عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی مهدی احمدوند

مهدی احمدوند یکی از خوانندگان محبوب سبک پاپ است که این روزها تبدیل به یکی از معروفترین خواننده های ایرانی شده است.

او متولد 29 بهمن سال 1370 است و یکی از خوانندگان دهه هفتادی بسیار محبوب است. او علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی هم می کند. بیشتر اشعار را خودش می سراید و دستی در آهنگسازی هم دارد. البته او نوازندگی هم می کند.

مهدی احمدوند متولد چه شهری است؟

او متولد شهر کرج است و در این مورد می گوید:  در شهر کرج به دنیا آمدم و در همان شهر هم بزرگ شدم. در حال حاضر 27 سال دارم و منتظر تولد 28 سالگی در همین روزها هستم.( شنیدن بیوگرافی مهدی احمدوند از زبان خودش حس و حال دیگری دارد) . او می گوید:  قد و وزن مهدی احمدوند چقدر است؟ این سوالی است که اغلب از من پرسیده می شود. راستش دانستن اینکه چند سانتی متر هستم و یا ترازو چه عددی را برایم ثبت می کند، خیلی برای طرفداران جای سوال دارد. جالب اینجاست که تا به حال چندان به این موضوع حساسیت نشان ندادم.

او اصالتا همدانی است ولی در البرز به دنیا آمده است.

بیوگرافی مهدی احمدوند

آیا ازدواج کرده است؟

این خواننده متولد دهه هفتاد به زندگی خانوادگی بسیار علاقه دارد. شایعاتی در مورد ازدواج و همسرش در فضای مجازی دیده می شود و تصاویری از او در کنار همسر احتمالی اش منتشر شده است که درست نیست و او مجرد است.

تصاویری خانم هایی که در کنار او هستند مربوط به طرفدارانش هستند.

تحصیلات مهدی احمدوند 

این خواننده موفق و خوش صدا به دلیل فعالیت و تمرکز بر موسیقی، وارد دانشگاه نشد و تحصلات دانشگاهی ندارد. او بیشتر وقتش را صرف خوانندگی، آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی می کند.

بیوگرافی مهدی احمدوند

قضیه همکاری مهدی احمدوند و سامان جلیلی 

خیلی ها او را با سامان جلیلی مقایسه می کنند که باید گفت این دو سبک کاری جدا از هم دارند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند ولی به طور کل، مهدی احمدوند در زمینه موسیقی فعال تر است و کارهای گسترده تری دارد. او در مورد همکاری با سامان جلیلی می گوید:   اولین کاری که ساختم را با نام" دوست دارم" که شعر و آهنگسازی و همچنین تنظیم کار را خودم انجام دادم. اما اولین آهنگی که برای شخص دیگری تنظیم کردم با نام " تاوان" برای دوست و همکار خوبم سامان جلیلی بود.

او خودش به سبک شادمهر عقیلی علاقه دارد و صدای شادمهر عقیلی باعث شد که او به سمت خوانندگی کشیده شود.

بیوگرافی مهدی احمدوند

آهنگ های مهدی احمدوند ( تمام آثار مهدی احمدوند )

مهدی احمدوند آهنگ های زیادی را روانه بازار کرده که همگی با استقبال خوبی روبرو شده اند. " ساعت 7 " از زیباترین آلبوم های این خواننده خوش صدای کشور است. همه فعالیت های موسیقی و ترانه سرای و آهنگسازی مهدی مجاز است و وی هیچ فعالیت خارج از عرف و زیر زمینی در زمینه موسیقی ندارد. مهدی احمدوند فعالیت خود را از 14 سالگی شروع کرد. در ابتدا وی علاقه شدیدی به نواختن ویولون داشت ولی بعدها جذب خوانندگی شد. برخی از آهنگ های مهدی احمدوند اینها هستند:

  • عشق اول
  • بغض
  • روانی
  • خلسه
  • دیوار
  • نرو
  • فرهاد
  • من و تو
  • آلبوم ساعت هفت

و ...

برای اطلاع از کارهای جدید مهدی احمدوند، می توانید به پیج او در این آدرس اینستاگرام instagram.com/mehdi_ahmadvandoriginal سر بزنید.

دانلود آهنگ های مهدی احمدوند

  • ۹۸/۱۱/۰۵
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی