عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

عکس های سریال نون.خ

داستان سریال نون.خ عکس های سریال نون خ

در این بخش تاپ ناز عکس های سریال ن.خ، بازیگرن سریال ن.خ، خلاصه داستان سریال نون.خ و اطلاعاتی در مورد سریال ن.خ و زمدن پخش آن را می خوانید.

سریال نون.خ یکی از سریال عید سال 98 شبکه یک سیما می باشد و هر شب ساعت 22 پخش می شود. بیشتر بازیگران این سریال کرد هستند. سریال ن.خ در ژانر طنز اجتماعی ساخته شده است.

سریال ن.خ

اطلاعات در مورد سریال نون.خ

کارگردان سریال نون.خ سعید آقاخانی در مورد این سریال گفت :

سریال نوروزی «ن. خ» کاری اجتماعی اسـت و فضایی نو دارد. بخشی از سریال در شهرستان و منطقه کردستان با زبان و فرهنگ کردی تولید میشود و پیش‌بینی می کنم کار جذابی باشد. مـا برای ساخت این سریال بـه منطقه‌ای وارد شدیم کـه از لحاظ پوشش و زبان، فرهنگ متفاوتی داشت. این موضوع جذاب اسـت.

سریال ن.خ

سعید آقاخانی در ادامه گفت :

در گذشته فقط شبکه‌های استانی مثل شبکه کرمانشاه این قبیل سریال‌ها را تولید می کردند و مـا در شبکه‌های سراسری چنین کارهایی را نداشتیم. تهران و لوکیشن‌های پایتخت تکراری شده و نیاز اسـت تفاوتی ایجاد شود کـه سریال «نون. خ» اینکار را کرده اسـت.

سریال ن.خ

داستان سریال نون.خ

نورالدین خانزاده، اسم شخصیتی اسـت کـه دراین سریال ایفا میکنم و بهمین دلیل اسم سریال را مخفف این شخصیت گذاشتیم. فکر نکنم این سریال چالش داشته باشد چون مـن کُرد هستم و اکثر بازیگران سریال هم کُرد هستند. حدود ۲۰ بازیگر بومی داریم کـه از کردستان و کرمانشاه آمده‌اند.

سریال ن.خ

بیوگرافی سریال ن.خ

سعید آقاخانی،حمیدرضا آذرنگ،فریده سپاه منصور،علی صادقی،هومن حاج‌عبداللهی،نعیمه نظام دوست،سیروس میمنت،علی صالحی،پاشا جمالی،نسرین مرادی،هدیه بازوند،ندا قاسمی،صبا ایزدپناه،شیدا یوسفی و وحید قاضی زاهد

سریال ن.خ

بیوگرافی سعید آقاخانی

سعید آقاخانی (زاده ۱۳۵۰ بیجار) بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، اهل ایران است. وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهراناست.

سعید آقاخانی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن پس از رقابت تنگاتنگ با سیامک صفری برای بازی در فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد.

سریال ن.خ

 

  • ۹۸/۰۱/۰۸
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی