عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

متن عاشقانه

متن و جملات عاشقانه زیبا و کوتاه به همسراه عکس نوشته های رمانتیک برای همسر و عشق زندگی در سایت روزِ ما

عکس نوشته و متن عاشقانه جدید

چقـدر دوست دارم
دستهای مردانـه ات را
ڪـه دستهای ڪوچڪم را
درآن جامیـدهی
و نوازش میڪنی
تا بفهمم تو ڪنارم هستی
ومــن تڪیـه گاهی مطمئــن دارم …

******

عاشـقانہ هایم
تمامی ندارد
وقتی تو بهتریڹ
اتفاق زندگی ام هستی …

******

هر کسی را بهر کاری ساختند
مرا بهر دوست داشتن تو
به همین سادگی

******

اتفاق هاےِ خوب
همیشہ مےاُفتَند
مثلِ مِهرِ ” تُو” ڪہ
بہ دِلَـــــ❤️ـــــم “اُفتاده”
مےبینے حَتّے “اُفتادڹ” هَم
فعلِ قَشنگیست !
وقتے پاےِ ” تُو” وَسَط باشَد … 😍

******

متن عاشقانه

نبض زندگیم
با صدای نفس های تو میزند
قشنگ ترین صدای زندگیم ضربان قلب توست
ترنم دلنشین لحظه هایم با من بمان

******

تنها این را می دانم
که دوس داشتنت
لحظه
لحظه ی
زندگیم را می سازد
و عشقت
ذره
ذره ی
وجودم را

******

آغوشت را تـــــــنگ تر کن
حســـــــــ👿ـــادت میکنم به هــــــــــوایی که میان من وتوست
آغوشت را تنگتر کن
بـــی مرز میــــــــ خواهمت

******

متن عاشقانه

تــــ💖ــــو ڪنارم باشے…
حال من خوب است
خیالت راحت
من جز آغوش تو،
حتی به دیوار هم تڪیه نمیکنمツ

******

راهی شدم ای عشق
به سویت که بگویم :
در راه تو
چیزی که بریزد به همم نیست

******

براىِ دوست داشتَنَت آرایه‌ اى نیست
جز “تِکرار”

******

متن عاشقانه

هربار کـِ نِگاتـ میکنمـ به انتخابمـ مُطمئِن‌تر میشَمــ

******

با تو به اوج می رسد
معنی دوست داشتن

******

دُچارت شده‌ اَم بیا و چاره‌ ام باش

******

✿ خُورشید نَباشِہ
✿ دُنیآ اَز هَم میپآشہ !
✿ تُ هَمون خُورشیدِ مَنی …

******

جسارتا
دوستت دارم !
لطفا به دل بگیر …

******

زنــدِگـی زیبـاسـٺ
یَعنــی
دُرسـٺ از هَماݩ لَحظہ ای کِہ
تـــــ❤ــــو
تمـــام زنــدِگـی ام شُـدی

******

من + تو
ما نمی شود
محشر می شود

منبع: عاشقانه

  • ۹۹/۰۳/۱۴
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی