عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی پاتریکس در سریال پاتریکس

خدیجه طوبا بویوک‌اوستون (به ترکی: Hatice Tuba Büyüküstün) در تاریخ ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه معمار سِنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد . ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول‌پد جلویدوربین فیلمبرداری رفت.

بیوگرافی و عکس های پاتریکس (طوبی بیوک اوستون) سریال پاتریکس

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال جایگاه پادشاه (Sultan Makamı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.

در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya بازی کرد و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında یا سنوات الضیاع Sanawat al daya درکشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد.در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام Asi بازی کرد.

طوبا بویوک‌اوستون در ضمن بازی در این سریال‌ها در چند تبلیغ تلویزیونی از جمله شامپوی پانتنت، ماکزیمم کارت، شکلات، لباس جین مارک کولینز و تبلیغ یک پارفوم در دوبی نیز بازی کرد.

بیوگرافی و عکس های پاتریکس (طوبی بیوک اوستون) سریال پاتریکس

وی در تابستان ۲۰۰۹ در یک سریال تلویزیونی به نام بینی و بینک بازی کرد، این سریال محصول مشترک با کشورهای عربی بود و از کانال ام‌بی‌سی پخش شد.

طوبا بویوک‌اوستون در سال ۲۰۰۹ اولین نقش اول یک فیلم سینمائی به نام Yüreğine Sor را به عهده گرفت. و آخرین مجموعه ی ایشان که در آن به ایفای نقش پرداخت سریال تلویزیونی به نام GÖNÜLÇELEN یا همان دلربا می‌باشد که سال ۲۰۱۰ از تلویزیون aTV پخش شد. هم اکنون او از شهرت خاصی در بین کشورهای عربی و کشوهای بلوک شرق برخوردار است وسریال‌های او از کانالهای تلویزیونی این کشورها پخش شده‌است‎ طوبابویوک اوستون در سریالی بنام “”20dakikaa””به کارگردانی “سردار ایشیک” محصول 2013 که از شبکه استار پخش شد ایفای نقش کرد . وی در این سریال نقش “ملک” را بر عهده داشت. ولی این سریال در ترکیه بیننده زیادی نداشت و فقط 25 قسمت طول کشید و در یک فصل به پایان رسید . جدیدترین سریال او سریال Kara Para Aşk (پول سیاه عشق) است که از 12 مارچ سال 2014 از کانال atv شروع به پخش شده است . او در این سریال پربیینده همبازی Engin Akyürek شده است و در نقش لطیفه دنیزر بازی میکند.

بیوگرافی و عکس های پاتریکس (طوبی بیوک اوستون) سریال پاتریکس

فیلم‌شناسی

  1. Kara Para Aşk (پول سیاه عشق) (2014) — الیف دنیزر
  2. بیست دقیقه (2013) — ملک
  3. دلربا (۲۰۱۰-۲۰۱۱) — حسرت
  4. عاصی (۲۰۰۷-۲۰۰۹) — عاصی (عاصیه)
  5. امتحان (۲۰۰۶) — زینپ ارز
  6. مسیر عشق (۲۰۰۵) — دریا
  7. پدرم و پسرم (۲۰۰۵) — آیسون
  8. در دایرهٔ من (۲۰۰۴) — ضریفه
  9. سلطان (۲۰۰۳) — نسرین

بیوگرافی و عکس های پاتریکس (طوبی بیوک اوستون) سریال پاتریکسبیوگرافی و عکس های پاتریکس (طوبی بیوک اوستون) سریال پاتریکس

سریال جسور و زیبا پاتریکس قسمت آخر و تمام قسمت های جسور و زیبا پاتریکس

  • ۹۶/۰۱/۲۳
  • حمید لک

سریال پاتریکس

عکس پاتریکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی