عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

عکس های سارا خوئینی ها و بیوگرافی سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها یا سارا وثوقی بازیگر سیما، تئاتر و تلوزیون ایران و زاده 3 خرداد ماه سال 1353 در شهر تهران است. سارا خوئینی یک خواهر و سه برادر دارد دارد و سومین فرزند خانواده است.

سارا خوئینی با نام مستعاد سارا وثوقی هم ایفای نقش کرده است، او فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

سارا خوئینی‌ها

شروع بازیگری

او نخستین بار در سال 1369 با بازی در فیلم ویدیویی صبحگاه خونین ساخته فرامرز باصری وارد دنیای بازیگر شد و با همسرش در این فیلم همبازی شد.

سارا خوئینی‌ها

ازدواج با چنگیز وثوقی و نام مستعاد سارا وثوقی

سارا خوئینی ها همسر سابق چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) است و نام هنری سارا وثوقی را در دو سال اول فعالیت هنری اش استفاده می کرد، این نام برگرفته از فامیل همسرش بود.

سارا خوئینی‌ها

نخستین فیلم او

این بازیگر در سال 1370 با فیلم گل ها و گلوله ها ساخته ناصر مهدی پور وارد سینما شد. سپس در فیلم تلوزیونی طالع عشق در نقش حلیمه دایه پیامبر اسلام ایفای نقش کرد.

او در این سه فیلم با چنگیز وثوقی همبازی شد و از نام سارا وثوقی استفاده کرد.

سارا خوئینی‌ها

جدایی از چنگیز وثوقی

زندگی مشترک چنگیز وثوقی و سارا خوئینی ها فقط 2 سال به طول انجامید و به جدایی رسید.

بعد از چند سال دوری از سینما، او دور جدیدی از بازیگری خود را با فیلم دوستان ساخته علی شاه حاتمی در سال 78 و با نام واقعی اش شروع کرد. در این فیلم با مهناز افشار و یوسف مرادیان همبازی شد.

سارا خوئینی‌ها

بازی در نقش اصلی

او در فیلم بالای شهر پایین شهر در نقش اصلی، همبازی محمدرضا گلزار شد.

سارا خوئینی ها در سال 83 در نقش اصلی فیلم نقاب در کنار محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و پارسا پیروزفر بازی کرد و در همان سال هم در فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه با رامبد جوان همبازی شد.

سارا خوئینی‌ها

سریالی که باعث شد بیشتر معروف شود

او با بازی در سریال معصومیت از دست رفته در مقابل امین تارخ بازی کرد و در این سریال که از شبکه سوم پخش شد در نقش حمیرا برای اهالی تلویزیون شناخته شد و به دلیل بازی در این سریال در جشنواره برنامه های تلویزیون سال 83 و 8 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن مورد تقدیر قرار گرفت.

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی