عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ فارسی سریال عشق سیاه و سفید

دانلود آهنگ فارسی تیتراژ سریال ترکی عشق سیاه و سفید آهنگ بغلم کن با صدای بردیا صادقی

آهنگ سریال عشق سیاه و سفید

متن آهنگ بغلم کن سریال عشق سیاه و سفید

با تو تنهـــا پیر نمی شــم…
از چیــزی، دلگیـــر نمی شم…
تا نفس، توو سینــه دارم
از نگاهت؛ سیـــر نمی شم…
ترسی از فردا، ندارم!
وقتی، عشقِ تو رو دارم…


با تو؛ هیچ بهونه ای نیست، که یه روزی کم بیـــارم…
بغلــم کـن
با یه بوسه؛ از خودم، بی خبــرم کن!
منوُ پُر کن؛ از نفس هـات!
روزی چنــد بار، بغلــم کن..!

وقتی تکرار؛ با تـو باشه… واسه من، بازم جدیــده!
مثِ اون؛ روزای اول، دلِ من ندید بدیده!
تو می دونی؛ نمی تونم، خیلی دور از تو بمونــم…
از تو که خبر ندارم؛ به لبام میرسه جونــم!
بغلـــم کــن!
با یه بوسه؛ از خودم، بی خبـــرم کن!

تنظیم قطعه : رضا صادقی (ونکوور)
منوُ پُر کن؛ از نفس هـات!
روزی چنـــد بار…
بغلـم کـن! بغلــم کـن!
روزی صـــد بار!
بغلم کن! بغلـم کـن!
بغلم کـن! بغلــم کــن!
بغلــــم کــــن!
بغلـــم کـن

دانلود آهنگ

  • ۹۷/۰۷/۲۹
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی