عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰


پناه باقریان بازیگر زن ایرانی زاده 6 خرداد سال 1366 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته پرستاری است و بجز فعالیت هنری که دارد به عنوان پرستار در بیمارستان کار می کند. پناه یک خواهر به نام آذین دارد. او هم اکنون 3 سال سن دارد و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

این بازیگر جوان کلاس های بازیگری را در موسسه سمندریان گذراند و مدرک بازیگری گرفت. فعالیت هنری او از سال 1392 در تئاتر شروع شد.

پناه باقریان

پناه باقریان اصلاتی مازندرانی دارد و هم اکنون در حال تمرین برای اجرای تئاتر حقیقت ایکاروس است که قرار است در تیر ماه سال 1397 در تماشاخانه پالیز اجرا شود.

او در نمایش های موفقی در تئاتر همچون گرگ دختر (سنگلج،تئاتر شهر). از بستر خاکستر (مشایخی)، رفته بچرخه برمیگرده (حوزه هنری)، به خاطر خواب من (پردیس خاوران) حاضر شد و به موفقیت رسید.

پناه باقریان

این بازیگر در سال 1396 جایزه برتر زن در جشنواره سوره ماه و جایزه برتر زن در جشنواره استانی تئاتر تهران را به دست آورد. همچنین او در سال 1393 برنده بهترین جایزه زن جشنواره ولا نیز شده است.

اولین سریالی که بازی کرد در سال 1393 بود که در سریال 39 باه کارگردانی مرتضی هرندی بازی کرد و در شبکه 5 نمایش اده شد و پس از آن چندین فیلم کوتاه و نیمه بلند جشنواره ای را هم بازی کرد.

 پناه باقریان در نقش مبینا دختری که با بهتاش در رابطه است نقش بازی کرده است.

 

پناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریان

  • ۹۷/۰۱/۱۳
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی