عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


دستگیری حمید صفت به جرم قتل شوهر مادرش

صبح امروز خبر فوت مشکوک یک مرد 66 ساله توسط پسر همسرش به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از  شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

پیرمرد 66 ساله که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد قبل از مرگ خود به پلیس گفته بود توسط پسر همسرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

این پسر جوان 24 ساله به نام حمید رضا امیری صفت معروف به حمید صفت که خواننده رپ کشورمان هم است، ساعاتی بعد خود را به کلانتری 145 معرفی کرد.

با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد.

حمیدرضا در اعترافاتش گفت : سه شنبه هفته گذشته زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگیر شد و من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و نمی دانم چه کسی او را به قتل رسانده است.

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت : پسر همسر مقتول در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات از وی ادامه دارد .

حمید صفت خواننده سبک رپ  که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ”  و ساخت کی موزیک ویدیو است آهنگ به شهرت رسید.

خواننده رپ اعتراف کرد

مرکز اطلاع رسانی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد : خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت Crime و قتل Murder همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد .

متهم در اعترافات اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده ، به سرعت خودم را به خانه رساندم ؛ زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم.

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

شهره قمر متولد12  مهر 1372 بازیگر صرف سینمای ایران،که بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را دختر هزار چهره سینما می نامند که همیشه ا ز چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکیه اش به بازیگریش بوه است.

شهره قمر بازیگری را زمانی که نوجوانی 15 -16  ساله بود آغاز کرد و پایه بازیگری وی « سینماست » .شهره قمر وجه تمایز و تفاوت خود را نسبت به سایر بازیگران هم نسل خود در « گریم هایش » می داند ،رفتن در قالب گریم های بسیار سنگین و غیر معمول سینما ، به این وجه تفاوت اعتقاد دارد و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خودش به ثبت رسانیده است.
شهره قمر این ادعا را به حق در فیلمهای سینمایی اش از جمله «انعکاس » که اولین حضور وی در سینما بوده و فیلم های دیگرش از جمله دل بی قرار – کریستال – دربست آزادی  اثبات کرده است.و در واقع میتوان گفت ریسک بزرگی هم محسوب می شد.در فیلم
« انعکاس » نوجوانی 15ساله ای بود که در قالب زنی 30 ساله قرار گرفت و توانست با بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلمش نام خود را در سینما تثبیت کند.شهره قمر به بازیگری معروف است که همیشه در فیلم هایش از چهره واقعی اش گذشته و تنها تکیه اش در بازیگری به بازیش بوده و این ادعائیست که تا به امروز در فیلم هایش ثابت کرده .در واقع اگر 10 فیلم سینمایی اش را که در تمامی آنها نقش اصلی دختر فیلم را به عهده داشت در کنار
هم بگذاریم نمی توان تشخیص داد که بازیگر تمام این فیلم ها یک نفر است و آن کسی نیست جز بازیگر مطلق سینمای ایران شهره قمر.و شاید به این دلیل بتوان او را دختر هزار چهره سینمای ایران نامید.
  • ۰
  • ۰

عکس عاشقانه جنیفر لوپز ٤٧ ساله و دریک drake ٣٠ ساله در کنار هم ! ریحانا جنیفر لوپز را آنفالو کرد !

انتشار عکس جنجالی جنیفر لوپز در صفحه شخصی اش حاشیه های زیادی بوجود آورد.

درحالی که چند روز پیش جنیفر لوپز با انتشار متنی و تبریک سال نو میلادی گفته بود که قلبش پر از عشق است, حالا مشخص شد که منظور لوپز چه بوده است!

جنیفر لوپز ساعاتی پیش عکسی از خودش در آغوش دریک خواننده 30 ساله منتشر کرد که کمتر از 10 ساعت بیش از 1 میلیون لایک گرفته است!

دریک خواننده 30 ساله ایست که مدتی قبل رابطه اش با ریحانا را به اتمام رساند و حالاعشق جدید جنیفر لوپز 47 ساله شده است!

پس از انتشار این عکس توسط جنیفر, ریحانا در اقدامی  جالب جنیفر لوپز را آنفالوو کرد!


عکس جنجالی جنیفر لوپز و دریک

عکس جنجالی جنیفر لوپز و دریک

 

این اتفاقات درحالی رخ داد که ماه پیش مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز از همسرش جدا شد و خیلی ها معتقد بودند که مارک آنتونی و جنیفر لوپز بار دیگر ازدواج خواهند کرد!

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

زندگینامه لیلا حاتمی و عکس های خانوادگی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی (زاده ۹ مهر ۱۳۵۱ – تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران و از اعضای آکادمی اسکار است.[۲] وی فرزند علی حاتمی و زری خوشکامو همسر علی مصفا می‌باشد. لیلا حاتمی با کسب چندین جایزه از جشنواره‌های داخلی و خارجی یکی از موفق‌ترین بازیگران ایرانی از لحاظ تعداد جوایز دریافتی می‌باشد.

لیلا حاتمی

زندگی

لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود. او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. در دانشگاه پلی تکنیک تهران (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت. در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج کرد. از آن پس در تهران زندگی می‌کند. وی دارای دو فرزند به نام‌های مانی و عسل است.لیلا حاتمی همچنین به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می‌کند.

لیلا حاتمی

زندگی حرفه‌ای

اولین حضورش در سینما در نقش کودکی کمال‌الملک (در فیلم «کمال الملک» به کارگردانی پدرش علی حاتمی) بود. در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان که آن هم ساختهٔ پدرش علی حاتمی بود ایفای نقش کرد. پس از آن در ۱۳۷۵ برای اولین بار در یک کار سینمایی در فیلمی که کارگردان‌اش پدرش نبود (فیلم لیلا از داریوش مهرجویی) نقش یک زن نازا را ایفا کرد و برای آن دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را گرفت. فیلم موفق دیگر او آب و آتش بود که در آن نقش یک زن روسپی (مریم) را به خوبی اجرا کرد. بازی آتیلا پسیانی زوج و پسر عموی مریم از نکات درخشان دیگر فیلم بود. در تمرینات تئاتر «منهای دو» داوود رشیدی بسیار خوش درخشید اما به دلیل بیماری مجبور خارج شدن از تیم شد.
در سال۱۳۸۹ به همراه اصغر فرهادی و چندی از بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین به جشنوارهٔ فیلم برلین دعوت شد ولی به هر دلیلی که برخی آن را بازی در فیلم بعدیش (پله آخر) می‌دانند در اختتامیه شرکت نکرد؛ که در آن مراسم به همراه ساره بیات و سارینا فرهادی برندهٔ خرس نقره‌ای بهترین گروه بازیگران زن شد.
در بهار سال۱۳۹۰ در مراسم فرش قرمز فیلم جرم (مسعود کیمیایی) به همراه علی مصفا شرکت کرد. در تابستان همین سال به دنبال اکران جدایی نادر از سیمین به فرانسه و ایتالیا سفر کرد و در افتتاحیهٔ اکران فیلم همراه با اصغر فرهادی حضور داشت و سر انجام پس از نامزدی جدایی نادر از سیمین در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان اسکار در زمستان سال ۹۰ همراه اصغر فرهادی وپیمان معادی راهی مراسم اسکار در آمریکا شد.
پس از آن در مراسم اختتامیه جشنواره کن شرکت کرد و جایزه بزرگ این جشنواره را به متئو گارونه کارگردان ایتالیایی فیلم واقعیت اهدا کرد. چند ماه بعد لیلا حاتمی به همراه همسرش علی مصفا و فرزندانش برای اکران فیلم پله آخر در جشنواره کارلووی واری راهی جمهوری چک شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن این جشنواره را نیز به خاطر بازی در این فیلم کسب کرد. بعد از آن در پی اقامت علی مصفا در فرانسه برای حضور در فیلم جدید اصغر فرهادی به همراه وی عازم فرانسه شد و چندین ماه در آنجا اقامت داشت. پس از بازگشتش به ایران در پاییز ۹۲ به همراه علی مصفا در مراسم بزرگداشت داریوش مهرجویی شرکت کرد.
لیلا حاتمی در بیشتر فیلم‌هایش نقش زنی از طبقات بالای اقتصادی یا فرهنگی جامعه، با روحیه خونسرد و شخصیت مستقل و محکم را بازی کرده‌است.

این هنرپیشه از زمان حضور موفق در فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره های معتبر جهانی بارها در لیست زیباترین زنان خاورمیانه جای گرفته است.

بخوانید » بیوگرافی کامل لیلا حاتمی

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

زندگینامه و بیوگرافی گلشیفته فراهانی و عکس هایگلشیفته فراهانی Golshifteh Farahani

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی (زاده ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و نوازنده ایرانی است. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا و خواهر شقایق فراهانی بازیگران سینما و تلویزیون است.

گلشیفته فراهانی

 زندگی‌نامه

در وبگاه رسمی او آمده: وقتی برای تهیه شناسنامه او که متولد سال ۱۹۸۳ می‌باشد نام گلشیفته را ارائه کردند اداره مربوطه با این نام مخالفت کرد و بناچار نام شناسنامه‌ای او با نام شناخته شده او تفاوت دارد. («رهاورد» نامی است که در شناسنامه او درج شده‌است.) گلشیفته فراهانی دانشجوی رشته موسیقی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بود. بازی در سینما را در سال ۱۳۷۶با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد.

در فیلم‌های درخت گلابی، زمانه، بوتیک، اشک سرما، به نام پدر، میم مثل مادر، گیس بریده ,سنتوری و درباره الی به ایفای نقش پرداخته‌است. او جوان‌ترین بازیگری است که سیمرغ بلورینجشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است.[۲] درخت گلابی جایزه بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۶ را در سن ۱۴ سالگی برایش به ارمغان آورد. برای فیلماشک سرما برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از هشتمین دوره جشن خانه سینما شد و برای فیلم بوتیک جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره (در نانت فرانسه) را بدست آورد.

بیوگرافی کامل » گلشیفته فراهانی

  • حمید لک
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی نگار عابدی و عکس های خانوادگی دختر و همسرش

نگار عابدی

بیوگرافی کامل نگار عابدی

عکس های خانوادگی و خصوصی نگار عابدی و دخترش و زندگینامه وی

  • ۰
  • ۰

عکس های خانوادگی نگین معتضدی و زندگینامه نگین معتضدی

 

نگین معتضدی، بازیگر جوان ایرانی است که اگر تجربه ی بازی در فیلم های متعددی را داشته است اما با بازی در فیلم “شیرین قناری بود”، که به خوبی به ایفای نقش پرداخت ، به واسطه ی  این فیلم به شهرت رسید.نگین معتضدی به تازه در سریال شوخی کردم ایفای نقش کرده است.

نگین معتضدی متولد ۳ مهر ۱۳۶۴ بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است. وی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال های گذر از رنج‌ها، «تکیه بر باد» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و همچنین اپیزود چهارگاه سریال «روزهای بهتر» نیز ایفای نقش داشت.او در برنامه دورهمی مهران مدیری به عنوان مهمان حضور داشت.  همسر نگین معتضدی جواد خیرخواه است و طلا معتضدی خواهر وی در عرصه نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته است.

نگین معتضدی

  • ۰
  • ۰

بهنوش طباطبایی

عکس بهنوش طباطبایی سیگار به دست

بهنوش طباطبایی عکسی جدید از خودش را در حال سیگار کشیدن منتشر کرد. این عکس مربوط به تئاتر ایینه های روبرو می باشد.

  • ۰
  • ۰

عکس های جذاب بهناز توسلی و بیوگرافی بهناز توسلی

بهناز توسلی

زندگینامه کامل بهناز توسلی بازیگر زن زیبا

عکس های بهناز توسلی و بیوگرافی بهناز توسلی

بهناز توسلی بازیگر  جوان و خوش چهره ایرانی می باشد که در حال حاضر در حال بازی در سریال مرکز حاشیه مهران مدیری می باشد. بیوگرافی کاملی از بهناز توسلی منتشر نشده است.

  • ۰
  • ۰

آزاده نامداری بیوگرافی و عکس های خانوادگی آزاده نامداری و شوهرش

آزاده نامداری

بیوگرافی کامل آزاده نامداری

زندگینامه و عکس های آزاده نامداری و خانواده اش

آزاده نامداری (زاده ۱۳۶۳) مجری تلویزیون اهل ایران است. او دارای مدرککارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه تازه‌ها نام خود را به شهرت رسید و با برنامه غیرمنتظره موقعیت خود را تثبیت کرد. او در 30 اردیبهشت 1392 با فرزاد حسنی دیگر مجری تلویزیون ازدواج کرد.