن چندین فیلم کوتاه و نیمه بلند جشنواره ای را هم بازی کرد.

 پناه باقریان در نقش مبینا دختری که با بهتاش در رابطه است نقش بازی کرده است.

 

پناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریان

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

بیماری افسردگی تمایلات جنسی را کاهش داده و در اغلب موارد منجر به اختلالات نعوظ در مردان می شود. از سوی دیگر بسیاری از داروهایی که در درمان افسردگی به کار می روند نیز می توانند تحریکات جنسی را مهار کرده و نعوظ را با مشکلاتی همراه سازند.

الکل
در بسیاری از جوامع، افراد برای بهبود خلق و خوی خود الکل می نوشند. اما افراط در مصرف الکل موجب اختلال در نعوظ می شود. این مشکل معمولا موقتی است و با گذشت زمان برطرف می شود.

داروها
بسیاری از داروها عملکرد جنسی را تحت تاثیر قرار داده و با اختلالات نعوظ همراه هستند. برخی داروهای فشارخون، مسکن ها و داروهای ضد افسردگی از این دسته داروها به شمار می روند. مواد مخدر از جمله آمفتامین ها، کوکائین و ماری جوانا نیز موجب بروز مشکلات جنسی در مردان می شوند.

استرس
غرق شدن در مسئولیت های بی شمار شغلی و مشکلات روزمره زندگی، نشاط و سرزندگی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. استرس و اضطراب، بسیاری از بخش های بدن از جمله دستگاه تناسلی مردان را با مشکل روبرو می سازد. مقابله با استرس از طریق ایجاد تغییراتی در شیوه زندگی مانند ورزش منظم، خواب کافی، تغذیه مناسب و در صورت لزوم مراجعه به پزشک، می تواند وضعیت سلامت و آرامش فرد را بهبود بخشیده و عملکرد جنسی را نیز اصلاح نماید.

عصبانیت و خشم
رومانتیک و احساساتی بودن در زمانی که شما خشمگین و عصبانی هستید تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد، حتی اگر علت خشم شما ارتباطی به همسرتان نداشته باشد. عدم ابراز خشم و یا ابراز نامناسب آن موجب اختلال در عملکرد جنسی به ویژه در آقایان می شود.

نگرانی و تشویش
نگرانی در مورد این که نتوانید در رابطه جنسی خود موفق عمل کنید، برقراری این رابطه را برایتان مشکلتر می سازد. نگرانی در مورد سایر ابعاد زندگی نیز برعملکرد جنسی شما تاثیر گذار است. نگرانی شما به هر دلیلی باشد موجب ترس و انزوا شده و شما را در چرخه باطلی گرفتار می سازد که نتیجه آن اختلال در زندگی جنسی و رابطه عاطفی می باشد.

عوارض میانسالی
اضافه وزن و چاقی عملکرد جنسی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در مردان چاق ترشح هورمون جنسی مردانه یعنی تستوسترون کاهش یافته و تمایلات جنسی و نعوظ با اختلال روبرو می شوند. همچنین چاقی در اغلب موارد با فشارخون بالا و سخت شدن شریان ها نیز همراه است که در این حالت جریان خون در دستگاه تناسلی مردان کاهش می یابد و نعوظ را با اختلالاتی روبرو می سازد.

عدم اعتماد به نفس
وقتی شما خودتان را دوست ندارید، نمی توانید از همسر خود توقع داشته باشید که احساس کاملا مثبتی به شما داشته باشد. تصویر ذهنی منفی نسبت به خود موجب نگرانی شما در مورد عملکرد جنسی تان شده و کیفیت رابطه جنسی شما را به شدت کاهش می دهد.

کاهش میل جنسی
میل جنسی پایین مترادف با اختلال نعوظ نیست اما بسیاری از عواملی که موجب اختلال در نعوظ می شوند می توانند علاقه و تمایل شما به رابطه جنسی را نیز کاهش دهند. عدم اعتماد به نفس، استرس، نگرانی و برخی داروها اشتیاق به برقراری رابطه جنسی را کم می کنند.

وضعیت سلامتی
بسیاری از بیماری ها موجب اختلال در اعصاب، عضلات و جریان خون مورد نیاز برای نعوظ می شوند. دیابت، فشارخون بالا، تصلب شرایین، ضایعات نخاعی و بیماری ام اس می توانند منجر به اختلالات نعوظ شوند. اعمال جراحی برای رفع مشکلات پروستات و مثانه نیز اعصاب و عروق خونی کنترل کننده نعوظ را تحت تاثیر قرار می دهند.

رفع اختلالات نعوظ
شاید به عقیده بسیاری از افراد، مشاوره با پزشک در مورد زندگی جنسی خود سخت و غیر ممکن به نظر برسد، اما این اقدام بهترین و تنها روش موثر برای درمان مشکلات جنسی و بازگشت به زندگی جنسی سالم است. پزشک منشا مشکل شما را پیدا کرده و با مداخلاتی همچون توصیه به تغییر شیوه زندگی مانند ترک سیگار و کاهش وزن، دارو درمانی، هورمون درمانی، روان درمانی و مشاوره روانشناسی مشکل جنسی شما را معالجه می نماید.

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

کسی که بیشتر از ۳ دفعه پشت سر هم بهت گفت:

ازت متنفرم

عاشقته “تضمینی”

 متن عاشقانه زیبا

 

چه فرقی دارد

پُشت میله ها باشی

یا در خیابان های شهر در حال قدم زدن

وقتی که آرزوهایت

در حبس باشند.

 

 

کاش همه می فهمیدند که

دل بستن به کلاغی که دل دارد،

بهتر از

دل باختن به طاووسی است

که فقط ظاهر خوشگل دارد!

 

 

یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه

کاری نکنه‌ و حرفی نزنه ها…

فقط باشه…!

 

 

برای کسی بسوز

که برای خاموش کردنت

از اشکش مایه بذاره.

 

 

گاهی وقت ها

دلت می خواهد با یکی مهربان باشی

دوستش بداری

و برایش چای بریزی

گاهی وقت ها

دلت می خواهد یکی را صدا کنی

بگویی سلام

می آیی قدم بزنیم؟

گاهی وقت ها

دلت می خواهد یکی را ببینی

گاهی وقت ها…

آدم چه چیزهایِ ساده ای را

ندارد…..!

 

 

بازم روزی شد که کنارم بودی

چه زیباست

چه پر غرور

حس کردنت را با آرامشت می فهمم

مـــــواظب کلمـــاتــی که در صحبت اســــتفاده می کنید باشید

شاید شما را ببخشـــند،

اما هــــــرگز فرامــــوش نمی کنند.

 

 

دلتنگی هموون مکثی ِ

که رو اسمش می کنی

وقتی شماره های گوشیت رو میای پایین …!

 

 

هنوز باران چشمانم برایت بارانیست

دلم را ببین غرق در تنهاییست

تنهایم نگذار

هنوزدلم تنگ است برای نگاهت

 

 

“پا به پایم” که نیامدی

“دست در دستم” که نگذاشتی

“سر به سرم” هم نگذار، که قولش را به بیابان دادم….

 

 

ای کاش ذره ای ثانیه هایی که کنارت بودم می ایستادند

و زمان متوقف بود

تا دستانت را به همان قدرتی که فشردم می فشردم.

کاش هرگز لحظه خداحافظی نمی رسید

اما دیگر نمی توانم

و زودتر از امروز به دیدارت می آیم.

دوستت دارم.

 

متن عاشقانه دوستت دارم

 

تنها دو روز در سال هست که نمی تونى هیچ کارى بکنى

یکى دیروز

و یکى فردا

ولى امروز بهترین روز واسه دوست داشتن،

باور کردن،

کار کردن

و در نهایت زندگى کردنه….

 

 

رابطه ای که توش اعتماد نیست

مثل ماشینیه که توش بنزین نیست

تا هر وقت بخوای می تونی توش بمونی

ولی تو رو به جایی نمی رسونه !

 

جمله های زیبا و عاشقانه با مضامینی رمانتیک و جالب

جمله های زیبا و عاشقانه با مضامینی رمانتیک را می توان یکی از پرمخاطب ترین جملات محسوب کرد. در ادامه این مطلب سری جدید از جملات عاشقانه ناب و زیبا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این جملات زیبا و خاص مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

  •  

جملات زیبا و رمانتیک

راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …
نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …
می‌خواهـم پا جـــای پاهــایــت بگـــذارم …
می‌خواهـم رد پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …!!!

جملات عاشقانه و زیبا

تــو تمـامـا” برای منی
من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد …

متن کوتاه عاشقانه

میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم.

جمله های کوتاه عاشقانه

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری
اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری
که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم
همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند

متن های کوتاه و عاشقانه زیبا

کاش می شد …
تمام داستان های دنیا را
از دهان تو بشنوم !
تمام عاشقانه های دنیا را
تو برایم تکرار کنی !
اصلا هر چه تو بگویی زیباست !
می دانی
کاش می توانستم
با تمام وجود
صدایت را در آغوش بگیرم !
می توانم تو را ” مال خودم ” صدا کنم ؟
آن وقت
من اسمم را فراموش میکنم
و تو هم می توانی مرا
” مال خودم ” صدا کنی !
آنقدر ذهنم را درگیر خودت کرده ای …
که دیگر حتی نمیتوانم مضمون تازه ای پیدا کنم
حالا حق میدهی
در شعرهایم
به همین سادگی بگویم
” دوستت دارم ” ؟

جمله های جدید عاشقانه

من از قبل باخته بودم
مچ انداختن
بهانه ای بود
برای گرفتن دوباره ی دست تو

متن غمگین عاشقانه

شاید تو
سکوت میان کلامم باشی
دیده نمی شوی
اما من تو را احساس میکنم !
شاید تو
هیاهوی قلبم باشی
شنیده نمی شوی
اما من تو را نفس می کشم !

اس ام اس عاشقانه زیبا

مثل هوا در کنار تو ام
نه جای کسی را تنگ میکنم
نه کسی مرا می بیند

جمله های زیبا و رمانتیک

من از تمام دنیا
فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم
وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم

متن های کوتاه و عاشقانه جدید

بیا کلاغ پر بازی کنیم
کی پر ؟
روز بی تو بودن پر
دوست داشتن غیر تو پر
عشق جز تو پر
اصلا همه چی پر
فقط تو نپر

اس ام اس جدید و عاشقانه

صبح است
صبح خیلی زود
و بیدار شده ام تا دوست داشتنت را
زودتر از روزهای قبل
شروع کنم …

متن های زیبا و ناب

لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمی گذارد . . .

متن عاشقانه

یه وقتایی فراموش کردن بعضیا
مثل فراموش کردن نفس کشیدنه، درست مثل فراموش کردن تو

جمله زیبا و خاص عاشقانه

عاشقم باش و کنارم بمان
بگذار آوازه ی عشقمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند
آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند

در این مطلب مجموعه ای خاص از جمله های زیبا را مطالعه کردید که امیدواریم این جملات مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ارسال آن ها احساسات خود را به بهترین شکل به شریک زندگی و یا مخاطب خاص تان ابراز کنید.

در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

پر از شور و سراسر مهربانی ست

کمی سبز و کمی هم آسمانی ست

شده متن تمامی خبرها

دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !

 

 اس ام اس عاشقانه

 

برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند نازنین

چشمانت را قرض می دهی !؟

 

 اس ام اس عاشقانه

 

ای سبزترین خاطره در باغ وجودم

دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم

گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟

گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی

سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏

 

 اس ام اس عاشقانه

 

یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند

چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”

گاهی پشت پلکهای تو

روی شانه من بخواب میرود . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

شب مانده و پروانه من منتظر است / تا صبح غزل خانه من منتظر است

هر وقت دلت هوای باریدن داشت / برگرد بیا شانه من منتظر است . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

تاپ‌تاپِ قلبت

موسیقی بی‌کلامی‌ست ، که روان‌شناسان

برایم تجویز کرده‌اند . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

همیشه رفتن بهترین نیست ، گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

عشق تو به تار و پود جانم بسته است / بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم برآرم فریاد / در پیش نگاه تو زبانم بسته است . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

زمستان است

نیمکتی تنها در پارک نشسته است

من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟

چه در همیم و تنها ؟

 

 اس ام اس عاشقانه

 

اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !

 

 اس ام اس عاشقانه

 

شب ها بیشتر می خواهم‌َت

نه این که روز

نخواهم

نه

اما حسادت ماه برایم

جالب است . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم

قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !

 

 اس ام اس عاشقانه

 

آه است خیابان به خیابان به لبم / از این همه بی تفاوتی در عجبم

تو مثل مسافری که دیرش شده است / من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !

 

 اس ام اس عاشقانه

 

اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم ، اما دعایم همیشه همه جا با توست . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند

و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک

ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

پاییز سرد

درختان دلم را گرم کردند

“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجی”

زمستان در راه است

تو میتوانی دلم را گرم کنی ؟

درختان فقط پاییز را دوام آوردند

 

 اس ام اس عاشقانه

 

تو فقط مرد من بمان ، من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا

شاید

روزی با تو چشم در چشم شدم . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

تمام خوبی ” عشق ”

به اینست که وقتی تو نیستی

خواب از گلوی چشمانم پائین نرود

لبخند بر لبانم جاری نشود و

دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !

 

 اس ام اس عاشقانه

 

به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن

هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !

 

 اس ام اس عاشقانه

 

به سرم اگر شلیک کنند

جای خون …

فکر تو میپاشد به دیوار !

 

 اس ام اس عاشقانه

 

ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ

ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :

ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ

ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ

 

 اس ام اس عاشقانه

 

زیبا ترین پــازِل دنیاست

وقتی فاصله ی بین انگشتانم

با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

نبودنت ها را با خیال بودنت به هم بافته ام

چه سنگین شده این شال گردن

دارد بغضم را در گلو خفه میکند . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

30 ثانیه زمان کمی نیست

100بار میشود پلک زد

60بار میشود گفت “دوستت دارم” . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب”

همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم

تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی !

 

 اس ام اس عاشقانه

 

معجزه نگاه توست

هر بار که نگاهت به سمت من

می افتــــــــد

بار دیگر مومن میشوم

به دین تو . . .

 

 اس ام اس عاشقانه

 

غصه دارند

دست هایم

وقتی

لمس آغوشَ‌ت را

هر شب فقط

خواب می بینند…

 

 اس ام اس عاشقانه

 

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم

زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”

چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…

ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو

همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .متن عاشقنه

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

عبدالله بن عوف گفته است: شبی خواب دیدم که قیامت شده است و من را آوردند و حساب من را به آسانی بررسی کردند. آنگاه مرا به بهشت بردند و کاخ‌های زیادی به من نشان دادند. به من گفتند: درهای این کاخ را بشمار؛ من هم شمردم ۵۰ درب داشت بعد گفتند: خانه‌هایش را بشمار. دیدم ۱۷۵ خانه بود. به من گفتند این خانه‌ها مال توست. آن قدر خوشحال شدم که از خواب پریدم و خدا را شکر گفتم.

صبح که شد نزد ابن سیرین رفتم و خواب را برایش تعریف کردم.

او گفت: معلوم است که تو آیه الکرسی زیاد می‌خوانی. گفتم: بله؛ همین طور است. ولی تو از کجا فهمیدی. گفت برای اینکه این آیه ۵۰ کلمه و ۱۷۵ حرف دارد. من از زیرکی حافظه او تعجب کردم. آنگاه به من گفت: هر که آیه الکرسی را بسیار بخواند سختی‌های مرگ بر او آسان می‌شود.

۱- آیه الکرسی نوری از آسمان است.
۲- آیه الکرسی آیتی از گنج عرش است.
۳- آیه الکرسی باعث ایمنی در سفر است.
۴- آیه الکرسی اعلاترین نقطه قرآن است.
۵- ذکر رسول مکرم اسلام در بستر؛ خواندن آیه الکرسی بود.
۶- با خواندن آیه الکرسی انسان دچار هیچ‌گونه آفتی نخواهد داشت.
۷- برای رفع فقر آیه الکرسی مؤثر است و کمک الهی از غیب می‌رسد.
۸- همه چیز در آیه الکرسی است یعنی کرسی گنجایش آسمان‌ها و زمین را دارد.
۹- در تنهایی آیه الکرسی بخوانی باعث رفع ترس می‌شود و از سوی خدا کمک می‌رسد.
۱۰- آیه الکرسی رادر نمازها؛ روزها؛ شبهای ایام هفته؛ سفرها و در نماز شب و دفن میت بخوانید.
۱۱- هنگام خواب نیز آیه الکرسی بخوانید زیرا باعث می‌شود خداوند فرشته‌ای نگهبان و محافظت بگمارد تا صبح سلامت بمانی.
۱۲- هر گاه از درد چشم شکایت داشتی آیه الکرسی بخوانید و آن درد را اظهار نکنید آن درد برطرف می‌شود و از آن عافیت می‌طلبید.

۱۳- پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله : در خانه‌ای که آیه الکرسی خوانده شود ابلیس از آن خانه دور می‌شود و سحر و جادو در آن خانه وارد نمی‌شود.

۱۴- آیه الکرسی پایه و عرش الهی است و هدف از خواندن آن این است که مردم در عبادت جز خداوند کسی را نپرستند و به ذلت فرو نروند و روح یکتاپرستی ایجاد کنند و از بندگی ناروا آزاد شوند و آیه الکرسی عقلها را بیدار و اله حقیقی را معرفی و خدای دانا و توانا را به مردم می‌شناساند.

۱۵- وقت غروب ۴۱ بار آیه الکرسی را بخوانی حاجت‌روا می‌شوی ۰ ( ۴۱ بار تا علی العظیم بخوان یعنی یک آیه ) مجرب است و برای رفع هم و غم؛ شفای مریض؛ درمان درد؛ رحمت خداوند و زیاد شدن نور چشم آیه‌الکرسی را مدام بخوانید.

آیت الکرسی

آیه الکرسی اعلاترین نقطه قرآن است
۱۶- اگر مؤمن آیه الکرسی را بخواند و ثوابش را برای اهل قبول قرار دهد خداوند ملکی را بر او مقرر می‌کند که برایش تسبیح کند.

۱۷- آیه الکرسی در مزرعه و مغازه پنهان کردن باعث برکت مزرعه و رونق گرفتن کسب است.

۱۸- از پیامبر نقل نموده‌اند که: این آیه عظیم‌تر از هر چیزی است که حق تعالی آفریده است.

۱۹- چند چیز حافظه را زیاد می‌کند یکی از آن خواندن آیه الکرسی است.

۲۰- هر شب آیه الکرسی را بخوانی تا صبح در امان خدا هستی.

۲۱- آسان شدن مرگ بوسیله آیه الکرسی است.

۲۲- آیه الکرسی عظیم‌ترین آیه در قرآن است.

۲۳- برای حفظ مال و جان آیه الکرسی بخوان.

۲۴- آیه الکرسی ویرانگر اساس شرک است.

۲۵- آیه الکرسی سید سوره بقره است

ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻻَ ﺇِﻟَٰﻪَ ﺇِﻻَّ ﻫُﻮَ ﺍﻟْﺤَﻲُّ ﺍﻟْﻘَﻴُّﻮﻡُ ۚ……

چه خوب است که از این به بعد این آیه شریفه را به نیابت از امام مهربانمان بخوانیم و به نیت سلامتی و فرج و ظهور ایشان.

متن کامل آیت الکرسی به عربی

اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ

لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ

اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

 

ترجمه کامل آیت الکرسی به فارسی

«خداست که معبودى جز او نیست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمانها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ.

در دین هیچ اجبارى نیست. و راه از بیراهه بخوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد، به یقین، به دستاویزى استوار، که آن را گسستن نیست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست.

خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکیها به سوى روشنایى به در مى‌برد. و [لى‌] کسانى که کفر ورزیده‌اند، سرورانشان [همان عصیانگران=] طاغوتند، که آنان را از روشنایى به سوى تاریکیها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند که خود، در آن جاودانند.»

  • حمید لک