عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

برن سات بازیگر سریال فاطما گل

بیوگرافی برن سات بازیگر نقش فاطما گل در سریال فاطما گل

Fatmagul

برن سات (به ترکی استانبولی: Beren Saat) (زاده ۲۶ فوریه ۱۹۸۴) پدر او حسین آونی سات بازیکن حرفه ای و قدیمی فوتبال و مادر او آیلا سات می باشد.دارای یک برادر به نام کن سات است. برن متولد و بزرگ شده شهر آنکارا است

برن سات بازیگر سریال فاطما گل

زندگی نامه

برن سات در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او آموزش ابتدایی و متوسطۀ خود را در کالج TED آنکارا به اتمام رساند. سپس در دانشگاه باشکنت رشتۀ اقتصاد و مدیریت بازرگانی خواند. او با حمایت دوستان دانشگاهی خود در مسابقۀ ستارۀ ترکیه (به ترکی: Türkiyenin Yıldızları) شرکت کرد و نفر دوم شد.او توسط کارگردان معروف تورمیز گیریتلیوغلو کشف شد و در اولین سریال خود Aşkımızda Ölüm Var بازی کرد.

در سال 2004 در سریال Aşkımızda Ölüm Var بازیگر نقش نرمین بود . سال 2005 در سریال Aşka Sürgün (سیندلا) که تهیه کنندگان آن تورمیز گیریتلیوغلو و ماهسون کیرمزی‌گول بود نقش اول زن سریال،زیلان را بازی کرد. در سال 2006 در نقش یاسمین در سریال محبوب Hatırla Sevgili (به یاد داشته باش عزیزم) با اوکان یالابیک همبازی شد.

برن سات بازیگر سریال فاطما گل

در سال 2008 بازیگر نقش اصلی زن بیهتر یوروغلو زیاگیل را در سریال عشق ممنوع که سریالی درام و عاشقانه برگرفته از رمان عشق ممنوع نوشته خالد ضیا بازی کرد.او در این سریال با کیوانچ تاتلیتوغ،سلجوق یونتم و نباهت چهره همبازی بود.برای بازی در این سریال او برنده 2 جایزه پروانه طلایی شد.او اولین و تنها نامزد برنده جایزه برای دو سال متوالی است.

اولین تجربه بازی در فیلم او به کارگردانی تورمیز گیریتلیوغلو بود در این فیلم او با اوکان یالابیک و مراد یالدریم (ساواش در سریال عشق و جزا) همبازی شد.

برن سات بازیگر سریال فاطما گل

در سال 2009 در فیلم بال هایی در شب به نویسندگی ماهسون کیرمزی‌گول بازی کرد.

برن در سال 2010 در سریال Fatmagül’ün Suçu Ne (گناه فاطمه گل چیه؟) که فیلمنامه آن اقتباسی از یک فیلم به نویسندگی Vedat Türkali در سال 1986 بود، بازی کرد. در این سریال با انجین آکیورک که او نیز در مسابقه ستاره های ترکیه اول شد همبازی بود.او در این نقش قربانی تجاوز جنسی ست. برن سات برای بازی در این سریال نامزد دریافت بهترین بازیگر زن سریال درام تلویزیون آنتالیا و جایزه بین المللی سئول در این سریال شد.این مجموعه در ماه ژوئن 2012 (تیر 1391) به اتمام رسید.

او در سال 2010 به همراه کیوانچ تاتلیتوغ در انیمشین داستان اسباب بازی ۳ دوبلور نقش باربی و کن بودند.

برن سات بازیگر سریال فاطما گل برن سات بازیگر سریال فاطما گل برن سات بازیگر سریال فاطما گل


  • ۹۳/۰۸/۱۹
  • حمید لک

برن سات

سریال فاطما گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی