عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

عکس نوشته عاشقی زیبا

عکس نوشته و جملات عاشقانه زیبا با متن های احساسی

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه
بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی . . .

عکس نوشته عاشقانه زیبا

متن کوتاه عاشقانه و زیبا برای همسر

هنوز هم وقتی باران می آید
تنم را به قطرات باران می سپارم
می گویند باران رساناست
شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند

عکس نوشته عاشقانه زیبا

زندگی باغی است که با عشق باقی است
مشغول دل باش نه دل مشغول
بشتر غصه های ما از قصه های خیالی ماست
پس بدان ا گر فرهاد باشی همه چیز شرین است.

 

عکس نوشته عاشقانه زیبا

جلوی آیینه که میروم تنهاییم دوتاست
هرچه در آن است منم ، تو را میجویم
در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست …

عکس نوشته عاشقانه زیبا

عکس نوشته عاشقی

برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد، همانجا که همیشه تنها مینشینم!

ماهیگیر دلش سوخت
این بار ماهی بود که از تنهایی قلاب را
رها نمی کرد

عکس نوشته عاشقانه زیبا

متن و نوشته ناب احساسی برای دوست

پلکهای مرطوب مرا باور کن
این باران نیست که میبارد
صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون می ریزند . . .

عکس نوشته عاشقانه زیبا

دوست داشتن نم نم باران ست
کم کم می آید و به درازا می کشد
بارانى دوستت دارم

عکس نوشته عاشقانه زیبا

آهای سهراب
قایق دیگر جوابگو نیست ، کشتی باید ساخت
اینجا مثل من تنها زیاد است…

رفته ای اما رد پایت مانده است در من ، کنار تنهایی ام قدم میزند بی من !

عکس نوشته عاشقانه زیبا

جملات پر احساس برای دوست

من از تمام آسمـــان یک بــــاران را میخواهم
و از تمــــام زمین یک خیابان را …
و از تمام تو یک دست ڪه قفــــل شده در دست مـن.. .

عکس نوشته عاشقانه زیبا

همه چیز رو فراموش می کنم؛
تو فقط دستمو بگیر،
اونقدر محکم که حس کنم
تمامِ تو سهمِ منه ♥️

منبع : عکس عاشقی

  • ۹۹/۰۱/۱۷
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی