عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با گیاهان دارویی

۱- جینسنگ را امتحان کنید

بزرگ کردن آلت تناسلی

افزایش سایز آلت تناسلی با جنسینگ

جنسینگ قرمز کره ای از راه گینسنوزید که یکی از اجزای گیاه است به عملکرد سیستم عصبی سرعت می بخشد. در حالیکه هیچ شواهد علمی قطعی وجود ندارد که جنسینگ باعث بزرگی الت تناسلی مردان شود، مردانی که عصاره جینسینگ را به صورت قرص مصرف می کنند به عنوان بخشی از یک مطالعه در کره جنوبی، بعد از مصرف کردن این مکمل برای چند هفته باعث بهتر شدن عملکرد جنسی شان شد.

جنسینگ به دلیل تداخل با بعضی از داروها می تواند باعث عوارض جانبی بد شود و برای افرادی که به سرطان های خاص مبتلا هستند، بیماران قلبی، بیخوابی و دیگر اختلالات را ایجاد کند. قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

اگر شما از مکمل های جینسینگ استفاده می کنید باید به دنبال برچسب ریشه جینسینگ کره ای باشید و 500 میلی گرم در روز استفاده کنید.

مکمل های گیاهی توسط سامان دارو و غذا عرضه نمی شوند و مصرف آنها ممکن است خطراتی داشته باشد. باید مطمئن شوید که مکمل ها از شرکت های معتبر خریداری می شوند و دوز زیاد هم نباید مصرف کنید.

۲- گیاه چهل سکه مصرف کنید

بزرگ کردن آلت تناسلی

افزایش طول آلت تناسلی با چهل گیاه

بزرگ کردن آلت

چهل گیاه می تواند حافظه را تقویت کند و مورد استفاده قرار بگیرد، اما به گردش خون هم کمک می کند و شاید جریان خون را به آلت تناسلی افزایش بدهد. بر اساس مطالعات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا، گیاه چهل سکه می تواند با افسردگی مبارزه کند و منجر به اختلال عملکرد جنسی شود. در مطالعه دیگری مشخص شده که چهل سکه تاثیری ندارد. داده های علمی ناتمام هستند، اما از آنجایی که این گیاه باعث بهبود حافظه می شود و عوارض جانبی کمی دارد، شاید ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

چهل سکه را به عنوان یک چای و یا یک مکمل به شکل یک کپسول مصرف کنید. هر دو شکل این گیاه در فروشگاه های بهداشت موادغذایی پیدا می شوند.

اگر سابقه تشنج داشته اید و یا داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید نباید این مکمل را استفاده کنید. برای اینکه مطمئن شوید این گیاه برای شما مشکل ایجاد نمی کند به پزشک مراجعه کنید.

 

۳- به خوردن مکمل ماکا فکر کنید

بزرگ کردن آلت تناسلی

افزایش سایز الت تناسلی

پودر ماکا به عنوان یک داروی تقویت قوای جنسی شناخته می شود. این پودر شامل مکامیدها و مکانیک های فتوشیمیایی است که گفته می شود انرژی را افزایش می دهد و به مردان کمک می کند تا نعوظ را حفظ کنند. مطالعات علمی دقیقی بر روی این ماده انجام نشده است، بهتر است با احتیاط آن را انجام دهید. قبل از شروع به اضافه کردن این مکمل به برنامه غذایی خود، باید مطمئن شوید و با پزشک خود مشورت کنید.

 

۴- ال آرژینین مصرف کنید

بزرگ کردن آلت تناسلی

ال آرژنین یکی از اسیدها امینه است که باعث افزایش جریان خون می شود و به طول نعوظ کمک می کند تا آلت تناسلی بزرگ شود. در مطالعه انجام شده در دانشگاه نشان داد که بعضی از مردان بعد از مصرف این مکمل به مدت 6 هفته بهبود می یابند. این مخصول را می توانید در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید و دوز توصیه شده آن 1 گرم سه بار در روز است.

اگر از نیتروگلیسرین برای قلب مصرف می کنید، این مکم را نباید مصرف کنید زیرا باعث کاهش فشار خون می شود. باید با پزشک خود در مورد مصرف ال آرژنین مشورت کنید.

ادامه را در این لینک بخوانید : روش های بزرگ کردن آلت تناسلی

  • ۹۷/۰۸/۲۰
  • حمید لک

نظرات (۱)

سلام دوست من

میخواستم شما رو به سایت و فروشگاه محصولات طبیعی الهادی دعوت کنم.

سایتمون هم مطالب عمومی در زمینه سلامت داره و هم فروشگاهمون محصولات طبیعی و ارگانیک رو به قیمت پایینی عرضه میکنه .

ممنون میشم یه سری به ما بزنی و نظرت رو در مورد مجموعه ما بگی.

منتظرم . مدیر مجموعه محصولات طبیعی الهادی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی