عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰


سها نیاستی بازیگر ایرانی متولد سال 1373 در شهر تهران است. او مدرک کارشناسی معماری دارد.

سها نیاستی

نحوه بازیگر شدن سها نیاستی

سها به صورت اتفاقی بازیگر شد و با فیلمی از رسول صدرعاملی نخستین بار در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد.

علاقه به بازیگری از کودکی در او شکل گرفت ولی وارد رشته معماری شد و البته زمان این را هم نداشت که در کلاس های بازیگری شرکت کند.

از طریق یکی از دوستانش از تست بازیگری کارگردان ایرانی رسول صدرعاملی مطلع شد و خیلی اتفاقی تست داد و بدون اینکه سابقه بازیگری داشته باشد و در کلاس بازیگری شرکت کرده باشد انتخاب شد. موفق شد که در فیلم سال دوم دانشکده در نقش مهتاب ایفای نقش کند.

البته او حالا در کلاس های بازیگری شرکت کرده است و همچنین به کلاس فن بیان هم می رود تا بتواند در این عرصه موفق تر از قبل باشد.

سها نیاستی

ازدواج و همسر سها نیاستی

هیچ خبری از ازدواج او منتشر نشده است و او هنوز مجرد است.

سها نیاستی

شباهت به نگار جواهریان

در نشست خبرى این فیلم، برخى سها نیاستى را با نگار جواهریان مقایسه و برخى او را ترانه علیدوستى جدید سینماى ایران خواندند.

سها نیاستی

گفتگو با سها نیاستی

سها نیاستی بازیگر نقش مهتاب فیلم سال دوم دانشکده من در نشست خبری فیلم «سال دوم دانشکده من» گفت: نقش من رونویسی خانم نگار جواهریان نبوده البته از زمانی وارد سالن شدم بهم می‌گفتند شبیه او هستم، ولی اولین بار بود که می‌شنوم و من هم با فراخوان وارد کار شدم تست دادم علاقه داشتم اما معماری می‌خواندم و اتفاقی تست دادم بااینکه هیچ کلاسی نرفته بودم.

  • ۹۷/۱۱/۱۹
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی