عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

اس ام اس و متن التماس دعا، التماس دعای عاشقانه

اس ام اس التماس دعا

اس ام اس و متن التماس دعا، التماس دعای عاشقانه

عکس نوشته التماس دعا

چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا

تو را به فاطمه (س) سوگند التماس دعا

**********        **********

اس ام اس التماس دعا

در این روزها و شبهای مقدس نیم نگاهی را محتاجم
که دوستی به پهنای قلب مهربانش به سوی کلبه ی ویرانه ی دل من بیندازد
پس ای مهربان التماس دعا

**********        **********

التماس دعای عاشقانه

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم
نمی دانم چه می خواهی،
ولی برای تو
برای رفع غمهایت
برای قلب زیبایت
برای آرزوهایت
به درگاهش دعا کردم و می دانم خدا از آرزوهایت خبر دارد
یقین دارم دعاهایم اثر دارد

**********        **********

پیامک عاشقانه التماس دعا

دعا نمیکنم که بیایی
می دانم که آمدنت حتمیست!
فقط دعا میکنم وقتی که می آیی
چشمانمان شرمنده چشمانت نشود

**********        **********

اس ام اس های التماس دعا

شب عفو است و محتاج دعایم

زعمق دل دعایی کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدی

خدا را در میان اشک دیدی

کمی هم نزد او یادی زما کن

کمی هم جای ما او را صدا کن

بگو یارب فلانی رو سیاه است

دو دستش خالی و غرق گناه است...

**********        **********

متن التماس دعا

تبسم شیرین عشق ، گوشه ای از نگاه خداست. تنها به نگاه او می سپارمت

**********        **********

پیامک التماس دعا

یک سبد یاس سفید در رنگ امید
با هر چه صفا ازسوی خدا
در شکل دعا تقدیم شما!

اس ام اس و متن التماس دعا، التماس دعای عاشقانه

عکس نوشته پروفایل التماس دعا

درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود،

یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز

**********        **********

اس ام اس التماس دعا

دعا می کنم خدا غافل کند تو را
از آن کار که خدا را از تو غافل می کند!

**********        **********

پیامک التماس دعا

این دست های خالی و ساده دخیلتان
ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید

**********        **********

متن التماس دعا

فرشته ها برای آزادی انسان ها از دستان شیطان
و بخشش معاصی وبردن آنها به ملکوت
مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند
اللهم لبیک
مرا دعا کنید

**********        **********

اس ام اس التماس دعا

برایم دعا کن
اجابتش مهم نیست
مهم آرامشی است که بدانم تو به یادمی

**********        **********

اس ام اس التماس دعا

گفتم:دعا چیست؟

گفتند:طلب نیاز از بی نیاز

گفتم:التماس دعاچیست؟

گفتند:خوبان رادردرگاه خدا

واسطه قرار دادن

پس با افتخار میگویم:

ای خوبان خدا التماس دعا

**********        **********

اس ام اس زیبا و جالب التماس دعا

الهی

به حرمت محرم

بهترین احوال

بهترین روزی

بهترین تقدیر

بهترین عاقبت

بهترین عزاداری و

بهترین زندگی نصیبتون بشه

التماس دعا

اس ام اس و متن التماس دعا، التماس دعای عاشقانه

عکس نوشته آرامش برای پروفایل

تو که تنها نمی مونی من تنها رو دعا کن
خاطراتمو نگه دار اما دستامو رها کن

**********        **********

اس ام اس التماس دعا

تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را

میان ربنای سبز دستانت دعایم کن …

**********        **********

متن و پیامک التماس دعا

در این ایام که از رحمت و برکت انباشته است

در این روزها که فرشته ها راحت میان ما قدم می زنند

و در این شب ها که از انوار خدا سپیدی گرفته اند

ما را از نسیم دعا فراموش نکنید

**********        **********

متن زیبای التماس دعا برای دوست

دعا کن دلم بوی باران بگیرد
و این درد جانسوز درمان بگیرد!
دعا کن دلم رنگ آیینه گردد
و تنهایی از عشق پایان بگیرد!

**********        **********

التماس دعای عاشقانه برای دوست

خدا
قسمت داشتنت را از من گرفت
گمانم کسی بیشتر از من دعا کرده بود …

**********        **********

پیامک التماس دعا

چه دعایی کنمت بهتر از این:

خنده ات از ته دل

گریه ات از سر شوق

و دلت کلبه ای از مهر و صفا

قلب تو جلوه ای عشق و ارادت به خدا

**********        **********

شعر زیبای التماس دعا

ما را به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند

اس ام اس و متن التماس دعا، التماس دعای عاشقانه

عکس التماس دعا برای پروفایل

گفتم به دعا که چشم بد دور ز تو
ای دوست مگر چشم بدت من بودم؟

**********        **********

متن التماس دعا

درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود

یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز

**********        **********

متن دعایم کن

آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است
آن لحظه که دیده ات ز اشک خیس است
یاد آر که محتاج دعایت هستم

**********        **********

پیامک بسیار زیبا برای التماس دعا

آرزو می کنم …

هر آنچه در این لحظه ها،

از دلتان می گذرد

به نسیم لطافتِ خدا برجان

بر شما روا گردد…

و جانتان معطر به زندگی باشد

 التماس دعا

**********        **********

اس ام اس جدید التماس دعا

ناراحتید؟ غمگینید؟ احساس نا امیدی می کنید؟
من فقط با شما به انداره ى یک دعا فاصله دارم، با من حرف بزنید

**********        **********

التماس دعا برای دوست

این دستان ساده و خالی دخیلتان

ما را به رسم رفاقت دعا کنید

**********        **********

متن و جملات زیبای التماس دعا

دعا میکنم خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند!
ظلمت شب سیاهت نکند
و دلت در دل آنکس که دلت در تن اوست، حضرت دوست جدایت نکند…

اس ام اس و متن التماس دعا، التماس دعای عاشقانه

عکس نوشته العفو برای پروفایل

خدایا!

گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمه الله(زمر/5٣)

گفتم :هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی :إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢6)

گفتم :هیچکسی روندارم ، گفتی :نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١6)

گفتم :فراموشم نکردی؟ گفتی :فاذکرونی اذکرکم (بقره/١5٢)

التماس دعا

**********        **********

التماس دعا

دعا می کنم
خدا محتاج غیر از خودش نکند تو را

**********        **********

متن کوتاه التماس دعا

خدایا دین مارو دراین عصر فتنه ها و شبهه ها حفظ کن

**********        **********

شعر کوتاه التماس دعا

می کشی آه و در چشم هایت
می رمند آهوان دسته دسته
در گلویت ترک می خورد بغض
التماس دعا ! دل شکسته

**********        **********

التماس دعا برای دوست

از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد

نه آنچه را که آرزو داری،

زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار . . .

**********        **********

شعر التماس دعا با متن ادبی

گفتم که گناه من عظیم است عظیم

در حشر جزای من جحیم است جحیم

ناگاه به گوش جان شنیدم از غیب

نومید مشو خدا کریم است کریم

التماس دعا

**********        **********

اس ام اس جواب التماس دعا

بنده ای خدا را گفت:
اگر سرنوشت مرا تو نوشته ای پس چرا دعا کنم؟
خداوند فرمود:
شاید نوشته باشم هر چه دعا کرد

اس ام اس و متن التماس دعا، التماس دعای عاشقانه

عکس نوشته التماس دعا برای پروفایل

ثانیه ها آتش می زنند بر جسم و جانم
برای مردنم هر شب دعا کن…

**********        **********

شعر زیبا و جدید التماس دعا

ز مردم دل بکن یاد خدا کن
خدا را وقت تنهایی صدا کن
در آن حالت که اشکت می چکد گرم
غنیمت دان و ما را هم دعا کن

**********        **********

التماس دعا برای دوست

مرا بسپار در یادت

به وقت ریزش باران، نگاهت گر به آن بالاست

و در وقت دعا قلبت مثال بید میلرزد،

دعایم کن که من محتاج محتاجم

**********        **********

متن قسم دادن خدا و التماس دعا

الهی به دل شکسته حضرت زینب هیچ دلی نشکنه…

به دستهای کوچک حضرت رقیه..ناله هیچ طفلی سر نیاد

به حنجر تیر خورده علی اصغر همه دردها درمانشه ..

به ناامیدی ابوالفضل هیچ امیدی دراین شب مبارک ناامید نشه…

به غنچه زیبا قاسم …هیچ جوانی ناکام نشه …

به لب عطشان حسین همه حاجت روا بشن

به اسیری اهل بیت حسین ع هیچکی سر دوراهی نمونن جز بین الحرمین….

با تمام وجودت امین یارب العالمین…

التماس دعا

**********        **********

متن التماس دعا

برای دوباره آمدنش دعا نکن
شاید وقتی آمد همانی نباشد که رفت!

**********        **********

پیامک التماس دعا

برایتان روزهای خوب دعا می کنم
روزهای خوب شما ربط عجیبی دارد به حال خوب من…

**********        **********

شعر التماس دعا

انیس قلب خود تنها خدا کن
خدا را در دل شبها صدا کن
ز خوف حق چو اشکی را چکاندی
به حال این رفیقت هم دعا کن

**********        **********

شعر زیبای التماس دعا

دعا میکنم غرق باران شوی

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق

بهاری ترین فصل ایمان شوی . . .

**********        **********

اشعار زیبا برای التماس دعا

درد مندیم اى خدا درمان نما
درد بى درمانمان درمان نما
هر که آرد دست حاجت نزد تو
بار الهى درد او درمان نما
التماس دعا

**********        **********

متن کوتاه بسیار زیبا التماس دعا

خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش، دوستان مرا از یاد نبرند.

**********        **********

اس ام اس التماس دعا

شادی عیدانه تان افزایشی
و التماس دعا سفارشی!

**********        **********

پیامک التماس دعا

درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود
یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز

**********        **********

جملات التماس دعا

اگه بازم بیاد بارون تو رو حس میکنم پیشم
دعا کردم بباره چون، میخوام امشب بهاری شم!

اس ام اس و متن التماس دعا، التماس دعای عاشقانه

 

 

  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • حمید لک

نظرات (۱)

  • علی زیرایی
  • التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی