عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام شاه نشین قلبم

آهنگ زیبا و احساسی شاه نشین قلبم با صدای گروه ایوان

Ivan Band | Shah Neshine Ghalbam

دانلود آهنگ ایوان بند شان نشین قلبم

متن آهنگ شاه نشین قلبم ایوان بند

♬♬♬

صدا بزن گاهی منو که اسمم از یادت نره
صدا بزن که اسمم با صدای تو قشنگ تره
آخه ببین حیف تو نیست هستی و با من نیستی
آهای تو که نشستی تو بهترین جای قلب من
تو قلب من بشین و هی بازم بهم زخم بزن
ولی ببین حیف تو نیست که رو به رو وا میسی
آهای تویی که دوری این همه تو جات تو شاه نشین قلبمه
اگه تمومتم بدی کمه به عاشقی که زیر تیغته ...
آهای تو که دوست دارم زیاد با لشکر موهات تو دست باد
بکش منو اگه دلت میاد این عاشقو که زیر تیغته ...
صدا بزن گاهی منو که خواهشم همین قده
دلی که توش عشق توئه قید یه دنیارو زده
وجودمو میسوزونه این دله یا آتش کده
آهای تویی که دوری این همه تو جات تو شاه نشین قلبمه
اگه تمومتم بدی کمه به عاشقی که زیر تیغته ...
آهای تو که دوست دارم زیاد با لشکر موهات تو دست باد
بکش منو اگه دلت میاد این عاشقو که زیر تیغته ...

♬♬♬

ایوان بند شاه نشین قلبم


دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320

  • ۹۹/۰۴/۲۴
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی