عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی سحر دولتشاهی

عکس های داغ و جذاب سحر دولتشاهی و بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی (زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران) بازیگرِ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۸ برایش کاندیداتوری جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته است.
سحر دولتشاهی‌توانست در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد.

  • ۰
  • ۰

عکس های مهران مدیری و همسرش و بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری کاگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صدا پیشه و تهیه کننده ایرانی زاده 18 فروردین 1346 در شهر تهران است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین،شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه را نام برد.

مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ در ایران نامید.

زندگی مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده ۶ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. بعد از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از برنامه‌های دورهمی، مهران مدیری گفت که درعملیات والفجر ۸ حضور داشته است.

  • ۰
  • ۰

داستان قسمت آخر سریال فصل سوم سریال پویراز کارایل

خلاصه داستان فصل سوم سریال پویراز کارایل و عکس بازیگران

سریال و مجموعه تلویزیونی درام پویراز کارایل (Poyraz Karayel) ساخته هایری اصلان در کشور ترکیه می باشد. این سریال محصول سال ۲۰۱۵ است ، که در ۱۴۰ قسمت ۱۰۰ دقیقه ای فیلم برداری شده است.که ادامه فصل سوم  پویراز کارایل که با تازگی ساخته شده مشاهده نمایید .
در این سریال هنرمندانی همچون : ایلکر کاللی(İlker Kaleli) , بورجین ترزیوغلو(Burçin Terzioğlu), موسی اوزونلر(Musa Uzunlar) و…. به ایفای نقش می پردازند.

  • ۰
  • ۰

خلاصه داستان سریال ترکی تو را چه کسی گرفت

زهرا به همراه مادرش آینور پیش یه خونواده به نام چامای که جزو پولدارترین خونواده های استانبول به شمار میان، کار کرده، زندگی می کنن.زهرا عاشق تنها وارث خونواده چامای، باریش هست که باهاش بزرگ شده. در مقابل باریش هم متوجه احساسات زهرا شده.
فقط کنار این عشق خیلی مانع، پشت پرده وجود داره. فرزندی که آینور به فرزندخواندگی داده که همه خواهر زهرا میدونن به اسم سرین( زینب) به خاطر انتقام برگشته و تیرشو اول سمت خونواده بعد سمت هر کسی که در ارتباط بوده نشونه گرفته و …

  • ۰
  • ۰

سریال پرنده های بی بالخلاصه داستان سریال پرنده های بی بال و عکس بازیگران سریال ترکی

سریال پرنده های بی بال به تهیه کنندگی Koliba Film ساخته شده است که از شبکه atv ترکیه در حال پخش می باشد. از بازیگران اصلی این سریال میتوان به Deniz Bolışık, Ümit Kantarcılar, Seda Türkmen, Melis Tüzüngüç و Ahmet Varlı اشاره کرد

نام سریال : پرنـده های بی بال – Kanatsiz Kuslar
ژانر : درام
محصول : ترکیه
زبان : ترکی
زمان پخش : پنجشنبه ها ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ترکیه از ATV
کارگردان : Kemal Uzun
نویسنده : Hakan Haksun
بازیگران : Melis Tüzüngüç , Ümit İbrahim Kantarcılar , Ahmet Varlı , Deniz Bolışık , Fatih Al

  • ۰
  • ۰

فیلمبرداری فصل دوم سریال پرستاران با سرعت در حال انجام است. به گفته تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی، تاکنون ۸۰ درصد از سریال ضبط شده است.
داود هاشمی تهیه کننده سریال پرستاران در شبکه یک بیان کرد:۱۵ قسمت از فصل دوم این سریال تصویربرداری شده است، صداگذاری و موسیقی آن هنوز به اتمام نرسیده ولی امیدوارم با پشتکار همه عموامل پروژه، تا ۴۰ روز آینده و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، تولید به اتمام برسد و بعد از آن مراحل تدوین نهایی و فاین کات انجام شود.

فصل دوم سریال پرستارانهاشمی از اضافه شدن محمد فیلی به عنوان بازیگر جدید مجموعه خبر داد و گفت:او قرار است در نقش پدرسیاوش خیرابی ایفای نقش کند. دو روز گذشته گروه در لوکیشن کارخانه ذوب آهن در گرمدره بودند و امروز و فردا هم تصویربرداری در لوکیشن منزل شهروز در میدان تجریش ادامه خواهد یافت.
وی در پایان گفت:پس از آن برای ادامه ضبط، به اورژانس بر می گردیم. همچنین محمد عمرانی، فریبا نادری، شهنام شهابی و الهام طهوری امروز و فردا مقابل دوربین می روند.

  • ۰
  • ۰

رازهای زندگی شخصی سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی و عکس های سحر قریشی بازیگر زن ایرانی

سحر قریشی (زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون، ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.