عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

سیاوش قمیشی عسل بانو

متن آهنگ عسل بانو سیاوش قمیشی

عسل بانو، هنوزم پیش مایی
اگرچه دست تو، تو دست من نیست
هنوز هم با توأم تا آخرین شعر
نگو وقتی واسه عاشق شدن نیست
حالا هر جا که هستی باورم کن
بدون با یاد تو تنها ترینم
هنوزم زیر رگبار ترانه، کنار خاطرات تو میشینم

متن آهنگ سیاوش قمیشی عسل بانو
عسل بانو عسل گیسو عسل چشم
منو یاد خودم بنداز دوباره
بذار از ابر سنگین نگاهم
بازم بارون دلتنگی بباره

تو رفتی بی من امّا من دوباره
دارم از تو برای تو می خونم
سکوت لحظه های تلخ رو بشکن
نذار اینجا تک و تنها بمونم
نذار اینجا تک و تنها… بمونم

  • ۰۱/۰۳/۲۵
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی