عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی سینم اوزتورک بازیگر نقش یاسمین

سینم اوزتورک Sinem Öztürk زاده 9 اکتبر سال 1985 در استانبول ترکیه است. او در استانبول در دبیرستان آنادولو چولوقله فارغ‌ التحصیل شده است و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه مارمارا در حال تحصیل در بخش سینما است.

از معروف‌ترین سریالهای او می‌توان به Arka Sıradakiler (افراد ردیف عقب) ، Huzur Sokağı (خیابان صلح) و Kiralık Aşk ( عشق اجاره ای ) اشاره کرد.

سینم تاکنون در ۲۶ فیلم کوتاه بازی کرده و در هشت فیلم کوتاه توانسته است نظر دیگران را به خود جلب کند.

عکس های یاسمین در سریال عشق اجاره ای با بازی سینم اوزتورک

در سال ۲۰۰۷ توانست با حضور در سریال Arka Sıradakiler (افراد ردیف عقب) به کارگردانی هامدی آلکان و بازی در نقش گمزه بیشترین توجه ها را به خود جلب کند

  • ۰
  • ۰

سریال قصه ما (bizim hikaye) ساخته سال 2015 است و ژانری کمدی و درام دارد. این سریال به کارگردانی Serdar Gözelekli در شبکه فاکس تی وی پخش می شود.

سریال قصه ما

خلاصه داستان سریال قصه ما

سریال قصه ما داستان سریال یک خانواده فقیر در محله ای فقیر نشین شهر است که دختر بزرگ این خانواده فیلیز ماننده مادرش شده است. مادر فیلیز به نگاهان خانه را ترک کرد و برنگشت و فیلیز با وجود یک پدر همیشه مست از 5 خواهر و برادرش نگهداری کرد. خواهر و برادران فیلیز نیز مانند خود فیلیز در امور خانه به فیلیز کمک می کنند و آنها در بیشتر مواقع با هم همدل هستند.رحمت برادر کوچک تر فیلیز است که از بین برادرانش او با عقل تر است و در این سریال دچار یک عشق ناممکن می شود کیراز خواهر دیگر فیلیز است که دختری بسیار حساس و عاطفی است و خواهر دیگر فیلیز فیکرت نام دارد و در نهایت فرزند آخر این خانواده ایسمت است که نوزاد است.

  • ۰
  • ۰

داستان سریال ترکی آفتاب زمستانی

دشمنان پدر افه برای پدر افه نقشه می کشند که در یک تصادف ساختگی وی را به قتل برسانند، این حادثه در زمان بچگی افه اتافق می افتد و افه از این حادثه جان سالم به در می برد ولی این حادثه باعث می شود که افه حافظه اش را از دست بدهد. بازیگر نقشر افه و مته که دو برادر دوقلو هستند شوکرو اوزییلدیز است. به افه گفته می شود که خانواده اش در دریا غرق شده اند و همگی از بین رفته اند. او در سن 7 سالگی نزد یک خانواده بزرگ می شود و همیشه فکر می کند این خانواده خودش است و از همان موقع به ماهیگیری می پردازد. مته دیگر برادر افه که فکر می کنه باباش و برادر دوقلوش افه در تصادف از بین رفته اند به دلیل ازدواج مادرش با شریک باباش روحیه خوبی نداره زیرا هنوز در شوک از دست دادن پدر و برادرش است. افه چند سال بعد میفهمد که فرزند یک خانواده ثروتمند است و با مته پسر اون خانواده ارتباط برقرار میکند. اما کسانی که قصد داشتند او را در تصادف بکشند وقتی از زنده موندن افه باخبر میشن تصمیم میگیرن تا کار نیمه تمام خود را به پایان برسانند و او را بکشند. اما افه جای خود را با مته برادر دوقلوی خودش عوض میکنه. افه هم که به جای مته وارد اون خانواده ثروتمند شده قصد دارد انتقام پدر و برادر دوقلویش را بگیرد.

  • ۰
  • ۰

سریال کاخ نشینان امروز  Bugünün Saraylısı محصول سال 2014 کشور ترکیه است. این سریال برگرفته از رمانی با همین نام نوشته رفیک هالید می باشد. کارگردان این سریال قدرت سابانجی است.

سریال کاخ نشینان امروز

خلاصه داستان سریال کاخ نشینان

سریال کاخ نشینان امروز یک عمارت باشکوه رو به تصویر میکشه که عطا کاتیب اوغلو صاحب این عمارت به خاطر وضعیت بد مادی خود عمارت آبا و اجدادیش رو به فروش میگذاره . خریداری که برای خرید عمارت پیشنهاد میده رقیب عشقی زمان های دور عطا هستش . او و دخترش آیشن ساکن جدید این عمارت بزرگ میشن . ولی پدر آیشن خیلی زود فوت میکنه و بدین ترتیب صاحب عمارت بزرگ آیشن میشه . با این اتفاق در ابتدا زندگی خود آیشن و در کنارش زندگی دو تا پسر جوان به نام های ساواش و فاتح هم تغییر پیدا می کنه و …