عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

زهرا امیرابراهیمی متولد 1360 یکی از بازیگران زن ایرانی است که علاوه بر بازیگری کار عکاسی را نیز دنبال می کرده. زهرا امیرابراهیمی یکی از سوژه های جنجالی بازیگران ایرانی است که پس از بازی در فیلم نرگس و انتشار یک فیلم از روابط خصوصی اش دیگر در تلویزیون حضور پیدا نکرد و به خارج از ایران مهاجرت کرد.

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی بازیگر و عکاس ایرانی متولد 1360 که در مجموعه های تلویزیونی کمکم کن (رمضان 1383)، غریبانه (1383) و نرگس (تابستان 1385) به شهرت دست یافت.  زهرا امیرابراهیمی در دو فیلم سینمایی «سفر به هیدالو» (۱۳۸۴) و «انتظار» (۱۳۷۹) نیز ایفای نقش کرده است.

زهرا امیرابراهیمی و جنجال فیلم خصوصی اش

بعد از به شهرت رسیدن زهرا ابراهیمی در فیلم نرگس که در اذهان مردم جا افتاده بود، فیلمی از وی منتشر شد که محتویات آن مربوط به روابط خصوصی اش و هم آغوشی با پسری جوان بود. این فیلم در قالب سی  دی های خانگی دست به دست چرخید و برچسبی بر پبشانی این بازیگر شد. انتشار این فیلم باعث شد که زهرا امیرابراهیمی دیگر در تلویزیون و سینما حضور پیدا نکند و از ایران به اروپا مهاجرت کند.

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

ناگفته های زهرا امیرابراهیمی در مورد فیلم جنجالی اش

این فیلم جنجالی دست به دست چرخید و شایعات زیادی را دامن زد. با پخش وسیع این فیلم ها بر روی اینترنت و سی دی های خانگی، هنرپیشه نقش فرعی سریال پر بیننده "نرگس" بعد از مدت ها یخ سکوت را شکست و برای اولین بار در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی، شایعه حضور خود در فیلمی غیراخلاقی را شدیدا تکذیب کرد.امیرابراهیمی با اشاره به نامزدی پیشین خود با مردی که در فیلم غیراخلاقی حضور داشت، به خبرنگار روزنامه گاردین گفت: نامزدم را بعد از آن که در رابطه زناشویی مان خیانت کرد ترک کردم، زیرا آدمی هرزه بود.
ادعای متهم دستگیر شده این بود که  زهرا امیرابراهیمی خودش پیشنهاد تهیه و توزیع فیلم را داده بود اما در عین حال، این هنرپیشه ایرانی منکر این اتفاق بود و می گوید منکر شباهت هایی که هنرپیشه فیلم غیراخلاقی با من دارد نیستم زیرا با استفاده از امکانات گریم می توان فردی را شبیه دیگری ساخت، ضمنا اطلاعاتی در مورد تکنیک های مونتاژ دارم و می دانم که با استفاده از آن می توان چهره فرد مورد نظر را خلق کرد.

بیوگرافی زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی بعد از خروج از ایران چه کرد؟

امیرابراهیمی پس از کلیپ جنجالی توزیع شده، آن را تکذیب و این ماجرا را یک شباهت دانست و ناچار به ترک کشور شد، او درفرانسه سکنی گزید و در تئاتر «رویای طاهرگان خاموش» به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخت.

امیرابراهیمی پس از سالها دوری از عرصه دوربین با بی بی سی وارد کار شد؛ او پس از مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خود را به عنوان گزارشگر آغاز کرده است.

  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی