عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام مغرور و عاشق

آهنگ بسیار زیبا و پر شنونده مغرور و عاشق که یکی از آهنگ های احساسی و غمگین پازل بند را در این قسمت سایت موزیک غم قرار داده ایم.

ترانه: بابک بابایی, موزیک: پازل بند و عماد طغرایی, تنظیم: پازل بند

Puzzle Band – Maghrooro Ashegh

دانلود آهنگ پازل باند به نام مغرور و عاشق

متن آهنگ مغرور و عاشق پازل باند

گیرم رگ خواب تو توی دستاشه گیرم مث من باشه مغرور و عاشق
گیرم مث حرفاشه گیرم دوست داره اندازه ی خودم که عاشقت شدم
ای داد بی داد داره باز اون لحظه رو یادت میاد چشماتو بستی چشمامو یادت بیاد
اگه حتی نخوای دیگه هرکی بگه عشق منو یادت میاد
من از قلبم تورو خط زدم راحت برو دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو
بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو …
من از قلبم تورو خط زدم راحت برو دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو
بد دوست دارم ولی تنها میذارم تورو …

میشم مث پروانه پر میزنمو میرم دیگه هرجا که منو میفهمنو
میرم واسه حرفای تلخی که درد داره میفهممت آره بی رحمه خاطره
ای داد بی داد داره باز اون لحظه رو یادت میاد چشماتو بستی چشمامو یادت بیاد
اگه حتی نخوای دیگه هرکی بگه عشق منو یادت میاد
من از قلبم تورو خط زدم راحت برو دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو
بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو …
من از قلبم تورو خط زدم راحت برو دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو
بد دوست دارم ولی تنها میذارم تورو …

دانلود آهنگ جدید پازل باند مغرور و عاشق با لینک مستقیم

  • ۹۹/۰۱/۲۱
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی