عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران

جدیدترین عکس بازیگران ایرانی و خارجی

عکس بازیگران, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران زن, عکس بازیگران خارجی, بیوگرافی هنرمندان, عکس هنرمندان

  • ۰
  • ۰

خرید بهترین کادوی تولد برای دختر خانم ها معمولاً کار سخت و مشکلی هست. برای خرید کادوی تولد برای خانم ها فراموش نکنید این نکات را حتماً رعایت کنید…

اول اینکه دختر خانم ها بسته بندی برایشان خیلی مهم است پس کاغذ کادو و روبان و پاپیون را فراموش نکنید! دوم اینکه فراموش نکنید هدیه کوچکی که به موقع داده شود، هزار برابر بیشتر از هدیه گران قیمتی که با یک هفته تاخیر داده شود، می ارزد. و مهمترین چیز برای تهیه کادو درنظر گرفتن سن میباشد.

ما پیشنهادهای زیر را برای تهیه کادو برایتان داریم.

1. در خریدِ کادو تولد برای همسرتان و یا دوست دخترتان، از پا شروع کنید.

خریدن کفش برای خانم ها به عنوان یک کادو، تاثیر زیادی روی آنها دارد. خانم ها عاشق کفش هستند. وقتی که کفش را خریدید ابتکار به خرج دهید. برای مثال توی جعبه ی کفش یادداشتی بگذارید به این مضمون : سرِ قرار بعدیمون اینها را بپوش!

»»»» همچنین بخوانید : اس ام اس تبریک تولد

2- کادو تولد برای دوستان تان (دختر) یا همکاران خانم تان:

یک گردنبند و یا دستبندِ تزئینی و زیبا بهترین کادو برای همکارانِ خانم و یا دوستان جواب می دهد.

3- برای مادرتان کمی احساس با کادو مخلوط کنید.

برای مثال یک کیفِ تقویم دارِ چند منظوره بگیرید و در صفحه ای که روز تولد مادرتان است بنویسید “ شام را با هم می خوریم. “ قبل از آن هم چیزی به او نگوئید و صبر کنید تا خودش بخواند. با این کار غافلگیرش می کنید. برای هر مادری گذراندنِ زمان بیشتری با بچه هایش بیشتر از هر کادوی دیگری ارزش دارد.

4- برای خواهرتان به فکر یک کادو تولد باحال و خاص باشید.

یک کیفِ دستیِ در سایز کوچک ایده ی خوبی برای کادو تولد است. دختر ها دوست دارند وقتی بیرون می روند یک کیف دستی کوچک داشته باشند که رژ لب و عابر بانک شان (و نه چیزِ بیشتر) را داخل آن بگذارند.

همچنین بخوانید : هدیه روز تولد | اس ام اس تبریک روز تولد ، جملات تبریک تولد به عزیزان | عکس پروفایل روز تولد

5- دسته گل

در خریدنِ دسته گل یک نکته ی کلیدی وجود دارد و آنهم این است که فقط از یک نوع گل استفاده کنید. برگ و هر چیزِ سبزی که هست را دور انداخته و اجازه دهید با سادگی اش جلوه کند.

6- برای خانه کادوهای لوکس بگیرید.

کادو برای خانه باید یک چیزِ بدرد بخوری باشد که تا بحال نخریده اید. برای مثال یک پتو از جنس ترمه. هیچ کس حاضر نیست حتی اگر 5 تا از آنها را داشته باشد، آنرا دور بیاندازد.

7- موسیقی همیشه به انسان ها حس خوبی میدهد.

می توانید به آنها یک آیپد و یا موزیک پلیر کادو بدهید و آن را با آهنگ های مورد علاقه ی طرف مقابل تان پر کنید. حتی می توانید چند تا از آهنگ هایی را که با اسم او خوانده شد را نیز در آیپد و یا موزیک پلیر بریزید و سوپرایزش کنید.

8- وقتی می شود برای کادو تولد کتاب داد چرا باید کارت پستال داد ؟

لزومی ندارد حتماً کتابی باشد که موردِ پسند او باشد. همین که زیبا و خواندنی باشد و البته دارای محتوا (!) عالیست.

9- اگر مشکل مالی ندارید:

کادویی که هر خانمی با دیدنِ آن سوپرایز شده و اشکش جاری می شود، یک قفسه ی پر از لباس است. این کادو را یک بانکدار مد کرد. دوست دخترِ این بانکدار که بتازگی تمامِ لباس هایش را در آتش سوزی از دست داده بود و پولی هم نداشت، با چندین کادو شامل یک اُور کت عالی، یک جفت کفش بی نظیر، یک کیف دستی، روسری و یک پیراهنِ زیبا در زیر درخت کریسمس مواجه شد. این کادو به یک هفته زحمت برای خریدنش می ارزد.

10- کادویی بخرید که هیچ وقت فکر نمی کردید یه روزی این کادو را می خرید.

در ضمن کادو پیچ کردن و یک یادداشتِ دست نویس را هم از یاد نبرید. خانم ها به این چیزها بسیار دقت می کنند و برایشان مهم و با ارزش است. می توانید او را با قایم کردنِ یک کادو در کادویی دیگر غافلگیر کنید.

هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید

تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .

سال روز شکفتنت مبارک

.

.

.

تولدت آغاز زیباییها ست

هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم

.

پیشنهاد امروز

جذاب‌ترین مدل‌های لباس زنانه برای تابستان امسال

.

.

جملات زیبا برای تبریک تولد

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

تولدت مبارک

.

.

.

تولد

کارت پستال

کارت پستال تولد

کارت پستال

card postal

کارت تبریک تولد

کارت تبریک تولد

تولد مبارک

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

تولدت مبارک

دوستت دارم

.

.

.

متن های قشنگ تبریک تولد

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

تولدت مبارک

.

.

.

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .

تولدت مبارک

.

.

.

روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید

از سفرت لذت ببر

تولدت مبارک

.

.

.

مجموعه جملات تبریک تولد

ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست

پس ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک . . .

.

.

.

دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت

به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

عزیزم سالروز تولدت مبارک.

.

.

.

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم

تولدت مبارک

.

.

.

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد . . .

.

.

.

پیام های تبریک تولد

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .

تولدت مبارک

.

.

.

در تمام عمرم یک بار عاشق شدم

و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم

نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپد

سالروز تولدت مبارک

.

.

.

عزیزم

از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.

سالروز تولدت را که قشنگترین روز زندگی ام است تبریک میگویم.

.

.

.

عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم

دلم را به تو بهترین امینم سپردم

روز تولدت را در تاریخنگار قلبم حک کردم

تولدت مبارک

.

.

.

متن تبریک تولد جدید

عزیزتر از جانم

تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری

امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی

تولدت مبارک

.

.

.

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش

همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است

سالروز تولدت را تبریک میگویم . . .

روز تولدت بهانه ای شد تا بهترین شاد باشهایم را تقدیم حضورت کنم

دلت شاد و روزگارت بهاری باد

گل زیبای زندگیم

اگر برای دنیا یکی باشی برای من تمام دنیائی

عزیزم تولدت مبارک

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

زیباترین متن های تبریک تولد

تولد تکرار امیدواری خداوندی است ،

یادآوری این تکرار بر شما گرامی باد

برای دل خودم سخته بدونی تولدشه و نتونی تبریک بگی

جایت هنوز در میان دعاهایم است گرچه جایی در قلبت ندارم

تولدت مبارک عزیزترینم

کهکشان دلتون همیشه پر از رنگین کمون باشه

آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای به خود میگیرد

تو متولد می شوی در چند قدمی عید . .

پس شاد باش که نوید بخش بهاری !

پیشم باشے دوست دارم؛

تنھا باشے دوست دارم؛

امروز روز میلادته

هرجا باشے دوووووستتتتت دارم

تولدت مبارک بھترینم

تبریک تولد به همکار

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست

که می توان با ان به رنج های زندگی هم دل بست….

امروز چند شنبه است؟

چندم کدام ماه از کدام سال است؟

امروز من چند ساله ام؟

چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه

امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .

پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .

همه واسه تولد عزیزانشون هدیه میدن،

من هیچی به فکرم نرسید چی بهت بدم،

مرغ عشقمو که خیلی دوسش دارم روز تولدت آزاد کردم.

یه دونه خودم،

تولدت مبارک

متن تبریک تولد به دوست

شب میلاد تو ای دوست برای دل من

شب میلاد همه خوبی هاست . . .

تولدت مبارک

زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد.

فوووووووت …..

فووووووووت ….

فوووووووت …..

فووووووووت …

فوووووووت ….

بیا شمعها رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!

نون و پنیر رامک جیگر تولدت مبارک

گاو و الاغ و اردک ،

کبریت و گاز و فندک ،

جوجه و مرغ و لک لک ،

تولدت مبارک

جملات تبریک تولد به دوست عزیزم

بازم شادی و بوسه ،

گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه

تولدت مبارک

تولدت عزیزم پر از ستاره بارون

پر از بادکنک و شوق، پر از آینه و شمعدون

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم

زمین در انتظار تولد یک برگ ،

من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است . . .

تولدت مبارک

 
  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • حمید لک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی